Mensen die Thirza hetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over het gezeur van gezeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:39 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Dat zijn er een heleboel hor...
Je hoeft het ook niet te lezen kneusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat een naamen dan ook nog zo belabberd schrijven
![]()
Er zijn ook een hoop idioten hor...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:39 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Dat zijn er een heleboel hor...
ok horquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:42 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen kneus
Dat komt door het kabinet met hun belastingsverhogingen en accijnzen, daardoor houd je geen geld meer over om iets leuks te gaan doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
Tsja dat is waar, het leven bestaat alleen nog maar over klagen..
positieve kanten lijken te verdwijnen
joh, je meent hetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt door het kabinet met hun belastingsverhogingen en accijnzen, daardoor houd je geen geld meer over om iets leuks te gaan doen
Maar ik was het aan 't lezen en ik kwam die fout tegen op 't laatste momentquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:42 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen kneus
Mja !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt door het kabinet met hun belastingsverhogingen en accijnzen, daardoor houd je geen geld meer over om iets leuks te gaan doen
ja, dus...?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik was het aan 't lezen en ik kwam die fout tegen op 't laatste moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |