Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, Wil, wat moet ik hiermee?
ik ben vraagbaak voor heel veel mensen, why? kweet niet.
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?![]()
Is ook een andere afdeling, natuurlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiro
oh, okay
had die er meteen bijgedaan![]()
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een vraag voor orakel FUFR:
We hebben een kudde goudvissen geerft bij ons huis. Nu moet ik nog namen hebben. Aangezien FUFR alles weet, kan hij vast ook namen verzinnen!
En dat in combinatie met FURF homo-ontmoetingsplaatsen-postquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Wat is FUFR?
1. fufr
Short hand for "fucking frantic"
Pronounced foo-fer
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fufr
Nee dit zijn landgoudvissen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?
Dat had ik gisteren al begrepenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb al echt te lang geen seks gehad![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben het ook niet meer gewendOh, was ik nog maar jong en onwetend
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?
je weet nooit, misschien hadden de vorige bewoners een mooie inbouwvissekomquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...
Het is wat ingewikkelder dan dat helaas... En ik heb me eigenlijk nog nooit alleen fysiek aangetrokken tot iemand, als ik een persoon niet interessant vind dan gebeurd er echt helemaal niks bij mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien een keer afstappen van je 'alleen seks in een relatie' principe?
je kent vast wel iemand die je alleen fysiek wil 'gebruiken'
Nee, het is gewoon een vijvertje in de tuin, met waterval.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet nooit, misschien hadden de vorige bewoners een mooie inbouwvissekom
Denk dat ik het wel snapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelder dan dat helaas... En ik heb me eigenlijk nog nooit alleen fysiek aangetrokken tot iemand, als ik een persoon niet interessant vind dan gebeurd er echt helemaal niks bij mij
goudvissen eruit, fatsoenlijke vissen erin..steur enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een vijvertje in de tuin, met waterval.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?![]()
dat kan ik idd. graag even foto's van de individuele vissen voor een passende naamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een vraag voor orakel FUFR:
We hebben een kudde goudvissen geerft bij ons huis. Nu moet ik nog namen hebben. Aangezien FUFR alles weet, kan hij vast ook namen verzinnen!
mijn zoveelste naamtopicquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Wat is FUFR?
1. fufr
Short hand for "fucking frantic"
Pronounced foo-fer
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fufr
ik geef ook masturbatieadviezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
En dat in combinatie met FURF homo-ontmoetingsplaatsen-post![]()
Ik heb al echt te lang geen seks gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
dat snapte ik dus ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiro
oh, okay
had die er meteen bijgedaan![]()
even de kom bevriezen anders zwemmen ze door Lkaar heen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |