Waarom heb je dan gezegd dat je een kom hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Pierewiet is niet meer![]()
Ga ik naar de dierenzaak om een nieuwe te halen , krijg ik gewoon geen goudvis mee
Reden volgens mevr Kontgezicht : Goudvissen horen niet in een kom maar in een aquarium met gefilterd water en climate control
Mevrouw Kontgezicht verkoopt zelf vissenkommen ! Sterker nog , ik heb mijn vissenkom + vis jaren geleden daar gekochtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:29 schreef NanKing het volgende:
Mevrouw Kontgezicht heeft wel gelijk.
Dan is mevrouw Kontgezicht een hypocriete kuttekopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Mevrouw Kontgezicht verkoopt zelf vissenkommen ! Sterker nog , ik heb mijn vissenkom + vis jaren geleden daar gekocht
Idd, meeste dierenwinkels verkopen ook levende sprinkhanen voor je vogelspin of hagedis of w/e, dus dieren kopen voor consumptie moet kunnen.quote:
Zoiets van "een lege kom is ook geen porum hé "quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef MacMullins het volgende:
Hoe weten ze daar nou wat voor aquarium of kom je hebt.
...kut klacht
Van welk huisdier heb jij wel plezier dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef wise het volgende:
mensen met vissen als huisdier
Kost alleen maar onderhoud en je hebt er geen plezier van
Ehh loop een gemiddelde supermarkt, slager binnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, meeste dierenwinkels verkopen ook levende sprinkhanen voor je vogelspin of hagedis of w/e, dus dieren kopen voor consumptie moet kunnen.
Omdat we soms weleens tot nieuwe inzichten komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom leren we dan van jongs af aan , dat vissen vaak rondzwemmen in een vissenkom?
Een goudvis wordt onder goede omstandigheden een jaar of 20, maar 6 jaar is niet slecht voor een vis in een kom.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoiets van "een lege kom is ook geen porum hé "
O mijn overleden buddy is 6 geworden dus lijkt me wel ok voor een vis toch?
i lolled. Had een parkiet die liedjes kon fluitenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Van welk huisdier heb jij wel plezier dan?
Of ben jij die Fok!-er die zich laten nemen door zijn hond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |