Dat is toch zo'n beetje creedquote:Op maandag 13 oktober 2009 15:59 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort eens wat cd's van Alter Bridge zoeken, damn wat een goede band is dat!
Met een andere zanger.quote:
Ik heb er heel veel van gehoord een jaar of 4 geleden, deelde een kamer met een alter bridge fan en ik moet zeggen dat het me niet veel deed. Zal de youtube thuis een keer checkenquote:Op maandag 13 oktober 2009 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een andere zanger.
En veel gaver.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede morgen het is koud buiten vandaag.
Mwoah, die hebben vooral meer honger, daardoor is hun beschermlaag een stuk minder efficient...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
Koud?
De kindertjes in Afrika, die hebben het pas koud!
http://www.weathersa.co.z(...)ColdestPlaceInSA.jspquote:Op maandag 14 oktober 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
Koud?
De kindertjes in Afrika, die hebben het pas koud!
scheringa zelf?quote:Op maandag 15 oktober 2009 11:40 schreef SuperWeber het volgende:
Wie heeft er meer dan een ton bij DSB staan?
Mwoah, ik neem toch aan dat hij de bui heeft zien hangen...quote:
En zn geld bij de rabobank heeft gezetquote:Op maandag 15 oktober 2009 14:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah, ik neem toch aan dat hij de bui heeft zien hangen...
Jah, ik kom (denk ik), nemen jullie ook frollie mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie komen er morgen of zondag en nemen die zelf contact op met SM?
De frollie is bij mij ook nog onzeker maar ik denk dat ze niet gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2009 09:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jah, ik kom (denk ik), nemen jullie ook frollie mee?
Ik stel voor dat we redelijk op tijd beginnen, dan kunnen wij/ik (Sanna weet nog niet zeker of ze mee gaat), de laatste trein terug nemen.
Bovendien weet ik niet zeker of ik nog wel het juiste nummer van SM heb
Jammerquote:Op maandag 16 oktober 2009 10:41 schreef Cynic het volgende:
Het gaat mij helaas niet lukken, het hele weekend zit al vol....
Op tijd beginnen is goed maar niet te vroeg 2 jaar geleden begon ik om 16:00h en was ik om 20h al wegquote:Op maandag 16 oktober 2009 09:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jah, ik kom (denk ik), nemen jullie ook frollie mee?
Ik stel voor dat we redelijk op tijd beginnen, dan kunnen wij/ik (Sanna weet nog niet zeker of ze mee gaat), de laatste trein terug nemen.
Bovendien weet ik niet zeker of ik nog wel het juiste nummer van SM heb
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 16 oktober 2009 13:19 schreef Cynic het volgende:
Lijkt me wel een mooie puinhoop, zo'n festival
Dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 16 oktober 2009 13:30 schreef Cynic het volgende:
Hoe kan "bierproeven" nou niet in een puinhoop uitmonden?
Jeps, dat is dan de trein van: 17.46 vanuit Zwolle lijkt mij...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey weber we kunnen wel dezelfde trein pakkendat is het makkelijkst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |