Nouja het is denk ik meer zo dat we met hem gaan stoppen, het schiet echt niet op zo. Maar dat moet dus nog wel een beetje netjes worden opgelost.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stopt dennis ermee of nog een ander bandje?
ah op die manierquote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja het is denk ik meer zo dat we met hem gaan stoppen, het schiet echt niet op zo. Maar dat moet dus nog wel een beetje netjes worden opgelost.
We hebben nu al 8 weken achter elkaar geoefend, elke keer zonder hem. Oefenen lukt alleen op zaterdagavond geloof ik. Ja en dat is nou net zo'n avond dat je vaak ook iets anders hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah op die manierdat is ook wel begrijpbaar dan is het ook helemaal echt een nieuw bandje. Ben wel benieuwd als jullie een keer wat gedemo'd hebben.
nee je moet wel een beetje flexwiebele mensen hebben inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben nu al 8 weken achter elkaar geoefend, elke keer zonder hem. Oefenen lukt alleen op maandagavond geloof ik. Ja en dat is nou net zo'n avond dat je vaak ook iets anders hebt.
Ja dat is een erg mooie film, ik heb hem laatst ook nog een keertje gezien. karen is helemaal fan van die oude manquote:Op maandag 2 december 2009 11:36 schreef Cynic het volgende:
Ik heb Into The Wild laatst gezien.
Gave film is dat
quote:Op maandag 4 december 2009 09:36 schreef Cynic het volgende:
VAn die mensen die zelf hun hele leven in een klein dorpje hebben gewoond, en dan verhuizen naar een semi grote stad en dan doen alsof ze daar altijd al gewoond hebben....
Mwoah, ik woon inmiddels ~1/3 van mijn leven in/nabij de grote stad, dus om dat nou te zeggen dat ik mijn hele leven in een klein kutdorp heb gewoond is ook weer wat overdreven...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:36 schreef Cynic het volgende:
VAn die mensen die zelf hun hele leven in een klein dorpje hebben gewoond, en dan verhuizen naar een semi grote stad en dan doen alsof ze daar altijd al gewoond hebben....
eens op erica altijd op ericaquote:Op maandag 4 december 2009 10:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah, ik woon inmiddels ~1/3 van mijn leven in/nabij de grote stad, dus om dat nou te zeggen dat ik mijn hele leven in een klein kutdorp heb gewoond is ook weer wat overdreven...
En een skik dat ik daar altijd had...quote:
en ook internetquote:Op maandag 4 december 2009 12:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En een skik dat ik daar altijd had...
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat dus.
Laatst ook een vrijgezellenfeest met allemaal van die geldtypes uit de randstad. En maar uit de hoogte doen. Vraag je aan zo'n kerel: maar jij komt toch ook een een of ander klein dorpje in Friesland? Dan ontkennen ze het nog net niet. Kennelijk gaan de jaren in "de grote stad" een stuk sneller dan die "in de provincie"
Ha!! Ik moet er minstens 5 drinken voordat ik bezopen ben!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Cynic het volgende:
Nou het was ook voornamelijk het "geldjongens" gedeelte.
Wat een sneu stel zeg.... Allemaal van die getrouwde begin 30-ers die dan even een avondje bij de vrouw weg zijn. En dan drinken ze 3 biertjes en zijn ze zat
Whehe, allemaal mietjes!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Cynic het volgende:
Wat ook mooi was: het was 's avonds in Amsterdam, die lui de hele tijd maar zeggen dat ze de bruidegom flink voor lul moesten zetten enzo, en we gaan dan wel naar de bananenbar.
Vragen ze na het eten aan ons (omdat we uit de provincie kwamen en we "wel eens wat zouden beleven in de grote stad") waar we naartoe wilden. Dus wij zeggen: Nou laten we dan maar naar de Wallen of de Bananenbar gaan dan. Vervolgens die lui: "ja, maar dat kunnen we niet maken..." en helemaal terugkrabbelen
Whehe, herkenbaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar volgens mij geldt dat voor elke discotheek.
Ik was laatst met Chris in Emmen op een zaterdag en daar waren we ook al de oudste mensen...
Vrijdagavond gaat nog wel denk ik. Zaterdagavond in Emmen ben ik echt te oud voor geworden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Whehe, herkenbaar.
En dat terwijl ik de tempelier zo'n 4 jaar geleden nog een erg volwassen kroeg vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |