Ik ben zo slecht in gave TT's bedenkenquote:
Die is wel fijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Vicky het volgende:
Ha! ik 08-10-1999quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Vicky het volgende:
Haha en ik was blij dat ik de laatste niet was!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in gave TT's bedenken![]()
Ik baalde ook echt dat ik de laatste had "Shit, nu moet ik iets leuks bedenken"
Van harte!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ha! ik 08-10-1999![]()
Dit is mijn Fok! verjaardag!!![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ha! ik 08-10-1999![]()
Nog een paar weekjes te gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Vicky het volgende:
Tering, 10 jaar...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ha! ik 08-10-1999![]()
10 euro bruto he, dat vind ik echt weinig om dan 's morgens om 5 uur te beginnen en te gaan poetsen. Maar jompel voor jou dat je contract waarschijnlijk verlengd wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef Chan het volgende:
Als het goed is wordt mijn contract verlengd (jompel) dus ik hoef de schoonmaakbaan in Leiden niet
Maar 10 euro per uur voor een schoonmaakbaan is toch helemaal niet zo slecht?
Het is zo idioot vroeg, dat is het punt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef moussy het volgende:
[..]
10 euro bruto he, dat vind ik echt weinig om dan 's morgens om 5 uur te beginnen en te gaan poetsen. Maar jompel voor jou dat je contract waarschijnlijk verlegd wordt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ha! ik 08-10-1999![]()
Ik heb 864 posts, in 10 jaar tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
ik ben volgend jaar pas 5 jaar lid.... maar ik zie dat ik niet ver meer van de 15000 posts zit.
We hadden vroegah wel eens een lijstje met de meeste posts binnen oud...
Altijd leuk om te zien hoe kansloos ik was.
Arcee is goed in lijstjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
ik ben volgend jaar pas 5 jaar lid.... maar ik zie dat ik niet ver meer van de 15000 posts zit.
We hadden vroegah wel eens een lijstje met de meeste posts binnen oud...
Altijd leuk om te zien hoe kansloos ik was.
haha ik ook, mijn 1e username dan.. Heeft te maken met de grote crash ooitquote:
Dat komt volgende week gewoon weer om 20:30!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef Ticootje het volgende:
Komt er helemaal geen house meer dan?
jij bent toch altijd Lois geweest?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Lois het volgende:
[..]
haha ik ook, mijn 1e username dan.. Heeft te maken met de grote crash ooit
niet dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Belana het volgende:
[..]
jij bent toch altijd Lois geweest?
van harte gefeliciteerd hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef Nijna het volgende:
Iemand een stukkie taart... ik heb mn 31 jarige jubileum vandaag
[ afbeelding ]
Lois Lane dan?quote:
Kussensloop er voor hangen? Dalijk heb je alles zwart joh...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef sjak het volgende:
LoisenKarin toch? Of KarinenLois?
Ik altijd sjak, geen last gehad van de crash.
Ieks, er zit hier (weer) een vogel in de kachel. Die staat nu open, net als de deuren, maar dat beest moet de hele kamer nog doorvliegen. Ik ben als de dood dat ie mijn kant opkomt....toch het deurtje maar weer dichtdoen en wacht tot manlief thuis is?
ik denk vooral dat ie heel erg schrikt als ie er uit komt en dan is het ook nog de vraag of ie nog voldoende ziet (?)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef sjak het volgende:
Ik heb de gordijnen voor dicht gedaan en achter alles open. Ik ga ervan uit dat het beest naar het licht vliegt...
ik ben ooit 3 posts lang beejay geweest, de postgeschiedenis staat er niet eens meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Lois het volgende:
Eerst was ik Lois Lane, toen kwam er een crash en was mijn account corrupt ofzo toen werd ik Lois. Met Karin samen hadden we een modkloon omdat er toen nog geen 2 users op 1 forum mod konden zijn.
yeah!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik las in het fototopic dat de man van snakelady morgen uit het ziekenhuis mag!
Das mooi..... en fijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik las in het fototopic dat de man van snakelady morgen uit het ziekenhuis mag!
Oh wauw, die zijn echt súper zeg!! Had ik nog gelijk ook, zulke zou ik ook zo mee thuis kunnen komenquote:
Ik hoop zo dat je het mooi vindt! Wil je dat tzt vertellen? En goed dat je het zegt, ik wilde het voor je kopen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef Oxymoron het volgende:
Vanwege PM die hakkelt: Bodpa09, ik heb het boek dat je, aanraadde, besteld.Ben erg, benieuwd!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Sjieke ringen
Ynsk en KP t gaat redelijk, heb me vandaag een lambal dag gegund, eventjes niets doen, overdags met Arwen bezig, en tussendoor wat rusten, ben vooral vermoeid, maar ook niet gek met haast geen slaap.
Ik wacht nog tot maandag gaat het niet beter bel ik mijn oude psych.
Maar t gaat wel ietsjes beter.
Openbaar aanklager had wel gezegd dat de rechter alsnog anders kan doen beslissen, maar daar heb ik weinig vertrouwen hoop ok.
En mezelf tussendoor mantra-en hij is het niet waard.
Begrijpen zal ik het niet, nooit niet denk ik, en zal straks heus wel durven hopen , want dit kan en mag niet zo zijn.
Maar voorals nog ben ik blij dat ik wel ondanks bijna geen energie zelf die stap kan zetten om me niet te laten hangen, zelf kan relativeren ( zoverre dat kan) mezelf nog steeds de moeite waard vind en nog meer dan dat.
Zuslief had het wel heel mooi verwoord, echt zoveel respect, ze is kapot en gebroken, maar zei ook: hij mg dan misschien dit gewonnen hebben. Maar ik ben de grootste winnaar, ik ben daar weg.
Knap dat ze zo kan denken.
Wauw, wat een vechter!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zuslief had het wel heel mooi verwoord, echt zoveel respect, ze is kapot en gebroken, maar zei ook: hij mg dan misschien dit gewonnen hebben. Maar ik ben de grootste winnaar, ik ben daar weg.
Knap dat ze zo kan denken.
mn broer is terug van een maand japanquote:
Ja maar Miss, als je niet uitkijkt knaagt zo'n 6-wekige je hele commode op hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef miss_sly het volgende:
Logeren bij mijn ouders is wel erg gezellig en fijn en relaxt
Zit er trouwens nog iemand EO te kijken, over die predikant die de corrigerende tik predikt?
Er worden nog meer stukjes van preken van die man uitgezonden; de corrigerende tik moet je al vanaf 6 (zes! ZES!!) weken op de commode (!!) toepassen. En als je dan zegt dat dat zielig is voor dat kind, zegt hij: ik vind het ook zielig wat zo'n kind kan aanrichten!
Aanrichten! Een kind van 6 weken! Op de commode!!
Ik word daar erg boos en verdrietig van, dat iemand zo kan denken en dit kan uitdragen.
Heb je dat niet gedaan dan?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Het was op 2, maar ik denk inmiddels afgelopen
Nou, ik heb ook al heel vaak gedacht dat Senna wel wat verdiende, maar durfde nooit. Nu weet ik tenminste dat het normaal is en terecht is. Ze halen toch het bloe donder je nagels vandaan.
Ik weet niet of je het over de corrigerende tik prediker hebt, of die uit Jarno's link, maar die van de tik zegt dat je het juist moet doen als je van je kinderen houdt. Als je het niet doet, hou je niet van ze. En krijg je grote problemen als ze een jaar of 14 zijn, dat moet fout aflopen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef freecell het volgende:
Dat soort mensen aan het hoofd zetten van een kerk die de liefde 'hoort' te preken is ook vrij achterlijk imo.
Opsluiten zou MINSTENS een goed idee zijn
Over beiden eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over de corrigerende tik prediker hebt, of die uit Jarno's link, maar die van de tik zegt dat je het juist moet doen als je van je kinderen houdt. Als je het niet doet, hou je niet van ze. En krijg je grote problemen als ze een jaar of 14 zijn, dat moet fout aflopen...
Webkim
Uiteraard, maar de mensen die zo'n persoon in een gezagspositie toelaten zijn ook niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
iedere mongool die zo doet en er naar handelt is belachelijk imho, gezagspositie of niet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bejjegek! Kan gewoon allemaal hoor!.
Het moet toch niet gekker wordenquote:De man stond ook terecht voor de mishandeling van zijn vrouw. De rechtbank acht die wel bewezen, maar vindt dat de man al genoeg heeft geleden en legde hem daarom geen straf op.
Ik weet niet waarom, maar het klinkt een beetje viesquote:
Ik hou daar wel vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar het klinkt een beetje vies.
.
Fijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ga zo zoeken, ik zal het je snel laten weten buuv!
absoluut de moeite van teruglezen waard, ik moet hem eigenlijk bookmarkem voor de Awards eind dit jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, is wel de moeite van teruglezen waard. Uhm, "101 manieren om je speeltuinbankje te humpen" en eht topic daarvoor.
Bij nader inzien; ik zoek zelf wel ff als de buum weer terug is uit Schotlandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ga zo zoeken, ik zal het je snel laten weten buuv!
Erfrecht heeft niks te maken met het wel of niet op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Geregistreerd partnerschap is hetzelfde als trouwen, Het enige verschil is dat kinderen geboren tijdens geregistreerd partnerschap niet automatisch van de man zijn. Je moet dus de ongeboren vrucht erkennen, maar hoeft daarna verder niets te doen.
Alles mbt erfrecht is hetzelfde als wanneer je getrouwd bent. Regel je dus verder niets, ben je in gemeenschap van goederen geregistreerd en is alles van jullie samen. Wil je dat niet, moet je huwelijkse voorwaarden laten optekenen bij een notaris.
Iedere gemeente moet een moment per week de gelegenheid geven om gratis te trouwen/registreren. Wij hebben daar gebruik van gemaakt en waren dus alleen de kosten van de uittreksels kwijt. Nadat schaap de ongeboren vrucht had erkend, waren wij volledig klaar, zowel met alles voor Senna als voor elkaar.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Memmel het volgende:
*komt even binnenvallen...
Ons nieuwe bed is net neergezet! Ik ga nú douchen en dan gaan we snel Bumba zoeken!
*holt weer naar boven...
Of als je een eigen zaak hebtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Erfrecht heeft niks te maken met het wel of niet op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Als je niks vastlegt in een testament dan gaat bij jou overlijden alles naar de partner en omgekeerd.
huwelijkse voorwaarden en gemeenschap van goederen zijn alleen van toepassing bij scheiding...
Ja, I know, ik zet het misschien in de verkeerde alinea bij elkaar, maar verder staat er niets in mijn post wat niet klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Erfrecht heeft niks te maken met het wel of niet op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Als je niks vastlegt in een testament dan gaat bij jou overlijden alles naar de partner en omgekeerd.
huwelijkse voorwaarden en gemeenschap van goederen zijn alleen van toepassing bij scheiding...
Ja? Komen er weer awards dit jaar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Lois het volgende:
[..]
absoluut de moeite van teruglezen waard, ik moet hem eigenlijk bookmarkem voor de Awards eind dit jaar
jij?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja? Komen er weer awards dit jaar?
Wie gaat het organiseren?
k kan het zaterdag even voor je vragen aan de stiefopa van Dean, die is notaris en heeft voor ons ook van alles geregeld. As je wil?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben nog druk aan het googelen, maar is er toevallig iemand die recentelijk een samenlevingscontract heeft laten opstellen, en kan diegene mij vertellen hoeveel dat aan kosten scheelt met een geregistreerd partnerschap?
Graag! Alhoewel ik al het vermoeden heb dat geregistreerd parnerschap goedkoper is.....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
k kan het zaterdag even voor je vragen aan de stiefopa van Dean, die is notaris en heeft voor ons ook van alles geregeld. As je wil?
En ik heb vandaag Shabbies besteld voor mijn furrrhaardag. Vriendje mag dokken
.
Ik had net al wat gestuurd, komt het wel anus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Kim, PM me anders even wat je precies wil weten dan maak ik een keurig briefje voor je met de antwoorden.
ahja vorige week werd zoiets gepost op een ander forumquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Savonds... ik kom ook echt weer es lomp binnenvallen, terwijl ik over 2 minuten naar bed ga maar ik lag net dubbel van het lachen om een linkje op twitter en ik wilde effe laten zien waarom
[ afbeelding ]
humor met dooie vliegen
Ja, succes woensdagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had net al wat gestuurd, komt het wel anus?
Nee hoor. Ik weet wel wie jij bent. Jij bent die van de woordgrappenquote:
och lieve webkim, wat verschrikkelijk moeilijk. ik wens jou en je familie heel, heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:10 schreef Webkim het volgende:
En daar zit je dan, vroeg in de ochtend, na een heel onwerkelijke nacht een adressenbestand aan te leggen voor de kaarten. Het is goed zo. Voor zover dat kan. Hij heeft geen pijn meer, hij hoeft niet meer te vechten, hij kan bijkomen en een oogje op ons houden, van waar dan ook.
Dat zei ik ook niet, maar ik wou dát wel even zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, I know, ik zet het misschien in de verkeerde alinea bij elkaar, maar verder staat er niets in mijn post wat niet klopt.
Ohjee, gecondoleerd meid, heel veel sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:10 schreef Webkim het volgende:
En daar zit je dan, vroeg in de ochtend, na een heel onwerkelijke nacht een adressenbestand aan te leggen voor de kaarten. Het is goed zo. Voor zover dat kan. Hij heeft geen pijn meer, hij hoeft niet meer te vechten, hij kan bijkomen en een oogje op ons houden, van waar dan ook.
Van mensen of van onderdelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:37 schreef pinquit het volgende:
ik mag komen solliciteren![]()
![]()
naar de functie leerling sterilisatie assistent
whaaa ik hoop zóoo dat ik t word
t zou ideaal zijn. een baan en alleen een cursus van een jaar, dus toch nog iets te leren. En als k de baan na een jaar ofzo zat zou zijn stop k gewoon en ga ik alsnog studeren
*hyper*
van gereedschapquote:
Zag dat ze die mensen in Nieuwegein ook zochten (of nu dus inmiddels niet meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
van gereedschapdus geen menselijke onderdelen
tenzij er nog wat aanhangt natuurlijk
Ietsjes maar hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
ja kloptdat was mn 2e keus
maar hier in gorcum vroegen ze ook en is toch ietsje dichterbij
Heel veel succes alvast!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:37 schreef pinquit het volgende:
ik mag komen solliciteren![]()
![]()
naar de functie leerling sterilisatie assistent
whaaa ik hoop zóoo dat ik t word
t zou ideaal zijn. een baan en alleen een cursus van een jaar, dus toch nog iets te leren. En als k de baan na een jaar ofzo zat zou zijn stop k gewoon en ga ik alsnog studeren
*hyper*
Dit is echt precies wat ik ook wilde zeggen. Wat ongelofelijk snel en "ineens" sinds je bericht dat het niet goed gingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef miss_sly het volgende:
och Webkim,wat verdrietig en zo snel. Gecondoleerd en veel sterkte, nu, maar zeketr ook later
3 keer.. ze liep knalrood aan en paniekte een beetje..toen kwam er een bende melk en t folietjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Waaaah schrikken KD
Heimlich in 1x goed effect? Was ze erg overstuur?
Jij stoere moeder!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3 keer.. ze liep knalrood aan en paniekte een beetje..toen kwam er een bende melk en t folietje
Maar jeumig, lastig om zelf rustig te blijven
Die heeft mijn vriend op zn hyvesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef Vicky het volgende:
ff voor de zekerheid maar de ha bellen KD
Oh my, ik kwam een filmpje tegen:
*mep!*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
en freecell, dan ben ik nu 36..valt ook nog mee.
topfit!
kunnen we van jou niet zeggen bollo
Ja, da's ook wel handigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb mazzel dat ik naast de dokter woon..anders was ik daar naar binnen gepaniekt
* freecell duwt KD terug in schommelstoelquote:
Waaah,dat zijn ook echt hele enge scenario'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:11 schreef snoopy het volgende:
Hier is een tijdje geleden een meisje afgevoerd in een ambulance omdat ze in een stukje stroopwafel stikte. Gelukkig is het goed afgelopen maar een andere buurman had de oma met het meisje de straat op zien rennen in paniek en was er zelf bijna niet goed van geworden
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell duwt KD terug in schommelstoel
[..]
Waaah,dat zijn ook echt hele enge scenario's
Ben zelf ook altijd bang voor verslikken en weet soms ook niet zo goed wat hij wel en niet al kan eten qua harde dingen. Hij krijgt best veel al geloof ikMaar ik houd hem dan wel debiel goed in de gaten.
t zijn hier niet de harde, maar de kleverige dingen. en te grote happenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell duwt KD terug in schommelstoel
[..]
Waaah,dat zijn ook echt hele enge scenario's
Ben zelf ook altijd bang voor verslikken en weet soms ook niet zo goed wat hij wel en niet al kan eten qua harde dingen. Hij krijgt best veel al geloof ikMaar ik houd hem dan wel debiel goed in de gaten.
Dat vraagt natuurlijk om foto's he! Van jou en van B!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's mooi nieuws, snoop!
Ik had vandaag B's kapper weer over de vloer (die is niet te houden bij de kapper, zo'n drama... dus nu en dan probeer ik het thuis). Ze mocht mij ook knippen voor het eerst. Ze is dus een van de kapsters waartegen je zegt 'mag wel kort' waar het dan ook echt heeeeel kort wordt![]()
Ik denk soms gewoon veel te stomquote:
Tis ook wel een heel mooi huis!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef snoopy het volgende:
Ons huis is genomineerd voor een of andere prijs en nu staan hier om de haverklap mensen voor de deur met een fototoestel. Of hele kuddes toeristen/studenten op huurfietsen![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik een heimlich moet doen.
Kinderehbo staat al best lang op mijn verlanglijstje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik een heimlich moet doen.
Kinderehbo staat al best lang op mijn verlanglijstje
Ik denk dat je kind ziet stikken op dat moment enger is..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |