$41.00 dollar voor product en verzendkosten, en later kwam er nog $7 dollar extra verzendkosten bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
En wat moest je betalen en wat was het gewicht? Zal wel pittig zwaar geweest zijn of niet?
50 euro?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef mickeyD het volgende:
wel mooi kostenplaatje voor nieuwe bestellers..
iets op chinese site's wat daar 128 Yuan kost ( rond de 13 euro dus) gaat je thuisbezorgd dus zo'n 50 euro maximaal kosten.
Welke had je verwacht danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:03 schreef mcwops het volgende:
even een ticket aangemaakt. kreeg deze binnen gisteren harstikke doa![]()
ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
50 euro?
41 dollar + 7 dollar = 48 dollar
48 Amerikaanse dollars = 32,5137167 euro's
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:
Krijg ik de mail van rachel weer is ;
WEER een niet goed beantwoorde vraag![]()
nu weet ik de prijs nog niet.. zucht hahah!
Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens![]()
![]()
ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:08 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag niet
een werkende Marcoquote:
hahah uitlegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef mcwops het volgende:
[..]
[..]
ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef northernlight81 het volgende:
Wel een hele goede TT.
Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht, maar dat zal bij best veel producten gebeuren daar (ook van de producten die we hier kopen).
Ik vind kinderarbeid eigenlijk gewoon kindermishandeling. Je kan alleen aan je geld denken, maar ik vind het belachelijk dat een kind min of meer mishandelt wordt zodat ik een luxeproduct wat ik veelal niet echt nodig heb wat goedkoper krijg. Ik ga hier wel rekening mee houden.
Dat kan ik niet, ik weet verder ook weinig over de mensenrechten in China, of dat kinderarbeid daar echt overal plaatsvind of ik sommige regio's? Ook heel veel westerse bedrijven produceren in China of kopen halffabricaten in uit China, die zorgen er meestal echt wel voor dat dit in die fabrieken niet gebeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe wil je daar ooit rekening mee houden? Beste is om dan uit dit topic te verdwijnen en niks meer van DP/FP/DX te bestellen. Sterker nog, alles wat Made in China is moet je maar laten liggen dan. Want hoe wil je zeker weten dat iets tegen een eerlijk loon onder goede werkomstandigheden gemaakt wordt?
Is ze dr weer??quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:
Krijg ik de mail van rachel weer is ;
WEER een niet goed beantwoorde vraag![]()
nu weet ik de prijs nog niet.. zucht hahah!
Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens![]()
![]()
weer een dag wachten, jack lijkt mij over het algemeen toch wat slimmer te zijn
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef mtchel112 het volgende:
waterpijpfans: nieuwe in de DX shop (koop ze maar in de winkel:P)
nog steeds geen antwoord van DX, is al 1,5 week geleden dat ik mail stuurde grr
dat bedoel ik :pquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij DX kan je beter een support ticket aanmaken volgens mij.
?quote:The item (***) left Hong Kong for its destination on datum.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n eenvoudige mp3-speler, liefst zoveel mogelijk geheugen, moet tegen 'n stootje kunnen (wordt met hardlopen gebruikt) en als 't kan 'n FM-radio erop.
Iemand toevallig zo'n ding aangeschaft bij één van de webshops en er goede ervaringen mee? Zo ja, welke?! Laat 't me horen ajb
Minimaal 5 dagen, maximaal een maandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
[..]
?
Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Minimaal 5 dagen, maximaal een maand
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dus omdat een pakketje groter is duurt het langer? Je moet gewoon rustig afwachten, misschien moet dat wel duidelijker in de OP geplaatst worden. Minstens 1 maand rustig bij je brievenbus wachten voor je hier gaat vragen waar je pakketje blijft.
Voor zover ik weet werkt er nog steeds niemand van ons bij de TNT/HK Post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |