abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73485482
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je meldde in het vorige topic dat je net begonnen was met beleggen, vandaar ik zei, het uitproberen op welke manier je voor jezelf het beste kan beleggen, wat het beste in het straatje past etc. Aandelen, of eventueel iets met meer leverage.
Ja inderdaad dat klopt
BlaBlaBla
pi_73485526
Nou nou, alleen maar positief nieuws vandaag... doet mijn shorts geen goed...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73485590
Marriott en Pepsi gaan toch lager openen in de market over een half uurtje terwijl ze toch spreken van beter dan verwachtte resultaten. Hmm
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73485642
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Marriott en Pepsi gaan toch lager openen in de market over een half uurtje terwijl ze toch spreken van beter dan verwachtte resultaten. Hmm

PepsiCo boekt hoger dan verwachte winst; bevestigt outlook

Dat is opzich wel vreemd dan...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73485715
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Nou nou, alleen maar positief nieuws vandaag... doet mijn shorts geen goed...
Men gaat er vanuit dat de initial jobless claims vandaag om 14.30, zal dalen! .. en als het meer daalt dan expected verwacht ik nog wel een kleine spike omhoog. Ik zit iig klaar
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_73485849
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Men gaat er vanuit dat de initial jobless claims vandaag om 14.30, zal dalen! .. en als het meer daalt dan expected verwacht ik nog wel een kleine spike omhoog. Ik zit iig klaar
Waar haal jij trouwens je nieuws vandaan?
pi_73485864
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Welke kant gat jij vandaag op?
pi_73485899
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, maar ik moet ietwat oppassen met het 'internet gebruik' op deze terminals. Je begrijpt vast en zeker wel waarom Wij hebben hier zo huge tv screen hangen met BB tv en ze hebben er bij BB toch wel een aantal dames rondlopen waarvan je zegt en dan dat amerikaanse accent
Jammer, maar begrijpelijk... Wat was haar naam ook al weer? Wellicht dat Google nog wat leuke plaatjes weet te vinden
pi_73485926
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Als we de beurs in 1929 moesten geloven kon iedereen rijk worden incl. de schoenpoetser die toen de professionele belegger een tip gaf welk aandeel hij moest kopen. En in 2000 dat we in een new economy zaten waarin recessies niet meer voorkwamen, en in 2007 toen iedereen geloofden dat de huizen in de US alleen maar in waarde konden stijgen. En in maart 2009 toen iedereen dacht dat alle banken doomed waren, en in okt 2009 iedereen gelooft dat de stimuleringsplannen van de overheden ons uit deze depressie hebben geholpen.
Er zijn ook genoeg mensen die niet zo denken. Als je zo generaliserend gaat praten over kapitaalverschaffers ga je er per definitie van uit dat ze dom zijn. Diegene die zulke fabeltjes de wereld inhelpen moeten misschien dit filmpje eens bekijken.

Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73486011
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die niet zo denken. Als je zo generaliserend gaat praten over kapitaalverschaffers ga je er per definitie van uit dat ze dom zijn. Diegene die zulke fabeltjes de wereld inhelpen moeten misschien dit filmpje eens bekijken.

Het gaat om de massa, en niet iedereen behoord tot de massa
pi_73486243
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Het gaat om de massa, en niet iedereen behoord tot de massa
Volgens mij was jij het die zei dat de beurs in zou storten op het moment dat niemand dat zal verwachten... Verwacht je dat meteen na meevallende Q3 cijfers, of zal dat effect wat doorebben?
pi_73486285
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:06 schreef bascross het volgende:
Als ik de beurs moet geloven is de crisis voorbij.
bij het uwv > 1000 WW-aanvragen per dag hoorde ik net, het schijnt daar nogal druk te zijn nu
pi_73486440
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef edikt het volgende:

[..]

bij het uwv > 1000 WW-aanvragen per dag hoorde ik net, het schijnt daar nogal druk te zijn nu
Bron? Heb nu ff het debat over *trix opstaan
pi_73486497
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Welke kant gat jij vandaag op?
Zit lichtjes long, maar dat kan nog tot 30 seconden voor 14.30 veranderen Zoals je weet knal ik er in, verkoop order direct op enig verlies zodat 'eventueel' verlies direct wordt beperkt en voor de rest is het op de lichtste spike er direct uit knallen. En dan die centen binnen halen, iig weer de huur voor 1 weekje hier in Londen.
pi_73486542
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zit lichtjes long, maar dat kan nog tot 30 seconden voor 14.30 veranderen Zoals je weet knal ik er in, verkoop order direct op enig verlies zodat 'eventueel' verlies direct wordt beperkt en voor de rest is het op de lichtste spike er direct uit knallen. En dan die centen binnen halen, iig weer de huur voor 1 weekje hier in Londen.
Ik weet, maar het is altijd interessant om te lezen wat mensen zoals jij doen en waarom...

Heb je btw een iPhone/iPod touch? BB heeft daar een hele vette (gratis) app voor....
pi_73486580
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Bron? Heb nu ff het debat over *trix opstaan
Me moeder ze had vanmiddag uwv gebeld en die receptioniste zei dat het allemaal wat langer kon duren omdat ze meer dan 1000 WW aanvragen per dag hebben.
pi_73486589
Unemployment Claims 521K 543K 551K

Gaat een hele dikke plus worden vandaag...
pi_73486617
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:30 schreef edikt het volgende:

[..]

Me moeder ze had vanmiddag uwv gebeld en die receptioniste zei dat het allemaal wat langer kon duren omdat ze meer dan 1000 WW aanvragen per dag hebben.
Jammer dat er geen "officiële" bron is... Zou een leuke nieuwspost maken
pi_73486621
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:30 schreef RvLaak het volgende:
Unemployment Claims 521K 543K 551K

Gaat een hele dikke plus worden vandaag...
jaaaa, hubba hubba dik beter dit 5000 plukkies long en 2500 op olie long en een dik neembare spike op de long
pi_73486670
Damn, S&P futs knallen de lucht in en zakken bijna acuut weer 30% van de stijging...
pi_73486763
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef RvLaak het volgende:
Damn, S&P futs knallen de lucht in en zakken bijna acuut weer 30% van de stijging...
Ik moest wel erg snel zijn ja maar ik hou deze manier gewoon aan voor de komende maanden als er belangrijke macro cijfers uitkomen. 1 a 2 minuten voor het uitkomt er in knallen, op het moment dat de spike waarneembaar is, en die zag je nu duidelijk ook weer, er uitknallen. Ik was immers long gegaan vanwege het feit dat de er ook verwacht wat dat het zou dalen, en sinds hij dat beter deed dan expected zag je die duidelijke spike omhoog op dat punt en *pats boem* er uit.. Dit is leuk werk

Het was maar een miniem spike 'je' maar dat is beter dan niks, sinds beleggen op intraday, het belangrijkste is dat je naar timing kijkt.
pi_73486833
Waar checken jullie die cijfers nou dat je zo enorm snel kun reageren?
pi_73486870
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik moest wel erg snel zijn ja maar ik hou deze manier gewoon aan voor de komende maanden als er belangrijke macro cijfers uitkomen. 1 a 2 minuten voor het uitkomt er in knallen, op het moment dat de spike waarneembaar is, en die zag je nu duidelijk ook weer, er uitknallen. Ik was immers long gegaan vanwege het feit dat de er ook verwacht wat dat het zou dalen, en sinds hij dat beter deed dan expected zag je die duidelijke spike omhoog op dat punt en *pats boem* er uit.. Dit is leuk werk

Het was maar een miniem spike 'je' maar dat is beter dan niks, sinds beleggen op intraday, het belangrijkste is dat je naar timing kijkt.
Ik snap je strategie & je geeft aan dat die erg lucratief is... Maar ik vraag me af waarom "we" de helft van de futs-stijging nu al weer kwijt zijn...
pi_73486886
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik check ze op deze site, SE wss op zijn BB-terminal
pi_73486926
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik snap je strategie & je geeft aan dat die erg lucratief is... Maar ik vraag me af waarom "we" de helft van de futs-stijging nu al weer kwijt zijn...
Mja, ik mis op dit moment een aantal opties op de BB waardoor ik nog steeds niet in het orderboek kan kijken, en nog een aantal contracten van een aantal andere programmas. Daar wordt aan gewerkt, anders had ik je meer kunnen vertellen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik check ze via de BB terminal + we hebben hier continu live BB tv draaien wat ook gewoon 2 / 3 minuten voordat de cijfers uitkomen, aangeven wat er wordt verwacht, dan komen de cijfers uit, en dan wordt er direct door gegaan naar de 'eventuele' schommelingen die het veroorzaakte op de markt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')