jah, hij reageerde alleen nietquote:
Na de klap is ie niet meer zo stoer, hij zal nu wel heel cool zijn nadt ie gevloerd werd op youtubequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orlogsveteraan.dhtml
Dat excuus schud jij gauw uit je mouwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Er is een of andere conventie waar je bij moet zijn
Zag je hoe snel ie achteruit de tuin uit kroop?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Na de klap is ie niet meer zo stoer, hij zal nu wel heel cool zijn nadt ie gevloerd werd op youtube
Het meest gebruikte excuus om vreemd te gaan, gebruikt door amerikanenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat excuus schud jij gauw uit je mouw
Volgende week, hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
lijkt er op dat er toch een KSC-meet komt dus
ik heb hier geen geluid maar op het laatst zie je hem gewoon zeggen "kom dan" als die mongool naar de straat kruipt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orlogsveteraan.dhtml
Wel allemaal verkeden als brandweerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgende week, hier
Ik bestel al de broodjes
op een gegeven moment lijkt het net of ze staan te zoenenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zag je hoe snel ie achteruit de tuin uit kroop?
als het om jouw gaat wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat excuus schud jij gauw uit je mouw
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
ik verzin wel een datacentre storing o.i.d.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het meest gebruikte excuus om vreemd te gaan, gebruikt door amerikanen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgende week, hier
Ik bestel al de broodjes
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
als het om jouw gaat wel jaeindelijk dat leive meisje zien
![]()
![]()
[..]
geen pottekijkers
Hoaxquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
Dat is ook een masterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
Ik heb ook een filmpje op youtube gezien van een 72 marinier, een man probeerde de 72 jarige te overvallen. Maar hij wist niet dat ie vroeger in de vloot gebokst had![]()
ik wist dat iemand het ging zeggenquote:
ik ben een kloon van jj en het_hupt enz.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ben jij een kloon van duckie?
dat geeft toch niet? Kan Pheno eindelijk zijn sushi uitdelen
ja, dat is waarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben een kloon van jj en het_hupt enz.![]()
maar feit blijft, jij bent een lief meisje. staat ook in je ava.![]()
sushi![]()
![]()
adem in adem uit, gefrustreerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
STIK MET JE KUT DUITSE INKOPEN GEDAAN IN OOSTENRIJK, GEFACTUREERD AAN NEDERLAND
patat met kip en appelmoesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, dat is waarmisschien moet je iets doen aan je 'image'
ja, ik denk: ik zet het er even bij
niks voor mijmaar ik krijg kindermenu van Pheno
Oke, doei dan maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
STIK MET JE KUT DUITSE INKOPEN GEDAAN IN OOSTENRIJK, GEFACTUREERD AAN NEDERLAND
Nee hoor, kom nou maar op met die fotoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ben jij een kloon van duckie?
dat geeft toch niet? Kan Pheno eindelijk zijn sushi uitdelen
Als ik ooit weer eens in het limburgse kom, dan laat ik het wel wetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond heb ik al een fok-meet![]()
iedere dag eigenlijk
en 7 nov. is er weer een mini-meet
(dan moeten JF en ik werken bij GF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |