Welk filmpje bedoel je eigenlijk die van dwyrin of die instructie video van komakie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef MissSpooky het volgende:
Beginnersvraagje:
Die bochtjes maken zoals op 't filmpie lukt me nu wel goed, nu vroeg ik me af: wat is een beetje "the next step"?
Oh die 2 kleuren waren me nog niet opgevallen nee. Maar mocht je alsnog een lichtere versie willen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Grappig genoeg viel ons vanavond ineens op dat er 2 verschillende kleuren blauw in de jas zitten. Je ziet het verschil bijna niet, maar als je er op let zie je dat de 2 kleuren blauw net ietsje verschillend zijn.
Ik ben sowieso een beetje bang voor het klooien met photoshop. Zeker nu ik weet dat er 2 verschillende blauw in zitten.
Ik laat het maar even zo denk ik
We hebben ook nog een hele sloot Bataleon stickers liggen. Maar die B for Bataleon is er zeker doorheen geslopen ofzo. Ik dacht dat ik alleen "smile it's snowboarding" er tussen had gedaan. Maar ik heb niet echt lopen opletten want heb er gewoon een hele zooi ingeflikkerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nou na het verwijderen van het pakpapier en alle stickertjes gevonden te hebben was ik zeer onder de indruk van het board en van de kwaliteit van de bindingen, ik heb 1 binding vast kunnen zetten zag er vet uit. Maar toen moest ik weg (om de kater van vandaag te creeren) en ik ga dus straks even verder!
Btw, toen ik die sticker van bataleon tegenkwam: "the b stands for bataleon" ik moest even lachen :d
Oh kijk net en zie zat dat ik vanacht toch de andere binding op het board heb geschroeft![]()
.
Ik ga nu eerst ff eten dan bindingen helemaal goed doen en daarna zal ik even fototje maken en plaatsen en nog ff twee aspirintjes innemenen ik a hem ook een eerste waxbeurt geven denk.
Ennuh gecondoleerd en sterkte maar he!
damn die ga ik thuis nog ff checken met de jas zelf. Ziet er wel cool uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die 2 kleuren waren me nog niet opgevallen nee. Maar mocht je alsnog een lichtere versie willen:
http://i34.tinypic.com/34evxad.jpg
Ehm een lesje boekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef MissSpooky het volgende:
Beginnersvraagje:
Die bochtjes maken zoals op 't filmpie lukt me nu wel goed, nu vroeg ik me af: wat is een beetje "the next step"?
Zeker vet jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
We hebben ook nog een hele sloot Bataleon stickers liggen. Maar die B for Bataleon is er zeker doorheen geslopen ofzo. Ik dacht dat ik alleen "smile it's snowboarding" er tussen had gedaan. Maar ik heb niet echt lopen opletten want heb er gewoon een hele zooi ingeflikkerd
Anyway, board+bindingen ziet er vet uit samen of niet?
Ik dacht, dan heb je wat te doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:35 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zeker vet jasnel maar proberen, hij is in ieder geval gewaxt bindingen zitten erop moet ff afwachten of het allemaal goed zit maar daar kom ik met de 1ste keer wel achter, ik heb alles inprincipe zoveel mogelijk op me schoenen aangepast.
Zaten in ieder geval veel bataleon stickertjes tussen ze zaten ook door de hele doos verstopt
[ afbeelding ]
Hmm is beetje donker en camera accu is leeg dus foto gemaakt met me telefoon, maak morgen in het daglicht wel een betere.
"beginnersvraagje" en "bochtjes maken zoals op 't filmpje" is een rare combo, als je 'carve bochten' zoals die gast in het filmpje kan maken ben je volgens mij al niet meer echt een beginnerquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef MissSpooky het volgende:
Beginnersvraagje:
Hoi Komaki,quote:We hebben ook nog een hele sloot Bataleon stickers liggen. Maar die B for Bataleon is er zeker doorheen geslopen ofzo. Ik dacht dat ik alleen "smile it's snowboarding" er tussen had gedaan. Maar ik heb niet echt lopen opletten want heb er gewoon een hele zooi ingeflikkerd
Gaat als het goed is niks meer bijkomen, komt zuidfohn aan en het gaat behoorlijk stijgen in temperatuur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:24 schreef Fiama het volgende:
Aankomend weekend waarschijnlijk naar Planai/Schladming voor de eerste portie sneeuw. Er ligt momenteel 45cm, hopelijk komt daar nog wat bij.
Als je wat bij me koopt krijg je net zo veel stickers als je zelf wiltquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Hoi Komaki,
mocht je wat stickers kwijt willen... ik heb klassieke VW T2 bus waarvoor ik diverse leipe stickers zoek...![]()
Oh ja, ga dit weekend de K2's even bekijken, mocht dat niks zijn worden het de Union's... Heb jij de Data Rasta's in L/XL?
Ik geil zo ongelooflijk op die bindingen hequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Gaat als het goed is niks meer bijkomen, komt zuidfohn aan en het gaat behoorlijk stijgen in temperatuur.
[ afbeelding ]![]()
Vorig jaar is er rond deze tijd ook bizar veel gevallen. Toen was ik op een testweekend half oktober en viel er 70cm. Dat was ook echt ziekquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef Fiama het volgende:
Ik zag net dat ik eigenlijk dit weekend niet kan... nja, dan maar wat later. Het is wel extreem vroeg dit jaar...
Wij hebben echt dezelfde boards met die king+missionsquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Gaat als het goed is niks meer bijkomen, komt zuidfohn aan en het gaat behoorlijk stijgen in temperatuur.
[ afbeelding ]![]()
Verbaasde mezelf ook echt over de afwerking, je ziet ook gewoon dat er over nagedacht is en die strapsquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geil zo ongelooflijk op die bindingen he
Zeker die Data's vind ik echt heel mooi. Perfect afgewerkt. Echt jammer dat ze niet bij me board passenAch die Force SL is ook niet slecht. Maar de Data is sweet
Ook allemaal happen uit de zijkant van je topsheet zegmaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde boards met die king+missionsZelfs dezelfde krassen
carven doe ik echt nooit trouwens, heb ik nooit begrepen...
Wat dan? Het is best leuk zo af en toequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde boards met die king+missionsZelfs dezelfde krassen
carven doe ik echt nooit trouwens, heb ik nooit begrepen...
Burton = for the kiddies. Leuke nieuwe sloganquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Verbaasde mezelf ook echt over de afwerking, je ziet ook gewoon dat er over nagedacht is en die straps
zitten ook super goed in mekaar.
Als ik ze met me burton bindingen vergelijk lijken die van burton eigenlijk net speelgoed.
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet (er zijn al zoveel merken, dus moet je met een goed product komen om het te verkopen), ze hebben nu 1 ding waar ze hun volle aandacht aan geven en daardoor ook innovatief kunnen blijven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton = for the kiddies. Leuke nieuwe slogan
Eigenlijk is het jammer dat Union alleen maar bindingen maakt. Daardoor komen ze wat minder in de belangstelling. Andere merken die bindingen en boards maken, hebben dat minder. Je koopt toch makkelijker bij een merk waar je ook gelijk de boards bij krijgt.
Maar ze krijgen wel steeds meer bekendheid en dat is alleen maar goed
Dat sowieso.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet (er zijn al zoveel merken, dus moet je met een goed product komen om het te verkopen), ze hebben nu 1 ding waar ze hun volle aandacht aan geven en daardoor ook innovatief kunnen blijven.
En ze krijgen inderdaad steeds meer bekendheid, ze hebben al wat samenwerkingen gedaan met merken/magazines, ze zaten in dat spel van shaun white.
En het klopt natuurlijk ook dat mensen eerder een board met bindingen van het zelfde merk kopen, al is dat volgens mij ook vaak omdat dat van die setdeals zijn waar ze korting op krijgen (acties etc).
Denk dat je union ook niet snel hier in Nl in grotere (winter)sport winkels gaat vinden maar eerder in de kleinere zaakjes die zich vaak alleen richten op skateboard/kleding/snowboards zegmaar.
Mmm, *jaloers*....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef dave_chapelle het volgende:
Zit al een tijdje mee te lurken in dit topic maar wil toch effe iets vragen nu....
Board al iets van 5 jaar en heb net (heel relaxed en erg goedkoop uit Amerika) een leuk nieuw bordje gekocht met bindingen.
[ afbeelding ]
Never summer legacy-r (08/09)
Heb hem niet besteld maar ben net 2 weken op vakantie geweest in de US. Heb er een goede tas bij gekocht en gewoon meegenomen in het vliegtuig. Wel voor de zekerheid de bindingen er alvast opgezet (ivm douane enz) maar kon gewoon zo doorlopen op Schiphol nadat ik m'n bagage had opgehaald. Btw het meenemen in het vliegtuig was ook helemaal geen probleem! Moest hem alleen apart checken bij de oversized luggagequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:14 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Mmm, *jaloers*....
Waar heb je hem (goedkoop) besteld...(zonder extreem hoge verzend/importkosten/belasting/etc)?
Ah, nicequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:21 schreef dave_chapelle het volgende:
Heb hem niet besteld maar ben net 2 weken op vakantie geweest in de US. Heb er een goede tas bij gekocht en gewoon meegenomen in het vliegtuig. Wel voor de zekerheid de bindingen er alvast opgezet (ivm douane enz) maar kon gewoon zo doorlopen op Schiphol nadat ik m'n bagage had opgehaald. Btw het meenemen in het vliegtuig was ook helemaal geen probleem! Moest hem alleen apart checken bij de oversized luggage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |