abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73805063
Beginnersvraagje:

Die bochtjes maken zoals op 't filmpie lukt me nu wel goed, nu vroeg ik me af: wat is een beetje "the next step"?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:26:06 #212
117107 MarcoD
.........
pi_73811138
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef MissSpooky het volgende:
Beginnersvraagje:

Die bochtjes maken zoals op 't filmpie lukt me nu wel goed, nu vroeg ik me af: wat is een beetje "the next step"?
Welk filmpje bedoel je eigenlijk die van dwyrin of die instructie video van komakie?
Als je bochten allemaal onder de knie heb en dat gaat allemaal goed kan je proberen switch te gaan rijden!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_73812717
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Grappig genoeg viel ons vanavond ineens op dat er 2 verschillende kleuren blauw in de jas zitten. Je ziet het verschil bijna niet, maar als je er op let zie je dat de 2 kleuren blauw net ietsje verschillend zijn.

Ik ben sowieso een beetje bang voor het klooien met photoshop. Zeker nu ik weet dat er 2 verschillende blauw in zitten.
Ik laat het maar even zo denk ik
Oh die 2 kleuren waren me nog niet opgevallen nee. Maar mocht je alsnog een lichtere versie willen:

http://i34.tinypic.com/34evxad.jpg
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:17:31 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73817524
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Nou na het verwijderen van het pakpapier en alle stickertjes gevonden te hebben was ik zeer onder de indruk van het board en van de kwaliteit van de bindingen, ik heb 1 binding vast kunnen zetten zag er vet uit. Maar toen moest ik weg (om de kater van vandaag te creeren) en ik ga dus straks even verder!

Btw, toen ik die sticker van bataleon tegenkwam: "the b stands for bataleon" ik moest even lachen :d

Oh kijk net en zie zat dat ik vanacht toch de andere binding op het board heb geschroeft .
Ik ga nu eerst ff eten dan bindingen helemaal goed doen en daarna zal ik even fototje maken en plaatsen en nog ff twee aspirintjes innemen en ik a hem ook een eerste waxbeurt geven denk.

Ennuh gecondoleerd en sterkte maar he!
We hebben ook nog een hele sloot Bataleon stickers liggen. Maar die B for Bataleon is er zeker doorheen geslopen ofzo. Ik dacht dat ik alleen "smile it's snowboarding" er tussen had gedaan. Maar ik heb niet echt lopen opletten want heb er gewoon een hele zooi ingeflikkerd

Anyway, board+bindingen ziet er vet uit samen of niet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:18:51 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73817588
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh die 2 kleuren waren me nog niet opgevallen nee. Maar mocht je alsnog een lichtere versie willen:

http://i34.tinypic.com/34evxad.jpg
damn die ga ik thuis nog ff checken met de jas zelf. Ziet er wel cool uit
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:20:35 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73817659
quote:
Beginnersvraagje:

Ehm een lesje boeken

Je kunt idd fakie gaan leren rijden. Hetzelfde maar dan andersom.
Je kunt ook wat piste truukjes proberen (voer jibben in op You Tube en je hebt genoeg keuze), maar dan is fakie leren rijden ook wel eerst een goede optie.

Anders kom je uit met op je kanten rijden en uiteindelijk carven. Wat die gast in mijn instructiefilmpje doet.
pi_73817779
Over een paar weken krijg ik weer les (via school). Maar in de tussentijd ga ik soms met m'n zus, dus ik vroeg me het gewoon af.

Dankjullie iig :;)
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:35:20 #218
117107 MarcoD
.........
pi_73818302
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

We hebben ook nog een hele sloot Bataleon stickers liggen. Maar die B for Bataleon is er zeker doorheen geslopen ofzo. Ik dacht dat ik alleen "smile it's snowboarding" er tussen had gedaan. Maar ik heb niet echt lopen opletten want heb er gewoon een hele zooi ingeflikkerd

Anyway, board+bindingen ziet er vet uit samen of niet?
Zeker vet ja snel maar proberen, hij is in ieder geval gewaxt bindingen zitten erop moet ff afwachten of het allemaal goed zit maar daar kom ik met de 1ste keer wel achter, ik heb alles inprincipe zoveel mogelijk op me schoenen aangepast.

Zaten in ieder geval veel bataleon stickertjes tussen ze zaten ook door de hele doos verstopt

Hmm is beetje donker en camera accu is leeg dus foto gemaakt met me telefoon, maak morgen in het daglicht wel een betere.

[ Bericht 7% gewijzigd door MarcoD op 18-10-2009 20:45:50 ]
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:49:51 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73819065
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:35 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zeker vet ja snel maar proberen, hij is in ieder geval gewaxt bindingen zitten erop moet ff afwachten of het allemaal goed zit maar daar kom ik met de 1ste keer wel achter, ik heb alles inprincipe zoveel mogelijk op me schoenen aangepast.

Zaten in ieder geval veel bataleon stickertjes tussen ze zaten ook door de hele doos verstopt

[ afbeelding ]

Hmm is beetje donker en camera accu is leeg dus foto gemaakt met me telefoon, maak morgen in het daglicht wel een betere.
Ik dacht, dan heb je wat te doen
  maandag 19 oktober 2009 @ 06:50:27 #220
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_73833071
quote:
Beginnersvraagje:

"beginnersvraagje" en "bochtjes maken zoals op 't filmpje" is een rare combo, als je 'carve bochten' zoals die gast in het filmpje kan maken ben je volgens mij al niet meer echt een beginner beginners maken vaak nog 'skidded bochten'
Naast het fakie/switch boarden kun je ook gaan oefenen om 180's te springen, maar dan is het handig als je al een beetje switch kan boarden. Tail/Nose press vind ik ook wel een leuke move om te oefenen (nose kan ik voor geen meter)
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:50:51 #221
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_73836160
quote:
Hoi Komaki,
mocht je wat stickers kwijt willen... ik heb klassieke VW T2 bus waarvoor ik diverse leipe stickers zoek...

Oh ja, ga dit weekend de K2's even bekijken, mocht dat niks zijn worden het de Union's... Heb jij de Data Rasta's in L/XL?
Only sick music makes money today...
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:00:11 #222
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_73836361
aankomende vrijdag eindelijkkk board ophalen :-D Gelijk die aankomende maandag testen
pi_73836975
Aankomend weekend waarschijnlijk naar Planai/Schladming voor de eerste portie sneeuw. Er ligt momenteel 45cm, hopelijk komt daar nog wat bij.
pi_73837412
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:24 schreef Fiama het volgende:
Aankomend weekend waarschijnlijk naar Planai/Schladming voor de eerste portie sneeuw. Er ligt momenteel 45cm, hopelijk komt daar nog wat bij.
Gaat als het goed is niks meer bijkomen, komt zuidfohn aan en het gaat behoorlijk stijgen in temperatuur.

[ Bericht 15% gewijzigd door MarcoD op 19-10-2009 15:12:49 ]
pi_73838131
Ik zag net dat ik eigenlijk dit weekend niet kan... nja, dan maar wat later. Het is wel extreem vroeg dit jaar...
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:22:22 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73856935
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Hoi Komaki,
mocht je wat stickers kwijt willen... ik heb klassieke VW T2 bus waarvoor ik diverse leipe stickers zoek...

Oh ja, ga dit weekend de K2's even bekijken, mocht dat niks zijn worden het de Union's... Heb jij de Data Rasta's in L/XL?
Als je wat bij me koopt krijg je net zo veel stickers als je zelf wilt

Ik heb niet de Rasta's. Ik kan wel vragen bij de importeur of hij nog een setje heeft. Laat maar weten als je ze wilt hebben. Dan vraag ik het ff.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:23:37 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73856990
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Gaat als het goed is niks meer bijkomen, komt zuidfohn aan en het gaat behoorlijk stijgen in temperatuur.

[ afbeelding ]
Ik geil zo ongelooflijk op die bindingen he
Zeker die Data's vind ik echt heel mooi. Perfect afgewerkt. Echt jammer dat ze niet bij me board passen Ach die Force SL is ook niet slecht. Maar de Data is sweet
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:24:29 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73857022
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef Fiama het volgende:
Ik zag net dat ik eigenlijk dit weekend niet kan... nja, dan maar wat later. Het is wel extreem vroeg dit jaar...
Vorig jaar is er rond deze tijd ook bizar veel gevallen. Toen was ik op een testweekend half oktober en viel er 70cm. Dat was ook echt ziek
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:49:04 #229
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_73858059
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef MarcoD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wij hebben echt dezelfde boards met die king+missions Zelfs dezelfde krassen

carven doe ik echt nooit trouwens, heb ik nooit begrepen...
pi_73859613
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik geil zo ongelooflijk op die bindingen he
Zeker die Data's vind ik echt heel mooi. Perfect afgewerkt. Echt jammer dat ze niet bij me board passen Ach die Force SL is ook niet slecht. Maar de Data is sweet
Verbaasde mezelf ook echt over de afwerking, je ziet ook gewoon dat er over nagedacht is en die straps
zitten ook super goed in mekaar.
Als ik ze met me burton bindingen vergelijk lijken die van burton eigenlijk net speelgoed .
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ook allemaal happen uit de zijkant van je topsheet zegmaar ?, weet nog dat ik in een rij stond en toen keek ik even naar beneden om te zien dat er zon klein gozertje vrolijk met z'n skietjes in me board staat te hakken . Als ik dat nu weer mee maak wordt ik ff gek denk .

[ Bericht 17% gewijzigd door MarcoD op 19-10-2009 21:30:10 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:51:20 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73860824
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Wat dan? Het is best leuk zo af en toe
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:55:06 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73861005
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Verbaasde mezelf ook echt over de afwerking, je ziet ook gewoon dat er over nagedacht is en die straps
zitten ook super goed in mekaar.
Als ik ze met me burton bindingen vergelijk lijken die van burton eigenlijk net speelgoed .
[..]
Burton = for the kiddies. Leuke nieuwe slogan

Eigenlijk is het jammer dat Union alleen maar bindingen maakt. Daardoor komen ze wat minder in de belangstelling. Andere merken die bindingen en boards maken, hebben dat minder. Je koopt toch makkelijker bij een merk waar je ook gelijk de boards bij krijgt.
Maar ze krijgen wel steeds meer bekendheid en dat is alleen maar goed
pi_73862202
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Burton = for the kiddies. Leuke nieuwe slogan

Eigenlijk is het jammer dat Union alleen maar bindingen maakt. Daardoor komen ze wat minder in de belangstelling. Andere merken die bindingen en boards maken, hebben dat minder. Je koopt toch makkelijker bij een merk waar je ook gelijk de boards bij krijgt.
Maar ze krijgen wel steeds meer bekendheid en dat is alleen maar goed
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet (er zijn al zoveel merken, dus moet je met een goed product komen om het te verkopen), ze hebben nu 1 ding waar ze hun volle aandacht aan geven en daardoor ook innovatief kunnen blijven.
En ze krijgen inderdaad steeds meer bekendheid, ze hebben al wat samenwerkingen gedaan met merken/magazines, ze zaten in dat spel van shaun white.

En het klopt natuurlijk ook dat mensen eerder een board met bindingen van het zelfde merk kopen, al is dat volgens mij ook vaak omdat dat van die setdeals zijn waar ze korting op krijgen (acties etc).
Denk dat je union ook niet snel hier in Nl in grotere (winter)sport winkels gaat vinden maar eerder in de kleinere zaakjes die zich vaak alleen richten op skateboard/kleding/snowboards zegmaar.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:41:16 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73863052
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet (er zijn al zoveel merken, dus moet je met een goed product komen om het te verkopen), ze hebben nu 1 ding waar ze hun volle aandacht aan geven en daardoor ook innovatief kunnen blijven.
En ze krijgen inderdaad steeds meer bekendheid, ze hebben al wat samenwerkingen gedaan met merken/magazines, ze zaten in dat spel van shaun white.

En het klopt natuurlijk ook dat mensen eerder een board met bindingen van het zelfde merk kopen, al is dat volgens mij ook vaak omdat dat van die setdeals zijn waar ze korting op krijgen (acties etc).
Denk dat je union ook niet snel hier in Nl in grotere (winter)sport winkels gaat vinden maar eerder in de kleinere zaakjes die zich vaak alleen richten op skateboard/kleding/snowboards zegmaar.
Dat sowieso.
Kleine winkels zijn ook wel bereid om dit soort merkjes te nemen. Zeker een grote winkel wil zo veel mogelijk bij hetzelfde merk afnemen. Dus van Burton nemen ze gelijk alles. Of van K2 of Ride of wat dan ook. Gewoon omdat het ook makkelijker is en op de bedragen die ze dan inkopen krijgen ze dan wel een goede deal meestal.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:09:27 #235
240009 dave_chapelle
Tyrone Biggums!
pi_73882759
Zit al een tijdje mee te lurken in dit topic maar wil toch effe iets vragen nu....
Board al iets van 5 jaar en heb net (heel relaxed en erg goedkoop uit Amerika) een leuk nieuw bordje gekocht met bindingen.

Never summer legacy-r (08/09)

met burton custom bindingen

Boots heb ik in principe al maar heb toch het idee dat ik aan nieuwe toe ben....heb al best veel rondgekeken maar kan toch geen goede shop vinden waar ze grote maten hebben. Heb maat 47/48 en ben voor m'n vorige boots ook echt 10 winkels af geweest voordat ik uberhaupt een boot vond die ik paste.....
Wellicht dat iemand suggesties heeft
Redballs! It's cocaine in a can.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:37:39 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73889880
Het is nu nog vroeg in het seizoen dus moet er nog genoeg te vinden zijn lijkt me. Gewoon ff langs een paar shops gaan. zo'n verschrikkelijke schoenmaat heb je toch ook weer niet
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:14:28 #237
202334 Dwyrin