Wat is een schappelijke prijs?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Soohr het volgende:
Zijn er ook nog goede donkere zonnenbrillen voor een schappelijke prijs?
Ik had ooit een perfecte bril, mooie spiegelend glas,
goed donkerblauw voor mijn zicht,
Helaas begaf het montuur in de auto.
Dan moet je vooral een bril hebben met een goeie filter en die goed aansluit. Het hoeft niet per se een hele donkere bril te zijn, maar blijkbaar komt er bij je huidige bril toch nog gewoon zonlicht bij je ogen want het zijn voortekenen van sneeuwblindheid. Zeker wel mee oppassen in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:27 schreef Soohr het volgende:
tot 100 euro is een schappelijke prijs,
als ik daarvoor een Class 4 bril voor heb.
dr is niks zo vervelend als teveel licht in je ogen krijgen,
dan zie ik vrijwel niks meer aan het eind van de week, plus het prikkende en waterige gevoel.
Korte broeken en slippersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Vono het volgende:
een heel subtiel TVP'tje aangezien dat alleen met een plaatje mag... het eerste way ik open had staan [ afbeelding ]
kun je daar een opleiding tot snowboardleraar volgen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Vono het volgende:
een heel subtiel TVP'tje aangezien dat alleen met een plaatje mag... het eerste way ik open had staan [ afbeelding ]
ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
kun je daar een opleiding tot snowboardleraar volgen?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Vono het volgende:
Is de Mace groter dan de Rogue?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Mace ga ik ook voor mezelf bestellen. Het is de enige Dragonbril die groot genoeg is voor mijn waterhoofd
Vooral de bolle lens is natuurlijk positief.
Alleen jammer dat er niet 2 glazen bij zitten zoals bij de DX en de DXS.
Jep.quote:
Ah kon zo snel niet echt een plaatje vinden waarop ze allebei stonden.quote:
Ik gebruik hem bijna nooit. Ook niet in het park..Wat ik nu ga zeggen is dan ook totaal in tweestrijd met wat ik zelf doe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef JRB het volgende:
Vast wel iets wat hier eerder besproken is.
Ik zit al twee seizoenen tegen de aankoop van een Red Trace oid aan te hikken. Nu heb ik een beetje het idee dat ik dat ding nauwelijks op ga zetten tenzij ik ter hele grote uitzondering me eens in het park ga wagen.
Maw, dragen jullie je helm ook als je gewoon hard gaat pisteknallen? Nu zie ik natuurlijk ook wel de 'gewone' crashes op de piste en lijkt het me ook echt verstandig voor het betere carvewerk. Maar kan me heel goed voorstellen dat het merendeel 'm toch meestal thuislaat.
Ik heb hem eigenlijk altijd op, zelfs als ik gewoon relax in snowworld ga boarden. Je gaat altijd weer nieuwe dingen proberen enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef JRB het volgende:
Maw, dragen jullie je helm ook als je gewoon hard gaat pisteknallen? Nu zie ik natuurlijk ook wel de 'gewone' crashes op de piste en lijkt het me ook echt verstandig voor het betere carvewerk. Maar kan me heel goed voorstellen dat het merendeel 'm toch meestal thuislaat.
Ik heb hem altijd opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef JRB het volgende:
Vast wel iets wat hier eerder besproken is.
Ik zit al twee seizoenen tegen de aankoop van een Red Trace oid aan te hikken. Nu heb ik een beetje het idee dat ik dat ding nauwelijks op ga zetten tenzij ik ter hele grote uitzondering me eens in het park ga wagen.
Ik doe hem juist niet op omdat ik dan mijn muts kop kanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd op. Met helm op hoef ik geen muts op, en blijft mijn bril ook nog eens beter zitten (want kan je vastmaken aan helm). En ach, zoveel moeite is het nou ook weer niet om hem wél op te doen.
Ehm... Dat is wel een heel slecht stukjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen helm, niet nodig
Het argument dat je even niet oplet en dan valt, is onzin bij mij. Vallen is niet echt een hobby dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Daarnaast probeer ik american football te spelen, mijn hoofd kan wel tegen een stootje, die incidentele keer dat ik val op mijn hoofd kan ik wel aan.
In het geval dat iemand anders altijd problemen kan veroorzaken is wel valide, maar ik ga niet meer in de drukste periodes van het jaar en probeer mezelf altijd in veilige situaties te brengen (groepjes met beginners vermijden, buitenkant van de piste opzoeken etc).
Uiteraard voor beginners en kids zou het verplicht moeten zijn.
Nee, dat is mijn persoonlijke visie op helmen en wintersportquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm... Dat is wel een heel slecht stukje
Ik draag ook geen helm. Heel veilig, maar ik vind het er gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen helm, niet nodig
Het argument dat je even niet oplet en dan valt, is onzin bij mij. Vallen is niet echt een hobby dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Daarnaast probeer ik american football te spelen, mijn hoofd kan wel tegen een stootje, die incidentele keer dat ik val op mijn hoofd kan ik wel aan.
In het geval dat iemand anders altijd problemen kan veroorzaken is wel valide, maar ik ga niet meer in de drukste periodes van het jaar en probeer mezelf altijd in veilige situaties te brengen (groepjes met beginners vermijden, buitenkant van de piste opzoeken etc).
Uiteraard voor beginners en kids zou het verplicht moeten zijn.
Geluid is wel anders ja, ik had in het begin last van "achtervolgingswaan" met mn helm. Dacht constant dat er iemand vlak achter mij aan het boarden/skiën was. Maar bleek dat ik door mn helm opeens de achterkant van mn board veel meer hoorde....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik doe hem juist niet op omdat ik dan mijn muts kop kan
Maar ff serieus. ik heb een beetje een soort stoornis in mijn hoofd waardoor ik minder goed me evenwicht kan bepalen als ik een helm op heb. Dan ga ik ineens hele rare dingen doen. Ik val ook altijd op me hoofd als ik een helm op heb en zonder helm nooit (afkloppen). Ik ga ineens met springen gewoon uit balans raken omdat ik me evenwicht minder goed kan bewaren.
Het komt volgens mij een beetje door het gewicht (hoewel dat minimaal is) en door het geluid..
Waarom zou ik niet zeggen hoe ik erover denk ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Vono het volgende:
[..]
Ik draag ook geen helm. Heel veilig, maar ik vind het er gewoon niet uitzien.
maar dit stukje tekst... gozer, zeg dan gewoon niks
Helm dragen moet iedereen lekker zelf weten,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet zeggen hoe ik erover denk ?
Je mag het best oneens zijn, maar geef dat argumenten.
je snapt zelf ook wel dat je gewoon poep praat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet zeggen hoe ik erover denk ?
Je mag het best oneens zijn, maar geef dat argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |