Travis is de manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef JRB het volgende:
Voor al die T. Rice boardjes van jullie
[ afbeelding ]
Je kunt in TITA heel even zien in het 3de gedeelte. Nadat ze in het park zijn geweest. Dan springen ze elke keer tussen de bomen door enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:36 schreef MarcoD het volgende:
Zat ik laatst ook aan te denken, nog gezocht of ie een sponsor had voor z'n bindingen maar niks gevonden.
Ik kon het niet zien in TITA (SD televisie :p).
Mja daar heb ik ook nog aan gedacht, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef MarcoD het volgende:
Ik dacht eerst dat ie misschien door bent metal werd gesponsord omdat lib tech wel een handje daarin heeft!?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:07 schreef MarcoD het volgende:
blaat...
Het verhaal was niet logisch.. post straks een logischere versiequote:
Ik heb hem ook al thuis liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Het verhaal was niet logisch.. post straks een logischere versie. heeft te maken met de goud hout test van Taste, met betrekking tot de t.rice die ze getest hebben.
Daar ging het over ja, misschien is het de hoeveelheid boardjes die ze moeten testen waardoor ze misschien niet veel tijd hebben om dieper op elk boardje in te gaan, maar lib tech zegt er duidelijk bij dat de 161.5 & 164.5 meer pow specific zijn en de 153 & 157 meer park/jib specific zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al thuis liggen.
Het is een beetje een raar verhaal. Vertellen dat de nose lastig is met poeder rijden. Nooit opgelet dat je ook een pointy versie hebt
Mja inderdaad een beetje raar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar ging het over ja, misschien is het de hoeveelheid boardjes die ze moeten testen waardoor ze misschien niet veel tijd hebben om dieper op elk boardje in te gaan, maar lib tech zegt er duidelijk bij dat de 161.5 & 164.5 meer pow specific zijn en de 153 & 157 meer park/jib specific zijn.
Nope, maar ze zien er wel netjes uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef ergodyne1 het volgende:
Aangezien ik nog steeds naar bindingen op zoek ben en daar nog zo'n anderhalve maand voor heb. Heeft iemand ervaring met K2 auto bindingen?
http://k2snowboarding.com/bindings/auto
Ze zijn vrij licht. Ik heb ze nog niet vergeleken met bijvoorbeeld mijn Burton binding. Dus ik weet nog niet welke het lichtste is. Ik zit ff lastig want ben thuis in Utrecht en alle spullen liggen in Dronten bij me vriendin. Dus kan ze niet even snel pakken. Als ik daar weer ben zal ik het eens bekijken. Dan zal ik gelijk je board versturenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef MarcoD het volgende:
Geen unions dus? ze zien er zeker vet uit! wat voor board heb je?
@Komakie schelen de union bindingen nog in gewicht met andere bindingen?
Plaatje!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Rafiki het volgende:
tvp
Nou weet het nog niet welke bindingen ik moet gaan halen. Ben nog even aan het kijken naar alternatieven...quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef MarcoD het volgende:
Geen unions dus? ze zien er zeker vet uit! wat voor board heb je?
Blacklight is een prima boardje, je moet alleen van Nitro houden. Ze hebben een vrij uitgesproken manier van reageren op je acties zeg maar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Nou weet het nog niet welke bindingen ik moet gaan halen. Ben nog even aan het kijken naar alternatieven...
Ik board op een Nitro Blacklight 1.63. Wat mij betreft een topper! keihard gaan maar ook een leipe move tussendoor gaat prima op dit boardje.
In zuid-duitsland heeft het al gesneeuwd. Er is op sommige plekken 50cm gevallen heb ik gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de winter is in aantocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo me ogen konden die schaamtefotoloze tvp's niet meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |