abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:16:02 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73509058
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef JRB het volgende:
Voor al die T. Rice boardjes van jullie

[ afbeelding ]
Travis is de man
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:50:22 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73531496
Union staat ook eindelijk op de site
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:04:21 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73531970
Ik weet niet of het iemand ooit is opgevallen, maar Travis Rice heeft gewoon binding sponsor. Dus zit ik net te kijken naar TITA en hij heeft gewoon cartelletjes op zijn boardje
pi_73532914
Zat ik laatst ook aan te denken, nog gezocht of ie een sponsor had voor z'n bindingen maar niks gevonden.
Ik kon het niet zien in TITA (SD televisie :p).
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:45:42 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73537033
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:36 schreef MarcoD het volgende:
Zat ik laatst ook aan te denken, nog gezocht of ie een sponsor had voor z'n bindingen maar niks gevonden.
Ik kon het niet zien in TITA (SD televisie :p).
Je kunt in TITA heel even zien in het 3de gedeelte. Nadat ze in het park zijn geweest. Dan springen ze elke keer tussen de bomen door enzo.
Ik zag ineens bij een closeup en stukje van een witte cartel binding van een jaar of 3 terug. Die had ik ook toen. Daardoor zag ik het
pi_73539319
Ik dacht eerst dat ie misschien door bent metal werd gesponsord omdat lib tech wel een handje daarin heeft!?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:36:18 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73539726
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef MarcoD het volgende:
Ik dacht eerst dat ie misschien door bent metal werd gesponsord omdat lib tech wel een handje daarin heeft!?
Mja daar heb ik ook nog aan gedacht, maar blijkbaar niet.
Bent Metal en Lib Tech zijn van Mervin dus valt onder hetzelfde bedrijf inderdaad.

Volgens mij is Bent Metal ook een beetje aflopende zaak. Nog maar 3 verschillende bindingen. Vorig jaar waren dat er nog 5. We hadden ze bijna nog gehad vorig jaar aangezien we geen enkel ander merk bindingen konden krijgen. Gelukkig is dat niet door gegaan, want was er achteraf niet zo blij mee. Raar spul.

Nu hebben we gelukkig Union
pi_73540095
blaat...

[ Bericht 39% gewijzigd door MarcoD op 10-10-2009 10:58:09 ]
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:28:02 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73543949
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:07 schreef MarcoD het volgende:
blaat...
pi_73544145
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het verhaal was niet logisch.. post straks een logischere versie . heeft te maken met de goud hout test van Taste, met betrekking tot de t.rice die ze getest hebben.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:48:13 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73545897
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Het verhaal was niet logisch.. post straks een logischere versie . heeft te maken met de goud hout test van Taste, met betrekking tot de t.rice die ze getest hebben.
Ik heb hem ook al thuis liggen.
Het is een beetje een raar verhaal. Vertellen dat de nose lastig is met poeder rijden. Nooit opgelet dat je ook een pointy versie hebt
pi_73546936
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb hem ook al thuis liggen.
Het is een beetje een raar verhaal. Vertellen dat de nose lastig is met poeder rijden. Nooit opgelet dat je ook een pointy versie hebt
Daar ging het over ja, misschien is het de hoeveelheid boardjes die ze moeten testen waardoor ze misschien niet veel tijd hebben om dieper op elk boardje in te gaan, maar lib tech zegt er duidelijk bij dat de 161.5 & 164.5 meer pow specific zijn en de 153 & 157 meer park/jib specific zijn.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:25:57 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73551888
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Daar ging het over ja, misschien is het de hoeveelheid boardjes die ze moeten testen waardoor ze misschien niet veel tijd hebben om dieper op elk boardje in te gaan, maar lib tech zegt er duidelijk bij dat de 161.5 & 164.5 meer pow specific zijn en de 153 & 157 meer park/jib specific zijn.
Mja inderdaad een beetje raar.
Maar ze hebben alleen de 157 gehad en die is met de blunt nose. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om in de poeder te rijden met een blunt nose. Misschien niet zo goeie info verstrekking vanuit de importeur ofzo.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:24:54 #39
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_73562053
Aangezien ik nog steeds naar bindingen op zoek ben en daar nog zo'n anderhalve maand voor heb. Heeft iemand ervaring met K2 auto bindingen?

http://k2snowboarding.com/bindings/auto
Only sick music makes money today...
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:20:06 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73566074
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef ergodyne1 het volgende:
Aangezien ik nog steeds naar bindingen op zoek ben en daar nog zo'n anderhalve maand voor heb. Heeft iemand ervaring met K2 auto bindingen?

http://k2snowboarding.com/bindings/auto
Nope, maar ze zien er wel netjes uit
Wel de witte nemen dan he
pi_73566867
Geen unions dus? ze zien er zeker vet uit! wat voor board heb je?

@Komakie schelen de union bindingen nog in gewicht met andere bindingen?
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:27:02 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73574350
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef MarcoD het volgende:

@Komakie schelen de union bindingen nog in gewicht met andere bindingen?
Ze zijn vrij licht. Ik heb ze nog niet vergeleken met bijvoorbeeld mijn Burton binding. Dus ik weet nog niet welke het lichtste is. Ik zit ff lastig want ben thuis in Utrecht en alle spullen liggen in Dronten bij me vriendin. Dus kan ze niet even snel pakken. Als ik daar weer ben zal ik het eens bekijken. Dan zal ik gelijk je board versturen
pi_73575424
tvp
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:28:55 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73576378
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Rafiki het volgende:
tvp
Plaatje!!!
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:17:35 #45
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_73589157
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef MarcoD het volgende:
Nou weet het nog niet welke bindingen ik moet gaan halen. Ben nog even aan het kijken naar alternatieven...
Ik board op een Nitro Blacklight 1.63. Wat mij betreft een topper! keihard gaan maar ook een leipe move tussendoor gaat prima op dit boardje.
Only sick music makes money today...
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:37:37 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73590477
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Nou weet het nog niet welke bindingen ik moet gaan halen. Ben nog even aan het kijken naar alternatieven...
Ik board op een Nitro Blacklight 1.63. Wat mij betreft een topper! keihard gaan maar ook een leipe move tussendoor gaat prima op dit boardje.
Blacklight is een prima boardje, je moet alleen van Nitro houden. Ze hebben een vrij uitgesproken manier van reageren op je acties zeg maar.

Je zou er een beetje stijve bindingen op hebben.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:56:24 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73591810
Ehm ik heb die K2 auto binding nog eens opgezocht en zie nu pas hoe het in elkaar steekt. Ik dacht namelijk dat het een gewone binding was met losse toe en Ankle strap.

Stukje van de Taste: http://taste.soulonline.nl/index.php?page=nieuwsdetails&CID=2865

Ik ben dan gelijk iets minder positief over een binding. Ik hou niet zo erg van dit soort vernieuwende dingen. vooral het idee dat je niet meer je Toe en Ankle strap apart kunt afstellen. Ik ben iemand die nog wel eens aanpast in hoe strak zijn binding zit. Voornamelijk een verschil tussen park rijden, gewoon rijden en poeder rijden. Bij gewoon rijden wil ik ze nog wel eens net iets minder strak doen.
Daarnaast lijkt het mij niet echt heel handig in de poeder.

Vorig jaar zijn er trouwens een hoop problemen mee geweest omdat de binding nog wel eens los schoot, maar wat ik begrepen heb is dat opgelost.

Anyway, de Taste is er wel erg positief over dus kan best dat het gewoon een goede binding is. Als hij in ieder geval echt lekker stijf is past hij prima bij je boardje
pi_73614221
tvp!

Schaamteloos eigenlijk...
pi_73614730

En de winter is in aantocht!

Zo me ogen konden die schaamtefotoloze tvp's niet meer aan
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:50:26 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73618925
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de winter is in aantocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo me ogen konden die schaamtefotoloze tvp's niet meer aan
In zuid-duitsland heeft het al gesneeuwd. Er is op sommige plekken 50cm gevallen heb ik gehoord.

Ik ga volgende week nog even een paar dagen naar Oostenrijk. Gewoon daar ff relaxen.
Ik denk dat boarden er niet in zit. Dat staat de bankrekening denk ik niet toe

Maar ik kan altijd tegen die tijd even kijken. Ik kan me misschien niet beheersen als ik daar ben. Of ik moet gewoon me schoenen thuis laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')