abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73959467
Duidelijk niet eerlijk!
Had het overigens vooral over sneeuwkleding, van boards en bindingen was me wel bekend dat dat gewoon wat minder is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:40:46 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73969000
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Duidelijk niet eerlijk!
Had het overigens vooral over sneeuwkleding, van boards en bindingen was me wel bekend dat dat gewoon wat minder is.
Het spijt me

We zouden graag ook een heleboel dames kleding erbij kopen. Vooral Nikita is gewoon vet. Maar ja, budget laat het nog ff niet toe.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73975414
Klein beginnen, wel zo verstandig waarschijnlijk. Ach, ik zou eigenlijk toch nog geen nieuwe jas moeten kopen (eens zien hoe lang dat standhoudt )
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:19:21 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73981397
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Vanyel het volgende:
Klein beginnen, wel zo verstandig waarschijnlijk. Ach, ik zou eigenlijk toch nog geen nieuwe jas moeten kopen (eens zien hoe lang dat standhoudt )
Die Sessions jassen zijn wel heel vet hoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:56:39 #255
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:44:44 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73992374
Misschien dat je kan afdingen als je zegt dat je linksvoor ben. Staan wel grappige advertenties tussen hehe.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:01:25 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73993178
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:27 schreef MarcoD het volgende:
Misschien dat je kan afdingen als je zegt dat je linksvoor ben. Staan wel grappige advertenties tussen hehe.
Het is dat er niet een invulboxje bij zit zoals op een forum, anders had ik ff gereageerd.
Helemaal een mailtje gaan sturen is me te veel werk en het mist een beetje het punt als niemand het kan lezen.

Btw 200 euro voor een crazy creek is al 200 euro te veel. Daar moet je geld toe op krijgen
pi_73993512
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is dat er niet een invulboxje bij zit zoals op een forum, anders had ik ff gereageerd.
Helemaal een mailtje gaan sturen is me te veel werk en het mist een beetje het punt als niemand het kan lezen.

Btw 200 euro voor een crazy creek is al 200 euro te veel. Daar moet je geld toe op krijgen
Had inderdaad wel makkelijk geweest als je een reactie er bij had kunnen zetten, mailen is me teveel werk en andere mensen hebben er ook niks aan.
En die 200 euro is de koopgarantie die paypal biedt, je moet bieden op het board.
Kunnen die bindingen trouwens wel gedraaid worden ?

Ik ga trouwens denk zondag ff paar uurtjes naar de koelkast (als ik iemand kan regelen die mee gaat), eventjes boardje testen.
pi_73996147
Ik ben bezig om met wat vrienden een wintersport vakantie in de laatste week voor de kerstvakantie te zoeken. Dus rond zat 12 december weg. Maar ik twijfel een beetje over de kans dat er rond die tijd sneeuw ligt. Ik snap dat het weer niet zo goed te voorspellen is, maar als het sowieso behoorlijk kansloos is kunnen we beter een maandje later gaan. Deze week gaat het gebied pas open.. We denken erover om naar Risoul te gaan. Aangezien we allemaal studenten zijn gaan we lekker schraal en goedkoop met husk/sportura oid.
Het niveau van de groep is ongeveer 1/3 eerste keer wintersport, de rest een aantal weken ervaring. Het hoeft mede daarom ook geen top gebied te zijn, als iedereen zich maar vermaakt

Iemand hier een idee of tips over? Dank u!

[ Bericht 10% gewijzigd door Fozzie_Bear op 23-10-2009 20:49:26 ]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:52:07 #261
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_73996735
Er zijn nu al skigebieden die vervroegd open gaan ivm de sneeuwval. Vroegste opening in een lange tijd. Er is altijd een risico, maar er meer kans op sneeuw in december dan in maart
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:08:56 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74002213
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:11 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Had inderdaad wel makkelijk geweest als je een reactie er bij had kunnen zetten, mailen is me teveel werk en andere mensen hebben er ook niks aan.
En die 200 euro is de koopgarantie die paypal biedt, je moet bieden op het board.
Kunnen die bindingen trouwens wel gedraaid worden ?

Ik ga trouwens denk zondag ff paar uurtjes naar de koelkast (als ik iemand kan regelen die mee gaat), eventjes boardje testen.
Er zitten gewoon bindingen met schroeven op dus ik neem aan dat ze er gewoon af kunnen.

Enne, uitgebreid verslag he
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:12:22 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74002326
Als het gebied open gaat, ligt er genoeg sneeuw om op te boarden/skiën. Zo makkelijk is het.

Ga naar een gletser. Kun je het hele jaar terecht.
pi_74004829
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Fozzie_Bear het volgende:
Ik ben bezig om met wat vrienden een wintersport vakantie in de laatste week voor de kerstvakantie te zoeken. Dus rond zat 12 december weg. Maar ik twijfel een beetje over de kans dat er rond die tijd sneeuw ligt. Ik snap dat het weer niet zo goed te voorspellen is, maar als het sowieso behoorlijk kansloos is kunnen we beter een maandje later gaan. Deze week gaat het gebied pas open.. We denken erover om naar Risoul te gaan. Aangezien we allemaal studenten zijn gaan we lekker schraal en goedkoop met husk/sportura oid.
Het niveau van de groep is ongeveer 1/3 eerste keer wintersport, de rest een aantal weken ervaring. Het hoeft mede daarom ook geen top gebied te zijn, als iedereen zich maar vermaakt

Iemand hier een idee of tips over? Dank u!
Volgens mij zijn er idd zat gebieden waar je rond die tijd heen kan gaan. Ik had zelf het idee dat bijv. Frankrijk meer aanbod heeft rond die tijd dan Oostenrijkse gebieden, door de hoogte. Daarom heb ik zelf voor Tignes gekozen, plus het feit dat het skigebied nogal ok schijnt te zijn. Ik ga ook 12 december weg, maar dan wel met het vliegtuig.

Volgens mij is er voor studentenreizen etc. rond die tijd wat minder aanbod en bussen/ treinen etc. rijden ook later, maar wie weet kun je toch wat vinden. Als je met de auto gaat is het natuurlijk ook geen probleem.
pi_74007789
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er idd zat gebieden waar je rond die tijd heen kan gaan. Ik had zelf het idee dat bijv. Frankrijk meer aanbod heeft rond die tijd dan Oostenrijkse gebieden, door de hoogte. Daarom heb ik zelf voor Tignes gekozen, plus het feit dat het skigebied nogal ok schijnt te zijn. Ik ga ook 12 december weg, maar dan wel met het vliegtuig.

Volgens mij is er voor studentenreizen etc. rond die tijd wat minder aanbod en bussen/ treinen etc. rijden ook later, maar wie weet kun je toch wat vinden. Als je met de auto gaat is het natuurlijk ook geen probleem.
Achja ik denk dat je zeker wel sneeuw hebt, al is het afwachten of je verse sneeuw krijgt, ligt er een beetje aan waar je zit.
Als je een hoger gebied (met gletscher) uitzoek dan weet je zeker dat je in ieder geval kan boarden.Of je geile neuschnee heb is maar de vraag...
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zitten gewoon bindingen met schroeven op dus ik neem aan dat ze er gewoon af kunnen.

Enne, uitgebreid verslag he
Hehe zal me best doen, wat ik van het tapijtboarden mee heb gekregen is dat ik tering makkelijk nose en tailpresses kan regelen.
Ik ga morgen met wat vrienden wat zooi kopen maar en dan krijg je een beknot verslag als ik zondag ook ben weggeweest tenminste.

[ Bericht 27% gewijzigd door MarcoD op 24-10-2009 04:03:57 ]
pi_74007805
http://www.bergfex.com/oesterreich/saisonstart/ Kan je zien wat er al open is!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:55:17 #267
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_74010964
Zo'n mooie site he dat bergfex!
Only sick music makes money today...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:24:51 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74014425
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 04:05 schreef MarcoD het volgende:
http://www.bergfex.com/oesterreich/saisonstart/ Kan je zien wat er al open is!
Hmmm die kende ik nog niet.
Best handig
pi_74042239
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm ja? Al 6 jaar
Ik zat toevallig ff op de nieuwe site te kijken om de foto's van de crew te checken en te kijken of die van mij er al bij waren gezet (ik ben de 1 na laatste)
Toen kwam ik deze tegen en ik herinnerde me vorige week iets over hardboots en diep carven enzo
Beetje late reactie. Maar wel tof! Les nu 7jaar bij the Hotzone. Een week per jaar schiet helaas niet echt op Maar heb volgens mij nooit les van je gehad Laatste paar jaar les van Yannick.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:57:15 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74042407
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:52 schreef duv3l het volgende:

[..]

Beetje late reactie. Maar wel tof! Les nu 7jaar bij the Hotzone. Een week per jaar schiet helaas niet echt op Maar heb volgens mij nooit les van je gehad Laatste paar jaar les van Yannick.
Ja best laat ja
Maar dan zijn we mekaar vast wel eens tegen gekomen. Meestal doet Yannick de freestyle groep en ik de freeride.
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:03:47 #271
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_74069886
Dit weekend de K2 formula bindingen bekeken bij Telstar maar niet echt indrukwekkend... De kleur was aardig niet super, straps voelden niet echt solide aan, mwa niet echt dus...

de K2 auto bindingen hadden ze niet en kenden ze niet (...meneer zoekt van die flow bindingen...) dus daar niet een indruk van kunnen krijgen... loopt veel personeel rond bij Telstar trouwens maar weinig met echt kennis van zaken.

maandag 26 oktober 2009 @ 10:17:56 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74070191
Ik vind de kleur van die binding op zich wel dik
Straps zien er niet echt spannend uit. De goedkopere straps van de 2 die ze bij de meeste merken gebruiken.

Btw, Telstar is echt ruk (en dat zeg ik echt niet omdat ik zelf een winkeltje heb)
Personeel heeft inderdaad weinig kennis, maar denkt vooral zelf dat ze alles weten. Daarnaast verkopen ze ook nepspul (vooral ski's)
Grote massawinkel met wat meer snowboardspullen dan de gemiddelde intersport, maar verder een vergelijkbare winkel.
Jammer genoeg zitten er maar weinig goede winkels in de buurt van harderwijk of Zwolle. In Deventer zit wel Burnside wat een erg fijne, goede winkel is. Ik weet verder niet of ze K2 verkopen...

Btw, wil je per se K2 of is een ander merk ook een optie?
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:06:06 #273
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_74078708
Voordeel bij Telstar is dat wel ze reteveel spul hebben (ook surfspul) en dat de kleding vrij snel in de uitverkoop gaat. Nadeel is inderdaad erg weinig gasten die je goed kunnen helpen (datgene wat ik heb gekocht zaterdag kan weer terug omdat ik niet goed geholpen ben bijvoorbeeld, )

K2 valt dus af, evenals Burton. Weet je al meer van de Rasta's?
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:12:28 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74087107
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef ergodyne1 het volgende:
Voordeel bij Telstar is dat wel ze reteveel spul hebben (ook surfspul) en dat de kleding vrij snel in de uitverkoop gaat. Nadeel is inderdaad erg weinig gasten die je goed kunnen helpen (datgene wat ik heb gekocht zaterdag kan weer terug omdat ik niet goed geholpen ben bijvoorbeeld, )

K2 valt dus af, evenals Burton. Weet je al meer van de Rasta's?
Ik had al een mailtje gestuurd, maar kreeg niets terug.
Nog maar eens een mailtje voor je gestuurd
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:00:17 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74089050
Ik wil trouwens ook nog eens de Gnu Billy Goat rijden. Lijkt me wel vette freeride plank
http://www.thegoodride.co(...)snowboard-review.htm

(goede site trouwens )

Als die Temple Cummins ziet rijden, echt mijn type rijder

Of natuurlijk gewoon een K2 Gyrator voor de nodige poederruns
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')