Dit dus inderdaad. De overheid schreeuwt heel hard dat het allemaal over is, maar ondertussen gebeurt er weinig.quote:
Yep, De Jager is alleen maar bezig om mensen bang te maken, maar er zijn nog genoeg buitenlandse belastingparadijzenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:10 schreef s3wage het volgende:
Als de Jager en de g20 zo doorgaan blijven er dan nog wel van die leuke privicy plekjes over voor je geld ?
Slim inderdaad, je eigen land op Nederlands grondgebied proberen te creërenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef s3wage het volgende:
Ik spuit er zelf maar een op bij Almere ofzo![]()
Lekker met zo,n dikke sigaar achter men bureau binnelopen
Antarticaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:58 schreef s3wage het volgende:
Ach je moet ergens beginnen ieder landje op de wereld heb wel een lappie wereld geclaimd toch ?
En zijn er dan nog gebieden die van niemand zijn ?
Klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar daar zijn weer geen banken
Absoluut, er zijn ook nog zat landen op de wereld die geen gegevensuitwisselingsverdrag met Nederland hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt.
Luister, er zijn nog meer dan genoeg belasting paradijzen in de wereld, je moet er enkel echt geld voor hebben om het de moeite waard te maken.
Voornamelijk vermogensbelasting en wat daar mee samenhangt, dus ook belasting op dividenden, etc... Het hangt natuurlijk allemaal af van waar en hoe je dingen structureert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn ook nog zat landen op de wereld die geen gegevensuitwisselingsverdrag met Nederland hebben.
Wat ontloop je eigenlijk ? Alleen vermogensbelasting ? (Ervan uitgaande dat je je geld netjes verdiend hebt, dus niet zwart) ? En de rendementsheffing ?
Helaas, ook al verdeelt over aan aantal landen.quote:
Da's pertinent onjuist. Met de Antarctic Treaty van 1959 is besloten dat Antartica geen eigendom kan zijn van een ander land en dat elke claim op eigendom niet goed- of afgekeurd kan worden. Er zijn wel verschillende landen die een territory "claimen", maar die worden door niemand erkend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, ook al verdeelt over aan aantal landen.
De enige kans maak je op de Maan, op Mars of in internationale wateren. Google maar eens op die Engelsman die op een afgedankt boorplatform zijn eigen land gesticht heeft.
Kan je voor een paar tientjes een adellijke titel als Baron kopen
dat wist ik niet. Vreemd blijft dan wel dat deze claims in een atlas te zien zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Da's pertinent onjuist. Met de Antarctic Treaty van 1959 is besloten dat Antartica geen eigendom kan zijn van een ander land en dat elke claim op eigendom niet goed- of afgekeurd kan worden. Er zijn wel verschillende landen die een territory "claimen", maar die worden door niemand erkend.
Je kunt dus morgen het hele continent voor jezelf claimen, niemand zal het erkennen, net zoals dat bij claims van landen gebeurt...
Klopt, ze worden meestal als territories aangeduid. De claims zijn er, maar zullen simpelweg nooit behandeld worden en zijn dus meer symbolisch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat wist ik niet. Vreemd blijft dan wel dat deze claims in een atlas te zien zijn.
maar heb je er dan aan als land zijnde? Een nep-statussymbool?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt, ze worden meestal als territories aangeduid. De claims zijn er, maar zullen simpelweg nooit behandeld worden en zijn dus meer symbolisch.
Weinig, meer een symbolisch claim en wellicht dat je er in de toekomst iets mee kan (niet waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar heb je er dan aan als land zijnde? Een nep-statussymbool?
IJsland?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jawel zo'n eilandje ergens voor de kust van afrika meen ik.
Neen Mozambique natuurlijks!quote:
Oja en bladgouden wc potten bij hoge ambtenaren..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef s3wage het volgende:
Ja Hongkong gaan ze niet bij te lopen zanikken om verdgagen met hun kernwapen arsenaal![]()
Als ze nu een stoppen met afrikaanse corrupten miljarden de geven dan hebben ze in Zwitserland ook niks meer te zoeken !
HRRRR wat is die de Jager misselijk echt ik kan me er zo aan ergeren !(lekker van ons geld junks en Marrokanen met vakantie sturen)kut hobby,s van jaloerse linkse geitewolle sokken vieze baarden partijen !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is precies jouw definitie van "belastingparadijs"?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef s3wage het volgende:
Nou volgens mij heb onze vriend de Jager al die mooie plekjes op je lijst al belastingparadijs AF gemaakt hoor![]()
![]()
bestond niet, bestaat niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef s3wage het volgende:
Een absoluut bankgeheim.
Maar daar hoef jij toch ook niet aan mee te werken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weg, aan belastingontduiking wens ik niet mee te werken.
Het idee van geld parkeren in een land met bankgehiem is dat het buiten het zicht van de Nederlandse fiscus komt, zodat er geen vermogensrendementsheffing over wordt betaald. Dat kan naar landen waar je geen belasting over betaald over vermogen (bijvoorbeeld op de BVI) of cash in een kluis neerleggen in (bijvoorbeeld) België en het daar ook niet aangeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:34 schreef huhggh het volgende:
Maar daar hoef jij toch ook niet aan mee te werken?
Maar begrijp ik, maar wat heeft dat met jou te maken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het idee van geld parkeren in een land met bankgehiem is dat het buiten het zicht van de Nederlandse fiscus komt, zodat er geen vermogensrendementsheffing over wordt betaald. Dat kan naar landen waar je geen belasting over betaald over vermogen (bijvoorbeeld op de BVI) of cash in een kluis neerleggen in (bijvoorbeeld) België en het daar ook niet aangeven.
Dat is gewoon belastingontduiking, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Nogmaals, jij hoeft daar toch ook niet aan mee te werken als jij dat niet wilt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weg, aan belastingontduiking wens ik niet mee te werken.
Het is toch een schande!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef s3wage het volgende:
Het is toch verschrikkelijk ? alles lijkt wel onder de controle van het dictoriale regime van de overhijd te staan.
Het lijkt wel zo,n bonnetjes systeem van vroeger !
Heb je danzelf helemaal niets meer te beslissen over je eigen leven ?
Mensen moeten toch vrij zijn hun zaken te regelen zoals hun dat goed dunkt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |