abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73476957
Als de Jager en de g20 zo doorgaan blijven er dan nog wel van die leuke privicy plekjes over voor je geld ?
pi_73476982
ja
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_73477843
yups, stort maar op mijn rekening, hoef jij er geen cent belasting over te betalen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:01:09 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73477907
Geen idee, maar het zullen er snel minder worden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73478431
Dat ga ik heul niet zeggen
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:47:39 #6
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73478742
Er zullen altijd landen overblijven met banken met leuke kluisjes...alleen trek je daar weinig rente op natuurlijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73479091
Brunei , daar weten ze niet eens wat inkomstenbelasting is
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73480663
De belastingdienst is er vooral op uit om mensen maar te laten geloven dat er geen belastingparadijzen meer overblijven.
Vaak blaast de belastingdienst heel hard van de toren dat ze weer een aantal zwartspaarders op het spoor zijn, maar de uitkomst van de voorgenomen rechtszaken hoor je nu net weer niet, aangezien deze niet geheel verlopen volgens de verwachtingen van de belastingdienst.
Maar dat hoeft ook helemaal niet, veel mensen worden toch bang door het geroep, en geven hun spaargeld vrijwillig aan.

Maar welke sancties de verschillende landen ook tegen bepaalde landen zullen opvoeren, er zullen er altijd een paar, bijvoorbeeld kleine eilanden in tropische gebieden die zich er helemaal niets van aantrekken, aangezien het ze gewoon veel geld opbrengt.

De hetze van de belastingdienst treft dan ook vooral de gewone man, die niet van alle mogelijkheden op de hoogte is, en waar het spaarsaldo ook niet voldoende is om echt moeite te gaan doen via ingewikkelde constructies. Hoewel, zo moeilijk is het ook weer niet als je je er maar een beetje in verdiept.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_73482814
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:03 schreef ozzietukker het volgende:
Verhaal...
Dit dus inderdaad. De overheid schreeuwt heel hard dat het allemaal over is, maar ondertussen gebeurt er weinig.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73483417
Jawel zo'n eilandje ergens voor de kust van afrika meen ik.
pi_73483925
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:10 schreef s3wage het volgende:
Als de Jager en de g20 zo doorgaan blijven er dan nog wel van die leuke privicy plekjes over voor je geld ?
Yep, De Jager is alleen maar bezig om mensen bang te maken, maar er zijn nog genoeg buitenlandse belastingparadijzen
Get it and Bet it
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:24:46 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73484424
Zodra ik genoeg geld heb om een belastingparadijs interessant te maken, zal ik er eens over na gaan denken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73499542
Ik spuit er zelf maar een op bij Almere ofzo

Lekker met zo,n dikke sigaar achter men bureau binnelopen
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 20:53:08 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73499943
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef s3wage het volgende:
Ik spuit er zelf maar een op bij Almere ofzo

Lekker met zo,n dikke sigaar achter men bureau binnelopen
Slim inderdaad, je eigen land op Nederlands grondgebied proberen te creëren
pi_73507327
Ach je moet ergens beginnen ieder landje op de wereld heb wel een lappie wereld geclaimd toch ?

En zijn er dan nog gebieden die van niemand zijn ?
pi_73511828
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:58 schreef s3wage het volgende:
Ach je moet ergens beginnen ieder landje op de wereld heb wel een lappie wereld geclaimd toch ?

En zijn er dan nog gebieden die van niemand zijn ?
Antartica
pi_73511891
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Antartica
Maar daar zijn weer geen banken
pi_73511943
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Maar daar zijn weer geen banken
Klopt.

Luister, er zijn nog meer dan genoeg belasting paradijzen in de wereld, je moet er enkel echt geld voor hebben om het de moeite waard te maken.
pi_73512005
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Klopt.

Luister, er zijn nog meer dan genoeg belasting paradijzen in de wereld, je moet er enkel echt geld voor hebben om het de moeite waard te maken.
Absoluut, er zijn ook nog zat landen op de wereld die geen gegevensuitwisselingsverdrag met Nederland hebben.

Wat ontloop je eigenlijk ? Alleen vermogensbelasting ? (Ervan uitgaande dat je je geld netjes verdiend hebt, dus niet zwart) ? En de rendementsheffing ?
pi_73512055
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Absoluut, er zijn ook nog zat landen op de wereld die geen gegevensuitwisselingsverdrag met Nederland hebben.

Wat ontloop je eigenlijk ? Alleen vermogensbelasting ? (Ervan uitgaande dat je je geld netjes verdiend hebt, dus niet zwart) ? En de rendementsheffing ?
Voornamelijk vermogensbelasting en wat daar mee samenhangt, dus ook belasting op dividenden, etc... Het hangt natuurlijk allemaal af van waar en hoe je dingen structureert.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:06:04 #21
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73517676
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Antartica
Helaas, ook al verdeelt over aan aantal landen.

De enige kans maak je op de Maan, op Mars of in internationale wateren. Google maar eens op die Engelsman die op een afgedankt boorplatform zijn eigen land gesticht heeft.
Kan je voor een paar tientjes een adellijke titel als Baron kopen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:08:05 #22
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_73517726
Dubai
pi_73518608
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Helaas, ook al verdeelt over aan aantal landen.

De enige kans maak je op de Maan, op Mars of in internationale wateren. Google maar eens op die Engelsman die op een afgedankt boorplatform zijn eigen land gesticht heeft.
Kan je voor een paar tientjes een adellijke titel als Baron kopen
Da's pertinent onjuist. Met de Antarctic Treaty van 1959 is besloten dat Antartica geen eigendom kan zijn van een ander land en dat elke claim op eigendom niet goed- of afgekeurd kan worden. Er zijn wel verschillende landen die een territory "claimen", maar die worden door niemand erkend.

Je kunt dus morgen het hele continent voor jezelf claimen, niemand zal het erkennen, net zoals dat bij claims van landen gebeurt...
pi_73520046
Ik denk Hongkong wel een goede is...
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:03:15 #25
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73527978
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Da's pertinent onjuist. Met de Antarctic Treaty van 1959 is besloten dat Antartica geen eigendom kan zijn van een ander land en dat elke claim op eigendom niet goed- of afgekeurd kan worden. Er zijn wel verschillende landen die een territory "claimen", maar die worden door niemand erkend.

Je kunt dus morgen het hele continent voor jezelf claimen, niemand zal het erkennen, net zoals dat bij claims van landen gebeurt...
dat wist ik niet. Vreemd blijft dan wel dat deze claims in een atlas te zien zijn.
pi_73528598
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

dat wist ik niet. Vreemd blijft dan wel dat deze claims in een atlas te zien zijn.
Klopt, ze worden meestal als territories aangeduid. De claims zijn er, maar zullen simpelweg nooit behandeld worden en zijn dus meer symbolisch.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:20:57 #27
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73528631
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Klopt, ze worden meestal als territories aangeduid. De claims zijn er, maar zullen simpelweg nooit behandeld worden en zijn dus meer symbolisch.
maar heb je er dan aan als land zijnde? Een nep-statussymbool?
pi_73528705
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

maar heb je er dan aan als land zijnde? Een nep-statussymbool?
Weinig, meer een symbolisch claim en wellicht dat je er in de toekomst iets mee kan (niet waarschijnlijk).

Maar goed, als landen er research centers enzo neerzetten, dan claimen ze meestal ook dat het hun grond is.
pi_73535818
Ja Hongkong gaan ze niet bij te lopen zanikken om verdgagen met hun kernwapen arsenaal

Als ze nu een stoppen met afrikaanse corrupten miljarden de geven dan hebben ze in Zwitserland ook niks meer te zoeken !

HRRRR wat is die de Jager misselijk echt ik kan me er zo aan ergeren !(lekker van ons geld junks en Marrokanen met vakantie sturen)kut hobby,s van jaloerse linkse geitewolle sokken vieze baarden partijen !
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:14:35 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73536009
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jawel zo'n eilandje ergens voor de kust van afrika meen ik.
IJsland?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_73536030
En wat is er mis met een ouwe sok??????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73536059
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

IJsland?
Neen Mozambique natuurlijks!
Vattuh juh num al?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73548976
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef s3wage het volgende:
Ja Hongkong gaan ze niet bij te lopen zanikken om verdgagen met hun kernwapen arsenaal

Als ze nu een stoppen met afrikaanse corrupten miljarden de geven dan hebben ze in Zwitserland ook niks meer te zoeken !

HRRRR wat is die de Jager misselijk echt ik kan me er zo aan ergeren !(lekker van ons geld junks en Marrokanen met vakantie sturen)kut hobby,s van jaloerse linkse geitewolle sokken vieze baarden partijen !
Oja en bladgouden wc potten bij hoge ambtenaren..
pi_73867676
Las net dat Liechtenstein ook al naar de pijpen van de europese commisie gaat dansen !
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 04:31:55 #35
274678 Farang50
Regeltjes slachtoffer
pi_73869575
Thailand is nog wel een leuk belastingparadijs...maar je moet wel zorgen dat je 100% van Nederland bent afgekoppeld want die bezorgen je hoe dan ook kopzorgen.
JPeys
pi_73870891
Ja het is verschrikkelijk,zo hou je toch geen privicy ?
pi_73923129
Tegenwoordig hoeft er nieteens naar het land toe te gaan, gewoon digitale cijfertjes overhevelen naar een beveiligde server van een bank in Timboektoe of waardan ook.
Door de G20 zullen de rijke steeds rijker worden en arme landen kunnen dan niet concurreren met deze landen en zullen als slaaf door te hoge schulden worden gebruikt voor een appel en een ei.

Zelfs Nederland blijkt een belastingparadijs te zijn:

Deze lijst omvat belastingparadijzen in de breedste zin van het woord. Nederland kwam er op voor, omdat dit land door de rulingpraktijk, deelnemingsvrijstelling en ontbreken van royaltybelasting wordt gezien als belastingparadijs. Door de Vermogensrendementsheffing geldt dit ook voor veel vermogende particulieren. Daarentegen wordt inkomen uit arbeid, waaronder de winst bij verkoop van een bedrijf, in Nederland relatief hoog belast, waardoor het voor stoppende ondernemers zeker geen belastingparadijs is.

* Andorra
* België (coördinatiecentra)
* Belize
* Bermuda
* China: Speciale Economische Zones, alsmede Hongkong en Macau
* Cyprus
* Dubai
* Dublin Dock Area (Ierland)
* Gibraltar
* Kaaimaneilanden
* Kanaaleilanden, met name Guernsey en Jersey
* Liechtenstein
* Luxemburg (1929 holdings)
* Man
* Marshalleilanden
* Monaco
* Nauru
* Panama
* Vanuatu
* Verenigde Arabische Emiraten
* Zwitserland (m.n. bepaalde kantons, zoals Zug)
pi_73928477
Nou volgens mij heb onze vriend de Jager al die mooie plekjes op je lijst al belastingparadijs AF gemaakt hoor
pi_73929043
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef s3wage het volgende:
Nou volgens mij heb onze vriend de Jager al die mooie plekjes op je lijst al belastingparadijs AF gemaakt hoor
En wat is precies jouw definitie van "belastingparadijs"?
pi_73933995
Een absoluut bankgeheim.
pi_73935377
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef s3wage het volgende:
Een absoluut bankgeheim.
bestond niet, bestaat niet.

Absoluut is geen enkel bankgeheim, ook nooit geweest.
pi_73940349
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef s3wage het volgende:
Een absoluut bankgeheim.
Dan ben ik hier weg, aan belastingontduiking wens ik niet mee te werken.
pi_73940506
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar daar hoef jij toch ook niet aan mee te werken?
Ik weet niet wat jouw werk precies inhoudt, maar deze opmerking kan ik dus niet plaatsen.

Volgens mij kent Panama overigens wel iets wat aardig in de buurt komt van een absoluut bankgeheim.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_73941572
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:34 schreef huhggh het volgende:
Maar daar hoef jij toch ook niet aan mee te werken?
Het idee van geld parkeren in een land met bankgehiem is dat het buiten het zicht van de Nederlandse fiscus komt, zodat er geen vermogensrendementsheffing over wordt betaald. Dat kan naar landen waar je geen belasting over betaald over vermogen (bijvoorbeeld op de BVI) of cash in een kluis neerleggen in (bijvoorbeeld) België en het daar ook niet aangeven.
Dat is gewoon belastingontduiking, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
pi_73943002
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het idee van geld parkeren in een land met bankgehiem is dat het buiten het zicht van de Nederlandse fiscus komt, zodat er geen vermogensrendementsheffing over wordt betaald. Dat kan naar landen waar je geen belasting over betaald over vermogen (bijvoorbeeld op de BVI) of cash in een kluis neerleggen in (bijvoorbeeld) België en het daar ook niet aangeven.
Dat is gewoon belastingontduiking, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar begrijp ik, maar wat heeft dat met jou te maken?
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef DonJames het volgende:

[..]
Nogmaals, jij hoeft daar toch ook niet aan mee te werken als jij dat niet wilt?
Ik vind bijvoorbeeld subsidies niks, en die laat ik dan ook wijselijk links liggen, dus waarom zou dat ook niet voor jou opgaan met betrekking tot belastingontduiking.
Jij hoeft jouw centen toch niet op die manier weg te zetten?

Ik weet dus niet wat jij precies voor werk doet, maar nu krijg ik stellig de indruk dat dit blijkbaar wel op jouw bordje terecht komt in de zakelijke/professionele sfeer.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_74038441
Bankgeheim zou gewoon moeten blijven bestaan,straks mag je je ook niet meer verweren als een noord afrikaans type de kleren van je lijf wil trekken op straat omdat die ze zelf niet kan betalen.

Er bestaat toch niet voor niet zoeiets als privicy ? het is heel erg die bigbrother cultuur je voelt je toch in je kruis gekeken zo ?
pi_74203192
Het is toch verschrikkelijk ? alles lijkt wel onder de controle van het dictoriale regime van de overhijd te staan.

Het lijkt wel zo,n bonnetjes systeem van vroeger !

Heb je danzelf helemaal niets meer te beslissen over je eigen leven ?

Mensen moeten toch vrij zijn hun zaken te regelen zoals hun dat goed dunkt ?
pi_74203749
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef s3wage het volgende:
Het is toch verschrikkelijk ? alles lijkt wel onder de controle van het dictoriale regime van de overhijd te staan.

Het lijkt wel zo,n bonnetjes systeem van vroeger !

Heb je danzelf helemaal niets meer te beslissen over je eigen leven ?

Mensen moeten toch vrij zijn hun zaken te regelen zoals hun dat goed dunkt ?
Het is toch een schande!

wat eigenlijk?
pi_74205420
Geld in ouwe sok blijft misschien toch het beste.
pi_74268262
Ach joh,het was toch gewoon een zeker gevoel dat je had als je je centjes in zwitserland op de bank had ?

Nu heb je die zekerhijd gewoon nergens !,lekker als er word ingebroken en jij heb die ouwesok onder je bed en ze zetten een gun tegen je kop !

Die nld,se banken weten ook niets van privicy en bovendien kun je daar ook niet meer vanopaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')