IK BEN KLEURENBLIND JA?!quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:55 schreef defibrillator het volgende:
Inglourious Basterds
flinterdunne verhaallijntjes die samenkomen in een matig einde. Film gaat vooral over Shoshanna, niet over
de basterds. Zeer onbevredigend.
Kriebels als je weet dat er weer een goede film aan komtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:41 schreef Mirjam het volgende:
oh, dat hoort er gewoon bij, het ultieme filmgevoel
jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kriebels als je weet dat er weer een goede film aan komt
Ik ga zelden naar de bios. Alleen als ik weet dat de film heel goed isquote:
Van Tarantino moet je ook geen kwaliteit verwachten. Overgewaardeerde prutser...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:55 schreef defibrillator het volgende:
Inglourious Basterds
flinterdunne verhaallijntjes die samenkomen in een matig einde. Film gaat vooral over Shoshanna, niet over
de basterds. Zeer onbevredigend.
Goed nieuws: het krijgt een vervolg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Bonusklacht: Reclames bij een film
Bonusklacht en door voor de koelkast: Waarom is Inglourious Basterds zo'n enorme bazenfilm dat ik hem nu al 5 keer heb gezien?
Zonde.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed nieuws: het krijgt een vervolg.
En dan blijkt het GI Joe te zijn... Jean mineur en GI Joe zijn de redenen dat ik nooit meer naar de bioscoop gaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kriebels als je weet dat er weer een goede film aan komt
Ik vond GI Joe wel amusantquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En dan blijkt het GI Joe te zijn... Jean mineur en GI Joe zijn de redenen dat ik nooit meer naar de bioscoop ga
ik ben 2 weken kwaad geweest op mezelf dat ik die film had gezien. Ik verwachtte er al niet veel van maar het bleek nog gewoon veel slechter te zijn...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |