Misschien heeft ze een aanrecht thuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.
Dat zou inderdaad beter zijn, hoewel die Dubois meestal wel uit z'n woorden komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Nou nou...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Ajacieden onder elkaar, he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Even wat opmerkingen van Derksen laten zien en Pauw wat sarcastisch commentaar laten geven en Louis ontploft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Ik denk 9 ton per persoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef evert het volgende:
9 ton, 4,5 pp en nu al op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |