quote:
Schijnt daar nou iets door?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe film gemaakt ? ..we gaan het horen/zien
Ja zo positief is het allemaal niet wat men over hem schrijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen als Dion Bartels staan bij dit soort debacles alweer meteen vooraan. Puur en alleen voor eigen gewin.
"Wij van Bartels advocaten willen..."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen als Dion Bartels staan bij dit soort debacles alweer meteen vooraan. Puur en alleen voor eigen gewin.
Ik krijg een heel naar gevoel bij die man en ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik las impotente uitzending.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
In potentie leuke uitzending. Benieuwd wat die compagnon van Borsato te melden heeft.
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Wie zet nou ook 1 miljoen euro (bijna je complete vermogen ook nog) bij een bank, sorry hoor.
Ach, met een uurtje werk zet je het op vijf verschillende banken met (bijna) net zo'n hoge rente. Zo geweldig was de spaarrente bij DSB trouwens niet, bij de deposito's zullen ze ook niet de hoogste rente hebben geboden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.
Als je gokt kun je verliezen, erg dom dus. Alleen zo'n achtergesteld deposito gaf trouwens bovengemiddelde rente...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.
Alle advocaten handelen voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg een heel naar gevoel bij die man en ik ken hem niet.
Ik zie iemand die er eigenlijk alleen zit voor zijn eigenbelang.
De manier waarop hij steeds maar de naam van zijn advocatenkantoor noemt, geeft mij rillingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |