quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
Die zijn bijzonder aantrekkelijk iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
kennelijk nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Horloge het volgende:
Heu, iedereen weet toch dat de aardappel uit Zuid-Amerika komt?
Maar weer is kijken.quote:Vanavond te gast
- Econoom Rick van der Ploeg over de crisis binnen de PvdA.
- Ruud van Boom, advocaat van Puttense moordzaak verdachte Ron P.
- Bedrijfsfraudejager Pieter Lakeman over DSB.
- Oud-Italië-correspondent Eric Arends over Berlusconi.
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Teletekst loopt achter.Ze hadden het eerst over Helina van Reijn.
De website zegt nu wat anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De website zegt nu wat anders.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.
Ze zijn er nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |