Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een TR.
Waarover?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.quote:
Ja, dit is met afstand de meest controversiële titel die ik ooit op FOK! ben tegengekomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.
Ik ben het met je eens over de TT.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, tong is aan de beurt. Een plaatje posten kan hij nog net.
En waarom vind jij dat er een TR moet komen, wyccie?
Ik heb helemaal geen bezwaar tegen deze TTquote:
't Is wat, hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
wyccie moet zo naar bed.
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik aan de moderator vragen of de titel gewijzigd kan worden in Slissende Slagers? Stotterende Stucadoors? Feestende Vee-artsen?
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is wat, hè.
Helpen jullie mij eens. Alle mogelijke manieren om vroeg te slapen?
Slápen, niet naar bed gaan dus. Ik kan gerust tot 2 uur 's nachts wakker liggen.
Welnee, johquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Bah, wat flauw.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?
Ik twijfelde nog over Raad je Plaatje voor de derde persoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.
Twéé beeldschermen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bah, wat flauw.
Dan zul je toch moeten gaan blowen, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.
Daar val ik ook niet van in slaap. Ik zoek echt iets dat het tegengestelde effect heeft van caffeïne, maar wel evidence-based, dus aan homeopathische middeltjes of warme melk en schaapjes tellen heb ik niks.
[..]
Ach, laat het gaan. Ik heb er geen seconde van wakker gelegen.quote:Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |