Uit principe? Bedoel je dat het vooral halsstarrigheid is, terwijl ik wel weet dat ik het fout heb? Dan: nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven.
...waar kan zijn, maar dan bij bepaalde types die zich láten inpalmen door ingestudeerde prefab-zinnetjes. Misschien uit naiviteit, misschien hebben ze het prima door en laten zich het welgevallen. Maar dat dekt dus niet de complete lading aan vrouwen in NL, denk ik.quote:Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.
Als het keihard werkt, werkt het omdat die chemie er al was, niet omdat Henk-Jan Diederik die chemie heeft opgewekt door in geilheidsfase 3B op 3:18 te knipogen naar een voorbijlopend meisje waardoor Henk-Jan Diederik's cockfucktarget jaloers wordt en spontaan een natte slip kweekt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven. Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.
Er worden allang bijna geen prefab-zinnetjes meer gebruikt, dat is allang achterhaald, en ja het werkt vrijwel bij iedere vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uit principe? Bedoel je dat het vooral halsstarrigheid is, terwijl ik wel weet dat ik het fout heb? Dan: nee.
Want ik geloof best dat dit...
[..]
...waar kan zijn, maar dan bij bepaalde types die zich láten inpalmen door ingestudeerde prefab-zinnetjes. Misschien uit naiviteit, misschien hebben ze het prima door en laten zich het welgevallen. Maar dat dekt dus niet de complete lading aan vrouwen in NL, denk ik.
De toonzetting van de pro-Game-posters hier suggereert dat het lijkt alsof het bij letterlijk iedere vrouw zou moeten werken, vind ik. Dáár geloof ik dus niet in.
Als het niet werkt, waar ligt dat dan aan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef TheGame het volgende:
[..]
Er worden allang bijna geen prefab-zinnetjes meer gebruikt, dat is allang achterhaald, en ja het werkt vrijwel bij iedere vrouw.
De variabelen zijn eindeloos dus daar kan ik geen antwoord op geven. Wel weet ik dat mensen die zich hier jaren in getraind hebben ongeveer een 80-90% succesratio hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als het niet werkt, waar ligt dat dan aan?
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
Ik weiger deze algemene uitspraken te geloven. Simpelweg omdat ik anders helemaal de handoek in de ring kan gooien. Uit ervaring, het beetje beetje ervaring dat ik heb, kon ik op verschillende momenten in mijn leven als nurt/slons binnenlopen. En als ik dan wat afviel/'groomde' dat het vrouwelijke respons dan in ene een stuk positiever werd. Dus zodoende weet ik ook weer hoe het is om aandacht te krijgen (uit het beetje dat ik kreeg). En die aandacht hebben mooie mensen zat. Echt makkkelijk hebben zij het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Idd, je hebt ook maar een paar seconden/minuten nodig om haar interesse te wekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef betty_sue het volgende:
Je hebt dus zelf ervaren dat je uiterlijk er dus wel toe doet...
Mooie mensen hebben het makkelijker om snel iemand te scoren, een relatie onderhouden blijft voor iedereen lastig.
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef betty_sue het volgende:
Nee.
Tenzij je object zelf ook lelijk is en geen zelfvertrouwen heeft en ze je toevallig om een of andere vage reden wél sexy vindt...
Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
Vergeet de mystery method, die is allang achterhaald en ja zelfvertrouwen is te kweken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.
Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
En Macguyver en Nicolas Cage zijn gf beating alcoholics. Ja ik weet het maar het doet er niet toe. Ik wil dit gewoon een kans geven omdat ik anders toch geen keus heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
Wat een trollpost. Als je werkelijk geen flauw idee hebt waarom vrouwen keihard op film- en muzieksterren vallen dan kan je beter deze discussie links laten liggen en een ander topic gaan zoeken, of ophouden met doen alsof je het allemaal wel weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
Stel je eens een kerel voor die dezelfde capriolen uithaalt als Johnny Depp in de Pirates films. Dan is het ineens 'irritant'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?
Als ik aangeraakt word door iemand die ik lelijk/niet al te knap vind wil ik juist nog harder weg dan dat ik dat al wilde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo.
Mensen die er goed uitzien hebben een positiever zelfbeeld en daar val je als vrouw op. Als je er minder goed uitziet en je hebt hetzelfde positieve zelfbeeld als iemand die knapper is dan ben je even aantrekkelijk. Je knapt af op iemand die er heel goed uitziet, maar geen game heeft. Terwijl je positief verrast wordt door iemand die er wat minder uitziet maar wel game heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.
Als je foto's langs elkaar legt waarop iedereen neutraal kijkt worden de knapste mensen eruit gehaald.
Ook zo als je mensen van de straat zou plukken of als je mensen de kroeg in stuurt om de leukste man of vrouw eruit te halen. Een leuke persoonlijkheid is mooi meegenomen, maar als je iemand afschrikwekkend is valt er niks te beginnen hoor.
Gelukkig wel dat 'schoonheid' voor iedereen iets anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |