abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73609736
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?
Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:21:01 #127
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73610011
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.

"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"

Ik daag jullie uit; verzin een leuk antwoord op "Wat doe jij?"

Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:37:51 #128
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73610595
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.
"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"
Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?

Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73610780
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....

V: "Wat doe jij?"
M: "Ik doe accounting, en jij?"
V: "Ik werk bij ...."
M: "Oh, leuk."
V: ".............blabla ik moet gaan doei"

.....dan ga je gewoon 99% minder succes boeken dan wanneer je met een grappig antwoord weet te komen. "Het Interview" is echt gewoon het slechtste type gesprek wat je maar kunt hebben als begingesprek
pi_73610870
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?

Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden. Tegen de tijd dat ze je echt leuk begint te vinden en je echt over elkaars hobby's, intresses, werk, etc. gaat praten maakt het helemaal niet meer uit wat je eigenlijke baan is.

Overigens komt het maar ontzettend weinig voor dat een meisje je meteen in het begin van het gesprek naar je werk vraagt, dus eigenlijk is dit allemaal maar bijzaak. Persoonlijk zou ik de vraag denk ik eigenlijk gewoon negeren ipv van een uitgebreid antwoord te verzinnen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:47:30 #131
118585 Crutch
pi_73610934
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen.
Yes, jezelf durven diskwalificeren. Kom je iig zelfverzekerd over. Plus, het kan haar in de meeste gevallen geen fuck schelen wat voor werk je écht doet. Als het dan wel belangrijk voor haar is moet je je toch even afvragen of zij wel zo geschikt voor je is.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:01:07 #132
94676 Garisson72
pi_73611406
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef TheGame het volgende:
Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden.
Ah, zoals ik vroegah altijd zei dat ik amateur-gynaecoloog was. Toen dacht ik ook nog dat ik toneelstukjes moest gaan opvoeren.

Wel glad ijs trouwens - als je het teveel vol verve brengt, die fenomenale garp, dan is de kans groot dat ze het nog gaat geloven ook (sommige dames laten zich niet overschatten, immers) en er is geen grotere humor-killer dan moeten vertellen dat het een gebbetje was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Garisson72 op 12-10-2009 15:26:15 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:06:24 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73611569
Verzin dan svp wel een leuk verhaal qua zogenaamde job. Circulatiefrequentieslijtage bij verschillende rotondes in drukke steden bijhouden spreekt enkel tot enorme saaie verbeelding.
Ik kan er zelfs niet om glimlachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:12:28 #134
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73611787
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik daag jullie uit; verzin een leuk antwoord op "Wat doe jij?"

Nou, ik ben advocaat, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen, want dan zit je alleen nog maar achter me aan voor mijn geld.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:29:33 #135
94676 Garisson72
pi_73612321
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Verzin dan svp wel een leuk verhaal qua zogenaamde job. Circulatiefrequentieslijtage bij verschillende rotondes in drukke steden bijhouden spreekt enkel tot enorme saaie verbeelding.
Je ziet zo'n paljas dan ook staan hè, glimmende oogjens vol verwachting na het maken van deze onnavolgbare grap. Vervolgens het geluid van krekeltjes in de zaal. En daar verschijnt de toneelhaak vanachter het doek...
pi_73612420
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef BeSimple het volgende:
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?

Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers ).
een van mijn beste makkers heeft wel wat aan zoiets gehad, een of andere cursus vrouwen versieren in A'dam, ik denk dat het vooral handig is voor 20+ maagden die een dusdanige (ongemakkelijke, angstige) uitstraling hebben dat iedere vrouw intrisiek weet dat ze met een rookie te maken heeft. zelfvertrouwen opkrikken.
pi_73612452
quote:
ja zit die nerd niet af te zeiken zeg.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:37:57 #138
118585 Crutch
pi_73612615
quote:
Toegegeven dat het een slecht voorbeeld is wil ik wel opmerken dat ik er mee weg zou komen.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:39:56 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73612697
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Crutch het volgende:

Toegegeven dat het een slecht voorbeeld is wil ik wel opmerken dat ik er mee weg zou komen.
Dat ligt denk ik ook of juist met name aan je beoogde doelgroep ...
pi_73612735
quote:

[..]

Met of zonder krukken?
pi_73612811
Ergens vind ik het wel grappig. Dat 'het versieren' op zichzelf wordt gezien als een schakelproces. Ik zie hieronder ook een banner voor de doelgroep hier: "HOE JE MIJ AANSPREEKT: Vrouwen verklappen voor de 1e keer, hoe men hen juist aanspreekt & verovert" Met daarbij een foto van een moeilijk kijkende dame. Alsof het om inheemse stam gaat die voor de eerste keer in contact komt met de westerse beschaving.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:31 #142
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73612908
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Disorder het volgende:
Ergens vind ik het wel grappig. Dat 'het versieren' op zichzelf wordt gezien als een schakelproces. Ik zie hieronder ook een banner voor de doelgroep hier: "HOE JE MIJ AANSPREEKT: Vrouwen verklappen voor de 1e keer, hoe men hen juist aanspreekt & verovert" Met daarbij een foto van een moeilijk kijkende dame. Alsof het om inheemse stam gaat die voor de eerste keer in contact komt met de westerse beschaving.
Dragen ze ook peniskokers?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73613007
quote:

[..]

met of zonder vrouw?
ik denk toch eerder dat je je kansen aardig vergooit met zo'n opmerking
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:52:42 #144
94676 Garisson72
pi_73613184
quote:
Ik zou idd ook gauw weg zien te komen.
pi_73613895
rofltvp
Lambo of Rekt
pi_73614121
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Disorder het volgende:
Grappig genoeg is dat in feite ook zo. Emancipatie heeft de verhouding tussen man en vrouw de laatste 40 jaar dusdanig verandert dat het grootste gedeelte van de mannen niet meer weet hoe ze een vrouw moeten verleiden. Vrouwen staan nu volgens sociale doctrine op een voetstuk ipv van onderaan de sociale ladder (wat natuurlijk alleen maar een goede ontwikkeling is). Maar het heeft wel als gevolg dat het meerendeel van de mannen de weg kwijt is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:30:11 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73614479
Grappig, ik dacht dat vrouwen de laatste veertig jaar meer gelijk zijn komen te staan met mannen. Meer gelijk, dus niet volledig gelijk. Maar we staan dus op een voetstuk? Geen wonder dat verlegen jongetjes dan cursussen, boeken en dvd's nodig hebben om dat voetstuk te proberen te beklimmen. Als je al van een voetstuk uitgaat, is het een aardige drempel namelijk.
pi_73614830
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
Grappig, ik dacht dat vrouwen de laatste veertig jaar meer gelijk zijn komen te staan met mannen. Meer gelijk, dus niet volledig gelijk. Maar we staan dus op een voetstuk? Geen wonder dat verlegen jongetjes dan cursussen, boeken en dvd's nodig hebben om dat voetstuk te proberen te beklimmen. Als je al van een voetstuk uitgaat, is het een aardige drempel namelijk.
Daar beschrijf je precies het grote probleem. Veel mannen hebben nu de neiging om vrouwen op een voetstuk te plaatsen, met alle valkuilen vandien. Zoals het proberen te verleiden door haar drankjes aan te bieden of dure etentjes als eerste date etc. terwijl vrouwen hier helemaal niet naar op zoek zijn, maar dit is nu eenmaal het tegenwoordige sociale gedachtengoed. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig echter gewoon gelijk en zolang je je dat niet realiseert heb je idd een groot probleem.
pi_73614836
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
Neeee
vrouwen staan op een voetstuk, wij weten meerendeels niet meer wat we moeten doen en we moeten heel snel theGame kopen want dat is goed voor ons.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:45:50 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73614976
Toch herken ik dat soort dweperige mannen niet. Gelukkig niet. En ook dat sociale gedachtegoed herken ik niet in mijn omgeving. Nog meer gelukkig.

Dit soort hulpmiddelen is volgens mij dus voornamelijk bedoeld om de al redelijk kanslozen een klein kansje te gunnen. More power to them, maar niet via mijn sokkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')