Okee, naja ik ben een 'droogkloot'. Je ziet bij mij erg moeilijk wanneer ik sarcastish / grappig doe of iets meen. Dus ik denk dat dat niet voor mij gaat werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game beginquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:58 schreef Xeanor het volgende:
Iedere vrouw die in dit topic komt lacht heel hard om dat wat "PUA" heet, maar de mannen die het juist onder de knie hebben, zullen ze nooit herkennen. Dat zijn namelijk mannen die niet eens in hun broekje proberen te komen, maar na 2-3 minuten praten weer weg zijn omdat ze haar niet interessant genoeg vinden, en aan het einde van de avond mogelijk de leukste vrouw die ze zijn tegengekomen, beter zullen willen leren kennen.
Sommige meiden moeten daar inderdaad niets van hebben, maar goed dat merk je gauw genoeg en dan ga je er uiteraard ook niet mee door.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig.Bah.
Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig.Bah.
Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
Ghe, ja. Ik heb dat wel eens goed geraden. Net als de bro code, altijd leuk om van dat soort dingen op de hoogte te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Allebei 'goed' zijn in versieren en sociaal zijn is toch veel leuker dan allebei verlegen zijn en je mond houden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat laatste is precies waar je naar streeft. Je moet niet gefocussed zijn op de uitkomst van de interactie, maar op de interactie zelf en ja dan gaat het verder idd vanzelf. Maar let wel dat het meerendeel van de mannen zowieso al een groot probleem heeft met het überhaubt aanspreken van vreemde vrouwen. Het percentage mannen dat al uit zichzelf de eigenschappen hebben die jij beschrijft (de zogenaamde 'naturals') is maar erg klein. De meesten moeten er gewoon hard voor werken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.
Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
Lieve Catbert,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lieve Xeanor,
Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?
Een vertwijfelde Catbert.
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Armand88 het volgende:
[..]
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
nee dat heet doen alsof. Als je het niet in je hebt, zal je het ook nooit krijgen. Door succesvolle mensen die het wel in zich hebben na te doen kan je misschien best een leuk aantal meiden ervan overtuigen dat je een smoothe jongen bent, misschien willen ze wel met je naar bed, maar dat natuurlijke ga je nooit hebben. Door oefening zal je meer meiden kunnen versieren, maar van binnen veranderd er niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
[..]
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |