abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:57:50 #76
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73549496
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.
Okee, naja ik ben een 'droogkloot'. Je ziet bij mij erg moeilijk wanneer ik sarcastish / grappig doe of iets meen. Dus ik denk dat dat niet voor mij gaat werken
Laat me met rust!
pi_73550520
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:58 schreef Xeanor het volgende:

Iedere vrouw die in dit topic komt lacht heel hard om dat wat "PUA" heet, maar de mannen die het juist onder de knie hebben, zullen ze nooit herkennen. Dat zijn namelijk mannen die niet eens in hun broekje proberen te komen, maar na 2-3 minuten praten weer weg zijn omdat ze haar niet interessant genoeg vinden, en aan het einde van de avond mogelijk de leukste vrouw die ze zijn tegengekomen, beter zullen willen leren kennen.

het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
pi_73550824
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig. Bah.

Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
pi_73551246
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig. Bah.

Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
Sommige meiden moeten daar inderdaad niets van hebben, maar goed dat merk je gauw genoeg en dan ga je er uiteraard ook niet mee door.
pi_73551331
tvp
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_73551995
quote:

als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:33:37 #82
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73552048
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Ghe, ja. Ik heb dat wel eens goed geraden. Net als de bro code, altijd leuk om van dat soort dingen op de hoogte te zijn.
Resistance is futile
pi_73552416
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Allebei 'goed' zijn in versieren en sociaal zijn is toch veel leuker dan allebei verlegen zijn en je mond houden?
pi_73552458
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:

[..]

als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd.... iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
pi_73552529
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
pi_73552556
quote:

Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.

Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_73552927
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.

Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
Dat laatste is precies waar je naar streeft. Je moet niet gefocussed zijn op de uitkomst van de interactie, maar op de interactie zelf en ja dan gaat het verder idd vanzelf. Maar let wel dat het meerendeel van de mannen zowieso al een groot probleem heeft met het überhaubt aanspreken van vreemde vrouwen. Het percentage mannen dat al uit zichzelf de eigenschappen hebben die jij beschrijft (de zogenaamde 'naturals') is maar erg klein. De meesten moeten er gewoon hard voor werken.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:38:06 #88
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73559228
tvp
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73560017
Interessant topic, daarvoor deze tvp
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:46:57 #90
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_73562761
Show gezien, maar nog steeds maagd :-(
tvp
Jesus hates you.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:19:40 #91
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_73563820
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lieve Xeanor,

Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?

Een vertwijfelde Catbert.
Lieve Catbert,

Blijkbaar is je vriendin niet het type dat in het gezicht of op haar achterhoofd geslagen moet worden. Wat in 9 van de 10 gevallen bij dit type vrouw werkt is een trap in de ballen. Dan moet het lukken.
En aangezien je van mijn advies gebruik hebt gemaakt, heb ik recht op 20% van de seks. Ik kom elke dinsdag wel eventjes langs.
Jesus hates you.
pi_73568056
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd.... iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
pi_73568091
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef TheGame het volgende:

[..]

Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.
pi_73571240
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:05:11 #95
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73571796
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.
Je moeder is een hamster
pi_73571962
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Armand88 het volgende:

[..]

al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
pi_73572256
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:30:51 #98
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73572545
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
Je moeder is een hamster
pi_73572982
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Wat heb jij een ontzettend goede probleem-oplossende instelling.

En hoezo is dit "PUA" wereldje dan aardig populair en heeft het voor velen al heel goed gewerkt, als ze het volgens jou helemaal niet kunnen leren?
pi_73573153
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
[..]

Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
nee dat heet doen alsof. Als je het niet in je hebt, zal je het ook nooit krijgen. Door succesvolle mensen die het wel in zich hebben na te doen kan je misschien best een leuk aantal meiden ervan overtuigen dat je een smoothe jongen bent, misschien willen ze wel met je naar bed, maar dat natuurlijke ga je nooit hebben. Door oefening zal je meer meiden kunnen versieren, maar van binnen veranderd er niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')