quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Pittige kapsels die dit soort hyves voor hun dochter maken
Je zusje en je tante waren weer online?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
En een harde.
Net nog 2 chickies op MSN gehosseld.
Nee, mijn oma en moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je zusje en je tante waren weer online?
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompenquote:
Bron?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompen
Hij heeft tenminste een moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompen
My balls dumbass!quote:
En waarom post je hier pics van kleine meisjes?quote:
Wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En waarom post je hier pics van kleine meisjes?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Pittige kapsels die dit soort hyves voor hun dochter maken
Topic over dikke vrouwen met kort haar ? Ik post een anorexia klantje met lang haar voor het contrast en jij komt met een foto van een kind aankakken??quote:
Dit is een negertopic hoor, ik post gewoon een blank persoon voor het contrastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Topic over dikke vrouwen met kort haar ? Ik post een anorexia klantje met lang haar voor het contrast en jij komt met een foto van een kind aankakken??
www.watkostendikkemensen.nlquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef marsan het volgende:
Dikke mensen. Weet iemand wat ze ons kosten?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef ErictheSwift het volgende:
En ja hoor, daar zijn de internethelden weer met het standaard gezeik over dikke wijven en korte pittige kapsels. Niet dat ze ongelijk hebben, maar van zulke stoere jongens ferme knapen (proest) mag je toch wel verwachten dat ze genoeg ruggengraat hebben om er niet zo friggin' drama-queenerig te doen in een nieuw draadje.
Niet meer of minder dan de behandeling van een bijna dood anorexia patientje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef marsan het volgende:
Dikke mensen. Weet iemand wat ze ons kosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |