mja.. zeer jammerlijk..quote:Op maandag 23 november 2009 00:11 schreef Xummon het volgende:
3 WO's in de UEFA Fok!cup, das niet zo goed
jep.. zo denk ik er ook over.. misschien moet voor volgend seizoen het cupsysteem op de schop.. maar goed daar zal ik nog even mijn gedachten over laten gaan..quote:
Het stond woensdag 7 minunten na het eindigen van de vorige wedstrijden al hier op. De downtime is pas op zaterdag begonnen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef Re het volgende:
ik denk dat de downtime er ook flink mee te maken had, ik was er zelf ook niet helaas of het is misschien dat treingspakken niet tegen me durft te spelen omdat ik ze altijd verrot schop... dat kan ook
Bij de toto vind ik het iets anders. Maar de teams die meedoen in de cup, die weten dat. Bij de toto kun je altijd meedoen, in de cup gaat dat moeilijk als deze tegen het einde loopt.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Re het volgende:
ja dat kan... ik wist dat ik geen thuiswedstrijd moest spelen maar was er dus ook niet echt de laatste week... volgende keer beter dus... ik dacht dat voorhen ook een reminder via hattrick werd gestuurd zoals nu voor de toto... misschien het overwegen waard?
het is idd het overwegen waard.. goeie tips of suggesties zijn sowieso altijd welkom.. Dat kan zowel via de PM van Fok! als via de PM in Hattrick..quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Re het volgende:
ja dat kan... ik wist dat ik geen thuiswedstrijd moest spelen maar was er dus ook niet echt de laatste week... volgende keer beter dus... ik dacht dat voorhen ook een reminder via hattrick werd gestuurd zoals nu voor de toto... misschien het overwegen waard?
Was leuk om na bijna 2,5 jaar weer eens tegen jou te spelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:50 schreef Donaldo het volgende:
2-2 gespeeld tegen ado 67, op naar de volgende ronde
Die ja.quote:Op zondag 29 november 2009 12:28 schreef Donaldo het volgende:
ja ik dacht al dat ik je herkende, van de sq cups altijd toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |