Bullshit. Hoe kan een woord ranzig zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als het te ranzig wordt verlies ook ik daar mijn eetlust door hoor, maar van een simpel woordje niet.
Terechte klacht dus
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:13 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mensen die woorden vies vinden!
Het woord zelf niet, maar de gedachten die bij dat woord 'meekomen'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe kan een woord ranzig zijn?
Dus als je bijv denkt aan 'poep' dan denk jij ook gelijk aan het eten daar van?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het woord zelf niet, maar de gedachten die bij dat woord 'meekomen'.
Noem eens zo'n woord dan, ik kan het me echt niet voorstellen dat ik door een woord niet meer zou kunnen etenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het woord zelf niet, maar de gedachten die bij dat woord 'meekomen'.
Pitjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noem eens zo'n woord dan, ik kan het me echt niet voorstellen dat ik door een woord niet meer zou kunnen eten![]()
!
Balkenende.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noem eens zo'n woord dan, ik kan het me echt niet voorstellen dat ik door een woord niet meer zou kunnen eten![]()
!
Nee, maar stel: ik zit lekker te eten en iemand gaat het erover hebben dat ie net heerlijk heeft zitten schijten en dat ie erg veel last heeft van diarree.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als je bijv denkt aan 'poep' dan denk jij ook gelijk aan het eten daar van?
Ah oke vandaar. Ik praat sws nooit met mensen over de kwaliteit van hun toiletbezoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee, maar stel: ik zit lekker te eten en iemand gaat het erover hebben dat ie net heerlijk heeft zitten schijten en dat ie erg veel last heeft van diarree.
Dan zie ik een mental image van een pot met fucking gore schijt en alles, en dan gaan de volgende paar happen die ik neem iets moeizamer
Ik kijk altijd naar een goatse poster als ik tomatensoep eetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zat dat topic over vaginale verzakkingen te lezen terwijl ik zat te eten
Ik snap nog steeds niet hoe je dan moeilijker kan eten. Voedsel in mond --> lekkere smaak --> genieten en niet nadenken over kak.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee, maar stel: ik zit lekker te eten en iemand gaat het erover hebben dat ie net heerlijk heeft zitten schijten en dat ie erg veel last heeft van diarree.
Dan zie ik een mental image van een pot met fucking gore schijt en alles, en dan gaan de volgende paar happen die ik neem iets moeizamer
Nee, ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah oke vandaar. Ik praat sws nooit met mensen over de kwaliteit van hun toiletbezoeken.
Als iemand over iets praat denk ik meestal automatisch aan datgene.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dan moeilijker kan eten. Voedsel in mond --> lekkere smaak --> genieten en niet nadenken over kak.
Als je dan nog gedachten over poep hebt ben je een autist
Ja en dan? dan eet ik 't nog steeds op, ik ga dan echt niet opeens denken: "OMG, MIJN SATESAUS IS NU OPEENS HEEL MAGISCH IN DE DIAREE VAN HET VERHAALTJE VERANDERD!!!111einzquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
Stel je eet net satesaus en iemand begint fijn over diaree te praten
Gelukkig lus ik geen satesaus.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
Stel je eet net diarree en iemand begint fijn over satesaus te praten
Nee, maar dan krijg je eerder zon vieze gedachte er bij ,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja en dan? dan eet ik 't nog steeds op, ik ga dan echt niet opeens denken: "OMG, MIJN SATESAUS IS NU OPEENS HEEL MAGISCH IN DE DIAREE VAN HET VERHAALTJE VERANDERD!!!111einz![]()
![]()
"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |