Maar je gaat je bijna afvragen hoe dat zo snel kan.... vanochtend verstoten en nu ineens krimpt ze......quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Baltar het volgende:
Geen medelijden met Medusa, evil biatch
Complot, zeg ik je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je gaat je bijna afvragen hoe dat zo snel kan.... vanochtend verstoten en nu ineens krimpt ze......
Ik verdenk de familie er ook van.quote:
Foodooquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je gaat je bijna afvragen hoe dat zo snel kan.... vanochtend verstoten en nu ineens krimpt ze......
dienstbaar zit in mijn genen, maar niet onderdanigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. wat ben jij dienstig..![]()
creepy..![]()
maar bedankt!keep em cumming.
maar wie heeft er internet thuis nodig, als je de gesigneerde specials edition thuis bezorgd krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je nog geen fucking internet thuis?
ik ga niet betalen voor msnen naar je mobiel
![]()
ik ben benieuwd hoe het er donderdag zal vergaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Wobble-Update:
[ afbeelding ]
Banished Aunty Medusa and her faithfull help Igor are dying a slow but certain deflation-death ..... TRAGIC!
[ afbeelding ]
Meanwhile Rik Wobble has fled further into the hallway, leaving a choatic Famuly Wobble behind after the hidious monster-attack!
[ afbeelding ]
wat is dat dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:06 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga me straks ziek melden. Ik ben kapotrebels.
dus niet gedienstig?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dienstbaar zit in mijn genen, maar niet onderdanig
gesigneerde special edition?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie heeft er internet thuis nodig, als je de gesigneerde specials edition thuis bezorgd krijgt
nu al vrij? wat een levenquote:
Het is een heel snood plannetje geweest. Hieronder volgt een reconstructie. Noot: alternatieve namen zijn gebruikt om anonimiteit te waarborgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verdenk de familie er ook van.
Maar wie dan? Of allemaal samen?
heb volgens mij al eerder gezegd dat ik vrij ben op donderdagenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al vrij? wat een leven![]()
geniet nog maar van je schoolleven, straks is het zwoegen als je moet werken. (of je moet licht typwerk doen)
o, ik dacht woensdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb volgens mij al eerder gezegd dat ik vrij ben op donderdagen
je hebt het toch wel overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg maar wanneer, ik maak wel tijd
nee, niks doen denk ik of ik ga eindelijk wat huiswerk makenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht woensdag.![]()
Word het weer de hele dag series kijken?
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, niks doen denk ik of ik ga eindelijk wat huiswerk maken
Ik heb het nooit over kopkluiven gehad neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt het toch wel over [ afbeelding ] ?
Nou, je begint er anders wel meteen overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over kopkluiven gehad nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |