ja dat wordt de borsten er vol in gooien vanmiddagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, ik zie dat mijn competition er groot is.
en even bukken om je 'gevallen' pen op te rapenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat wordt de borsten er vol in gooien vanmiddag
dan mag ik wel het volgende onder mijn naveltruitje doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat wordt de borsten er vol in gooien vanmiddag
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en even bukken om je 'gevallen' pen op te rapen
AHHAquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, ik zie dat mijn competition er groot is.
welke zijn dat dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik word gekozen op mijn kwaliteiten.![]()
Swish aaaand flick!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en even bukken om je 'gevallen' pen op te rapen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
Ik luisterde zowaar naar Celine Dion daarnet
i can bend over and suck myself euh... ben acuraat, heb een analytisch denkvermogen etc. Enfin, wat iedereen dus op zijn CV zet.quote:
Ik vind haar stem echt mooi, maar de muziek nietszeggend. Maar dit was een nummer van Jim Steinman dus dat zat wel snorquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
Ik luisterde zowaar naar Celine Dion daarnet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
my hart wil gooooooo onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
IIIIII DROVE ALLLL NIGHTTTTTTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
my hart wil gooooooo onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ze heeft wel een paar nummers die up tempo zijn en die klinken wel aardig. Maar voor de rest is het niet mijn cup of tea. Ik weet het, tis not gay-like.quote:
me mola este cancionquote:
Hey hey hey heey!quote:
Steinman is gewoon geweldig (die heeft veel muziek voor Meat Loaf en Bonnie Tyler geschreven).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ze heeft wel een paar nummers die up tempo zijn en die klinken wel aardig. Maar voor de rest is het niet mijn cup of tea. Ik weet het, tis not gay-like.![]()
Alhoewel ze een grote gay following heeft. Ik denk meer toch de 40 en 50 plus handtassen.
ik zet er altijd op dat ik arrogant en knap benquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i can bend over and suck myself euh... ben acuraat, heb een analytisch denkvermogen etc. Enfin, wat iedereen dus op zijn CV zet.![]()
je weet wel die standaard uitdrukkingen.
Kblijf er beetje slappe koffie vinden idd,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ze heeft wel een paar nummers die up tempo zijn en die klinken wel aardig. Maar voor de rest is het niet mijn cup of tea. Ik weet het, tis not gay-like.![]()
Alhoewel ze een grote gay following heeft. Ik denk meer toch de 40 en 50 plus handtassen.
heb je zo ook je baan gekregen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zet er altijd op dat ik arrogant en knap ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |