Nou, dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp. Wanneer is de housewarming?
Hier thuis zou een beetje housewarming momenteel ook geen kwaad kunnen *ril* *trui aantrek*
quote:
gefeliciteerd jongenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:45 schreef Vlarp het volgende:
AHHHHHH!!!![]()
Ik heb een huis gekocht onder voorbehoud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
moet jij niet solliciterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
huiswerk af?
zo ja, dan mag je [ afbeelding ]
hoe weet jij dat?quote:
omdat je dat verteld heb bonniequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?![]()
ja, ik heb om twee uur een afspraak. Ik ga voor cheerleader solliciteren.
Vind je dat ik het al goed kan btw? [ afbeelding ]
nee nog niks gedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
huiswerk af?
zo ja, dan mag je [ afbeelding ]
ja maar niemand leest toch die bullshit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je dat verteld heb bonnie
wat??? niets gedaan?quote:
nee ik ben luiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??? niets gedaan? [ afbeelding ]
hahaha
je ziet zeker dat ik de smileys heb gevonden
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar niemand leest toch die bullshit.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach dat soort shit deed ik altijd in de bus erheen. (tenminste MBO). Uni etc. moest ik wel even voor zitten.
maar ja ik was toen ook wel gedisciplineerd.
wat voor opleiding is het? MBO?
wat voor vakken heb je? is het algemeen in het eerste jaar en dat je later moet specificeren?quote:
Nu is het nog redelijk algemeen ja, na het eerste jaar gaat het al wat specifieker wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor vakken heb je? is het algemeen in het eerste jaar en dat je later moet specificeren?
quote:
Weet je al precies wat voor richting je gaat doen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu is het nog redelijk algemeen ja, na het eerste jaar gaat het al wat specifieker worden
luchtvaartdienstverleningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet je al precies wat voor richting je gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |