Vaak zijn het geen wc's die je door trekt, maar loopt het gewoon door het gat naar benedenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:03 schreef Nikmans het volgende:
Jawel, een of andere schurftbal vond het nodig op de plee in de trein te gaan zitten en door te trekken net als die binnenkomt op het station
De stank is meestal meteen niet meer te harden
Klacht: Pis op het spoor
Lekker bommen gooienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga altijd als ik met het vliegtuig boven een grote stad vlieg naar het toilet
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Wtf, valt het pies en poep gewoon uit treinen (en vliegtuigen)?
gelukkig wordt dat mooi opgevangen in een reservoir en geloost boven de zee en anders op het vliegveld in de ondergrondse container.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga altijd als ik met het vliegtuig boven een grote stad vlieg naar het toilet
Uit treinen wel. In vliegtuigen wordt het toch ingevroren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef wise het volgende:
[..]
gelukkig wordt dat mooi opgevangen in een reservoir en geloost boven de zee en anders op het vliegveld in de ondergrondse container.
En dan teruggestuurd in de tijd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Uit treinen wel. In vliegtuigen wordt het toch ingevroren?
..die soms al je neusgaten binnendringt terwijl je buiten de trein wacht tot de uitstappers uitgestapt zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Inderdaad goor, hangt altijd een piswalm omheen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |