punt is dat veel vrouwen gewoon geen toffe muzieksmaak hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
aaaaaargh!
ik word zo gek van al die kerels die vinden dat ik een gave/toffe/leuke/brute/what ever muziek smaak heb... voor een meisje [ afbeelding ]
als ik een vent was geweest was het geen goeie muziek smaak geweest ofzo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
aaaaaargh!
ik word zo gek van al die kerels die vinden dat ik een gave/toffe/leuke/brute/what ever muziek smaak heb... voor een meisje![]()
als ik een vent was geweest was het geen goeie muziek smaak geweest ofzo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe versier je een metalman/vrouw eigenlijk?
en de meeste metal luisterende mannen zijn sociaal onaangepast of/ en hebben het iq van een ezel, dus de cirkel is weer rond.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
punt is dat veel vrouwen gewoon geen toffe muzieksmaak hebben
trouwens vrouwen die meestal een puike muzieksmaak hebben zien er vaak uit als halve mannen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
en dat is eenwaard?
Maar goed, er zijn ook zat mannen die er alleen door lang haar al uit zien als halve vrouwen, dus dat compenseert dan weer mooi
Nog niet gelunched dames?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef heartwork het volgende:
[..]
en de meeste metal luisterende mannen zijn sociaal onaangepast of/ en hebben het iq van een ezel, dus de cirkel is weer rond.
Maar goed. metal dus.
cirkels zijn altijd rond. Anders is het namelijk geen cirkelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef heartwork het volgende:
dus de cirkel is weer rond.
Ik heb ooit een vierkante cikel gekend, veel goede gesprekken mee gevoerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
cirkels zijn altijd rond. Anders is het namelijk geen cirkel
Wij het bier jullie de tietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef heartwork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met een biertje... of 9
Niks maar wij(mannen) hebben tenmiste bierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:30 schreef GimmeGore het volgende:
Die hebben we al, wat schieten we daar mee op?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks maar wij(mannen) hebben tenmiste bier![]()
Biertje?
Proostquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om het on topic te houden
[ afbeelding ]
Ja, dat zei ik toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef sjorti het volgende:
Hij zal vast al langs zijn gekomen maar als je kans krijgt echt de docu over Anvil (the story of Anvil) kijken! Super film!
dunno, semi gerelateerd:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:30 schreef GimmeGore het volgende:
Die hebben we al, wat schieten we daar mee op?
De enige reden dat ik naar Symfo/Gothmetal is dat er veel vrouwen naar luisteren en ik op die manier misschien een vriendin kan vinden.quote:
... or they think you're gayquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
De enige reden dat ik naar Symfo/Gothmetal is dat er veel vrouwen naar luisteren en ik op die manier misschien een vriendin kan vinden.
Bah, had ik graties kunnen kijken op Lowlands maar zat toen te wachten op de heren van Opeth, die overigens wèl net naar Anvil waren geweest.. grrr hehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef sjorti het volgende:
Hij zal vast al langs zijn gekomen maar als je kans krijgt echt de docu over Anvil (the story of Anvil) kijken! Super film!
Yeah I knew and then kinda forgot...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Tokus het volgende:
hij draaide vorige maand in de Melkweg!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Asta het volgende:
[..]
Yeah I knew and then kinda forgot...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave docu ik heb ervan genoten![]()
jaren 90 was toch de doodsteek voor metal? dus zo erg is het niet dat het niet meer zoals toen isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Metal is niet meer wat het was in de jaren 80/90![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |