Jaquote:
pits zijn voor stoere mannen en vrouwen! Van die lui die altijd glazig voor hun uitkijken en daar maar een beetje zitten te staan, die zijn pas sadquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Nee, maar pits zijn meestal gewoon sad
Inderdaad tot je een whiplash hebtquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pits zijn voor stoere mannen en vrouwen! Van die lui die altijd glazig voor hun uitkijken en daar maar een beetje zitten te staan, die zijn pas sad![]()
bij goede bands behoor je te headbangen, headbangen zal je!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Nee, maar pits zijn meestal gewoon sad
Bang the head that does not bangquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pitten = headbangen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de meeste mensen die zeiken over pitten, doen meestal ook niet aan headbangen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
pitten = headbangen?
Bij Agalloch stond ik gewoon met mn ogen dicht. Veel fijner, en krijg ik ook geen rondzwiepend haar in mn ogen.
Pitten > Headbangen, imo. Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd wel het luchtdrumstel of luchtgitaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de meeste mensen die zeiken over pitten, doen meestal ook niet aan headbangen.
een theorie die in eerste instantie geheel klopt, want als je aan het headbangen bent op een goede locatie kan je je simpelweg niet ergeren aan dingen zoals een pit, immers je bent met je haar aan het zwiepen.
mwa, als er een flinke pit voor me losbarst ga ik niet op m'n gemak staan headbangen met het risico dat ik rondvliegende mensen niet zie aankomen hoor.. en àls ik ze vol tegen me aankrijg doe ik dat liever frontaal dan wanneer ik net met m'n hoofd naar beneden gebogen sta!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de meeste mensen die zeiken over pitten, doen meestal ook niet aan headbangen.
een theorie die in eerste instantie geheel klopt, want als je aan het headbangen bent op een goede locatie kan je je simpelweg niet ergeren aan dingen zoals een pit, immers je bent met je haar aan het zwiepen.
Ik kan me een filmpje van Godflesh herinneren met een slowmotion pitquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:40 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ben ik ff blij dat bij 90% van de concerten waar ik naartoe ga, het tempo van de muziek dermate traag is dat headbangen of pitten niet eens mogelijk is
maar daar is dan ook geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze discussie is net zo sad als welke band wel true is en welke niet
Ik sta meestal ook gewoon stil naar de muziek te luisteren. Niets mis mee hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pits zijn voor stoere mannen en vrouwen! Van die lui die altijd glazig voor hun uitkijken en daar maar een beetje zitten te staan, die zijn pas sad![]()
Zo true van de zijkant kijken met de armen over elkaar is nog sadderquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Niks mis met Green Dayquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ga maar naar de kerk ofzoof luister green day.
Precies. Ook wel veel gepit vroeger, en soms nog wel [festivals vooral] maar vind er tegenwoordig door dat karate gekick vrij weinig meer aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:13 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik sta meestal ook gewoon stil naar de muziek te luisteren. Niets mis mee hoor.
Ik vind het pas sneu wanneer je pubers ziet headbangen puur om het headbangen. De muziek niet kennen waardoor ze te lang doorgaan, naast de maat raken of puur gaan pitten omdat het stoer is. Maar hey, wat maakt het uit he.
Als je het maar naar je zin hebt.
< bier
Misschien hebben die gasten heel de week hard gewerkt, zijn ze moe en hebben ze toch nog de energie gevonden om naar de band te komen kijken. Ik kan me helemaal vinden in die houding. De muur om tegen aan te leunen, gezien je niet meer mag roken armen over elkaar. Biertje in de andere hand. Vrienden naast je hebben staan.. the good life..quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Zo true van de zijkant kijken met de armen over elkaar is nog sadder![]()
Dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef heartwork het volgende:
[..]
Misschien hebben die gasten heel de week hard gewerkt, zijn ze moe en hebben ze toch nog de energie gevonden om naar de band te komen kijken. Ik kan me helemaal vinden in die houding. De muur om tegen aan te leunen, gezien je niet meer mag roken armen over elkaar. Biertje in de andere hand. Vrienden naast je hebben staan.. the good life..
Helemaal mee eens. Wat zal mij het interesseren hoe de mensen om me heen staan, ik kom om naar een band te kijken, niet om commentaar te leveren op het publiekquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef heartwork het volgende:
[..]
Misschien hebben die gasten heel de week hard gewerkt, zijn ze moe en hebben ze toch nog de energie gevonden om naar de band te komen kijken. Ik kan me helemaal vinden in die houding. De muur om tegen aan te leunen, gezien je niet meer mag roken armen over elkaar. Biertje in de andere hand. Vrienden naast je hebben staan.. the good life..
Waarom kijk je zo veel naar andere mensen tijdens een concert? Het gaat verdomme om de band hoor.
Toch niet met je armen over elkaar he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef ThE_ED het volgende:
ik kijk even vanaf de zijlijn toe naar jullie gekeuvel.
Ik had het meer over de mensen die bij een BM band heel true (quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef heartwork het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo veel naar andere mensen tijdens een concert? Het gaat verdomme om de band hoor.
Maar dat moet toch ook bij black metal?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik had het meer over de mensen die bij een BM band heel true () aan de zijkant staan en boos kijken in hun eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |