lenny is lelijk en kan zelf nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat verschrikkelijk zijn sommige mensen toch als ze een relatie krijgen. In de vriendengroep zijn er nu een stuk of 3 vrijwel nooit meer bij omdat ze alleen nog maar bij de vriendin zitten. Zelfs de standaard stapavonden worden afgewimpeld met het argument dat uitgaan niet zo nodig meer is, aangezien ze toch al een vriendin hebben. Godverdomme, wat heb ik me toch vergist in sommige mensen. Hopelijk hervatten ze het leven snel weer en dumpen ze die mokkels die zo'n enorm slechte invloed hebben op hen. Godverdomme man, klote burgers.
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
TS zit niet alleen zonder vriendin maar nu ook zonder vrienden?
nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef stan5374 het volgende:
[..]
lenny is lelijk en kan zelf nix regele..
FAIL
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerd
goed geroggeld...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de mijne ontmoet tijdens het uitgaan, soms gaan we met z'n allen uit (ik & vriendin + vrienden)
En de andere keer blijft vrouw lief thuis
Doe het dronken. Das lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is wel zo, als ik samen met m'n vriendin uit ga is er daarna meestal geen seks meermaar dat komt dan de volgende ochtend wel...
Sowieso: ochtend seks > avond seks...
Daarom moet je na een avond bieren ook niet thuis komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Dat heet se seks veiligstellen. Als ze thuiskomen na een avond bieren, dan zal er niet meer worden geneukt. Blijven ze bij de chick, dan misschien wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |