omdat ik pas in de winter ga en ik nu geen zin heb om 30 euro te betalen om alleen die soeveniers winkel in te lopen. (en parkeer geld)quote:
Bel efteling op misschien doen ze wel aan een verzendservice en bestel je gelijk een ticket voor de winterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef T42 het volgende:
[..]
omdat ik pas in de winter ga en ik nu geen zin heb om 30 euro te betalen om alleen die soeveniers winkel in te lopen. (en parkeer geld)
en dat ik moet werken telt ook
ik mag al een hele week naar binne in de winterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bel efteling op misschien doen ze wel aan een verzendservice en bestel je gelijk een ticket voor de winter
staat het NIET bijquote:
De efteling is altijd zo goed! Klantvriendelijkheid staat hoog in t vaandelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:43 schreef T42 het volgende:
[..]
staat het NIET bij
maar er mag een slotje op
heb het al samen met de efteling opgelost
verzenden doen ze niet maar mag wel gratis naar binnen om alleen naar dat winkeltje te gaan.
moet me registreren voor deze soevenierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:44 schreef Marvelous het volgende:
en anders zoek je op de efteling hyves iemand met de functie, souverniershop verkoper!
http://www.hyves.nl/almanak/1012481/Bedrijf/Efteling/
SPUIT EEEEEEEEEEELFquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik ga volgende week toevallig met mijn neefjes, zeg maar wat je wilt en stort het geld zodat ik het kan kopen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |