Vorige week 10 jaar geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Hoe oud was dat kindje? Anna heeft er nog niet om gehuild (dat ik weet). Maar gisteren (zie peutertopic) zat ze er wel tegenaan geloof ik.
ach, ik heb hem maar gewoon zn gang laten gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Belana het volgende:
lekkere botte post belana![]()
zielig hoor voor dat kindje amaranta!
Ja het raakte me ook écht (hormoontjes ook). Het was net voor de pauze en na de pauze was hij weer 'de oude'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes met echt diep verdriet daar wordt toch elk mens verdrietig van...
ja, dan breekt mijn hart ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes met echt diep verdriet daar wordt toch elk mens verdrietig van...
ik zou ze op bakpapier leggen. Bakken op een graad of 100 staat op internet, en dan een uur lang.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry hoor maar even snel tussendoor. Jolie en vriendin hebben kralen gemaakt van brooddeeg maar ineens weet ik niet meer hoe ik het moet bakken. Gewoon op de bakplaat of met bakpapier ertussen? Weet iemand dat?
druppie verf voor ej deeg kneden werkt ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook bakpapier gebruiken.
En tip van de juf: als je gekleurd papier in het water doet (bijvoorbeeld sitzpapier of crepepapier) dan wordt het water gekleurd en je brooddeeg dus ook. Hoef je het daarna niet meer te verven.
Klopt, maar ik heb bijvoorbeeld geen verf in huis maar wel gekleurd papierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
druppie verf voor ej deeg kneden werkt ook
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Lief van zijn vriendjes, amarantaZielig hoor, zo'n verdrietig manneke...
En toch maar even juichenqltels huis is verkocht
en voor nog iets meer dan waar we op gerekend hadden dus we zijn helemaal blij
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Lief van zijn vriendjes, amarantaZielig hoor, zo'n verdrietig manneke...
En toch maar even juichenqltels huis is verkocht
en voor nog iets meer dan waar we op gerekend hadden dus we zijn helemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |