Vorige week 10 jaar geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Hoe oud was dat kindje? Anna heeft er nog niet om gehuild (dat ik weet). Maar gisteren (zie peutertopic) zat ze er wel tegenaan geloof ik.
ach, ik heb hem maar gewoon zn gang laten gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Belana het volgende:
lekkere botte post belana![]()
zielig hoor voor dat kindje amaranta!
Ja het raakte me ook écht (hormoontjes ook). Het was net voor de pauze en na de pauze was hij weer 'de oude'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes met echt diep verdriet daar wordt toch elk mens verdrietig van...
ja, dan breekt mijn hart ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes met echt diep verdriet daar wordt toch elk mens verdrietig van...
ik zou ze op bakpapier leggen. Bakken op een graad of 100 staat op internet, en dan een uur lang.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry hoor maar even snel tussendoor. Jolie en vriendin hebben kralen gemaakt van brooddeeg maar ineens weet ik niet meer hoe ik het moet bakken. Gewoon op de bakplaat of met bakpapier ertussen? Weet iemand dat?
druppie verf voor ej deeg kneden werkt ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook bakpapier gebruiken.
En tip van de juf: als je gekleurd papier in het water doet (bijvoorbeeld sitzpapier of crepepapier) dan wordt het water gekleurd en je brooddeeg dus ook. Hoef je het daarna niet meer te verven.
Klopt, maar ik heb bijvoorbeeld geen verf in huis maar wel gekleurd papierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
druppie verf voor ej deeg kneden werkt ook
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Lief van zijn vriendjes, amarantaZielig hoor, zo'n verdrietig manneke...
En toch maar even juichenqltels huis is verkocht
en voor nog iets meer dan waar we op gerekend hadden dus we zijn helemaal blij
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Lief van zijn vriendjes, amarantaZielig hoor, zo'n verdrietig manneke...
En toch maar even juichenqltels huis is verkocht
en voor nog iets meer dan waar we op gerekend hadden dus we zijn helemaal blij
Haha nu moet ik weer aan Ticootje denken met haar dirty mindquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoeraaaaaa gefeliciteerd Rewimo!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb geen idee... volgens mij soep ofzo, maar het ruikt niet lekker...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:36 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, lekker joh!
Wat schaft de pot Vicky...
ben jij stiekem BE's buurvrouw???quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:36 schreef Vicky het volgende:
ieuwww... mijn onderbuurvrouw is aan het koken maar heeft geen afzuigkap..
Heel mijn huis stinkt
uhh neequote:
Ja die kun je invriezen. Maar je mag ook naar Eindhoven rijden en ze hier aan mij geven. Mjammie!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, wat een opluchting! (En het biedt hoop!) Geniet ervan!
Kleurdoos, ik hoop dat het mee gaat vallen en niet verder oploopt... Rustuig aan!
En slaapKim, wat lief!
Iemand enig idee of je appelflappen in kunt vriezen? Ik had vanochtend het grandioze idee om die te trakteren op mijn werk, trakteerde er nog iemand. En ik had er veul....
tis dat je te ver woont...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nog 3kwart appeltaart, slagroom en 6 appelflappenenoliebollen, voor 5 euro bonbons van de marktmaar kan t niet eten
dat is t meest trieste verhaal van mij leven
ik heb een paar bakken monatoetjes gekocht.. drinkontbijt, en van die fruittransfusionsenzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef Rewimo het volgende:
Bonbons
Alleen ben ik nog niet verder gekomen dan 1 boterham vandaagMaar ik heb yoghurt besteld bij qltel, dat neemt ie mee als hij Christan heeft gehaald.
IK IKquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:00 schreef Joshua. het volgende:
Wie heeft er zin om een keertje bij mij langs te komen.
Ow nee!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Webkim het volgende:
*komt even binnenvallen*
Mn moeder belde. De huisarts had haar gevraagd of ze ons morgen kan laten komen. Heule foute boel.
*insert serie hartgrondige vloeken*
wat klote Webkim!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Webkim het volgende:
*komt even binnenvallen*
Mn moeder belde. De huisarts had haar gevraagd of ze ons morgen kan laten komen. Heule foute boel.
Ow, da's kutquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Webkim het volgende:
*komt even binnenvallen*
??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:00 schreef Joshua. het volgende:
Wie heeft er zin om een keertje bij mij langs te komen.
Ja heel... En niet zozeer omdat ik het erg vind om ouder te worden. Maar vooral omdat ik me in mijn hoofd steeds niet ouder voel. En dan ben ik bang dat dat ook is als ik 60 wordt. En dat ik dan opgesloten zit in het lijf van een oude vrouw maar me helemaal niet zo voel. Een soort van tansseksueel maar dan in leeftijd. Dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja die kun je invriezen. Maar je mag ook naar Eindhoven rijden en ze hier aan mij geven. Mjammie!
Oh, en nog gefeliciteerd. zag je er nou tegenop, 30 worden? Ik namelijk wel, weet niet eens waartegen ik op zie, ,maar het is zo raar, 30 jaar. Alsof er dan een nieuwe etappe begint ofzo. Maargoed, duurt nog een paar weekjes voor mij. Wil het wel groots vieren eigenlijk maar voor hetzelfde geld ben ik of nét bevallen, of nét niet, of lig ik te puffen
Van die zijden bloemen van 2000 euro?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lishe het volgende:
Nog jonger Buuf?
En nu stoppen hoor, met die enge verhalen. Dadelijk ga ik hier achter mijn (prachtig versierde!!) bureau zitten gillen om een ander lichaam.
Dat gevoel van 'nu had het gebeurt moeten zijn' herken ik wel. Ik wil zoveel maar doe daar niks mee. Tijd voor verandering! (En dan geen zware dingen of mensenlevens redden, maar gewoon mooie dingen maken. En een huis wat bij mij past. Met kneuterige hoekjes en 1000 bloemen in de tuin. )
En Spuug, daar troost mijn moeder me mee.En mijn zus is eigenlijk nog veel zieliger want die roept steeds uit: "Jij mag niet zeuren Lish, jij hebt 2 kinderen!"
Oh,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef Lishe het volgende:
Zijde bloemen?Hahaha, nee, gewoon, bloemen in de tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo herkenbaar.. ik ben 26 maar ik gedraag me nog als een puber en ik ben er gewoon ook nog 1 (maar dan met enig verantwoordelijkheidsgevoel)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ja heel... En niet zozeer omdat ik het erg vind om ouder te worden. Maar vooral omdat ik me in mijn hoofd steeds niet ouder voel. En dan ben ik bang dat dat ook is als ik 60 wordt. En dat ik dan opgesloten zit in het lijf van een oude vrouw maar me helemaal niet zo voel. Een soort van tansseksueel maar dan in leeftijd. Dat.
En dank voor de felicitaties! Ouwe!
Ja. En mijn hart breekt. En wat moet ik nou nog zéggen..?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:10 schreef Lishe het volgende:
O Webkim, wat vreselijk. Gaat het over je vader? Heel veel sterkte.....
Dat is zooo moeilijk. Want je kunt gewoon niks zeggen. Maar je wilt alles zeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja. En mijn hart breekt. En wat moet ik nou nog zéggen..?!
Al wat in je op komt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja. En mijn hart breekt. En wat moet ik nou nog zéggen..?!
\quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Al wat in je op komt...
En als je niks (meer) weet, dan hou je gewoon je mond en dan bén je er gewoon...
Zo is het leven toch ook...? tis net echt hier op fok!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ooh sorry ik lees het nu pas Webkim dat ik dan zo ga jompelen is nogal ongepast..![]()
Heel veel sterkte en![]()
![]()
Niks mis met dat woordquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef amaranta het volgende:
Tja, geen wereldreis,maar dat heb ik ook nooit geambieerd (is dit een woord Rewimo?)
Volgende keer rietjes gebruiken, als die er niet uitkomen kun je ze gewoon bijknippenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:44 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mijn oma kan alles in de vriezer, lieve Lishe.
En omdat ik bang was dat de gaten in de kralen dicht zouden gaan tijdens het bakken heb ik ze aan prikkers in de oven gedaan. Maar nu ben ik weer bang dat ik die er niet meer uit krijg straks. Tis wat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Leg het later wel uit, denk dat ik anders ontiegelijk in tranen uitbarst, en kindjes zijn nog hier, strakjes mag ik los , nu even doorbijten en sterk zijn voor hun.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Webkim het volgende:
*komt even binnenvallen*
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Leg het later wel uit, denk dat ik anders ontiegelijk in tranen uitbarst, en kindjes zijn nog hier, strakjes mag ik los , nu even doorbijten en sterk zijn voor hun.
Als hij thuis aan de vloer heeft gelikt wel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36 ,2 heeft kwa temparatuur.
serieusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als hij thuis aan de vloer heeft gelikt wel!
Overdosis schoonmaakmiddelen is heel gevaarlijk![]()
Als ie ook niet meer ademt en blauw aanloopt wel..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36 ,2 heeft kwa temparatuur.
Ah, door naar de volgende ronde..quote:
Die zijn toch gevaarlijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:00 schreef Ticootje het volgende:
Heb je iets van een pittenzak? Die er gewoon lekker bij leggen.
echt? Ik heb die dingen in knuffelvorm.quote:
ja idd.. daar zit meestal iets van 0,2/0,3 verschil tussenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
echt? Ik heb die dingen in knuffelvorm.
Oh en hoe heb je de temperatuur gemeten, rectaal of oor? Daar zit ook vaak flink verschil in.
verbrandingsgevaar geloof ik, die pitten kunnen gaan smeulen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
echt? Ik heb die dingen in knuffelvorm.
Oh en hoe heb je de temperatuur gemeten, rectaal of oor? Daar zit ook vaak flink verschil in.
Sorry mevrouw..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lees nagenoeg nooit in het babietjestopic, en dat een vraag 2x wordt gesteld is geen vrijbrief om dan meteen maar kinderachtig te gaan reageren toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt ziek van..Engaging Infinite Improbability Drive..
M. zei net al dat ie het niet gek vind dat sommigen eigen rechter spelen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:26 schreef Rewimo het volgende:
evenstar, echt niet te geloven dat dat zomaar kan. Zo iemand moeten ze voorgoed opbergen. En dan mag wat mij betreft iemand de sleutel kwijtraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Nog even zo.. Als jullie vinden dat het hier niet hoort dan haal ik het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij slaapt nu lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef Estrys het volgende:
36,2 zou ik de arts niet voor bellen, hij is 8 maanden ofzo toch?
och meis toch!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Meh en door dit alles heb ik zo geschreeuwd tegen Arwenze was eerder aan het donderjagen, en was het gewoon echt even zat. en ze kwam weer, en heb dus echt geschreeuwd, en nou voelde ik me nogal klote daaarover , bleek ze bang te zijn van de wind en regen
![]()
Gelukkig hebben we het weer goed gemaakt, en heb ik haar verteld dat de wind en regen papa was die ons huisje deed beschermen, en toen was het goed.
Maar bah..![]()
Zomaar filmpje oid gaan kijken, en een dik blok chocola ofzo
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben kapot, lamgeslagen alles..![]()
![]()
christus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt ziek van..ik ook, hier word ik echt kotsmisselijk van..
stormy waters...
sailin'
Thuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:43 schreef Lishe het volgende:
Weet iemand ook waar Noli gebleven is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
dit dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef snoopy het volgende:
Omg evenstar, wat vreselijk allemaal! Ik zou je wel even willen vasthouden
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mag ik nog even laten zien wat voor lekkers ik had gemaakt?
[ afbeelding ]
Salade, gemarineerde kipkluifjes (soja, honing, knof) met sesam, knakworstkronkels, groentekoekjes en dip
En dan nog wraps met gerookte kip en wraps met zalm.Maar daarvan geen foto want hongerrrr!
Was dat alles voor de 'zomaar'?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik wilde die ook eten, huup, maar ze waren op voordat ik er een kon grijpen!
En ah.nl is idd briljant.
aha, gezellig ziet het eruitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
We kregen vrienden te eten, elke eerste woensdag van de maand.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Receptje kronkels met Frankfurters.
oeps, ik zie het nu pas..so sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Rewimo, gefeliciteerd!![]()
Ik sta dus mooi al ruim 3 uur in de keuken dankzij Miss-sly's geweldige tip!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pokkegeluid zeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Toen we op vakantie waren konden we de eerste nacht (en de rest ook niet zo goed trouwens. ) slapen van een raar geluid wat we hoorden. We dachten eerst dat er een autoalarm afging, toen dat de airco een raar geluid maakte en na twee dagen hadden we gehoord dat het krekels waren.
Toen we 's avonds laat nog buiten zaten, hoorde ik het geluid vlak achter mijn stoel vandaan komen en ben ik op onderzoek gegaan. Dit is dus wat het geluid maakte. Een kikker ter grootte van het bovenste kootje van mijn duim.
[ afbeelding ]
Hier nog even het geluid erbij. Elke kikker heeft zijn eigen toonsoort, dus als er een stuk of 50 door elkaar gillen lijkt het net een vals autoalarm. Als je dichterbij komt gaan ze steeds zachter piepen of houden ze op, en als je dan weer verder weg bent gaan ze weer op volle sterkte
.
Ja! Zie een pagina terug: [OUD SC] zonder passende titel dit keerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oeps, ik zie het nu pas..so sorry
Maar: was het lekker en gezellig?
Lekker irritantquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Toen we op vakantie waren konden we de eerste nacht (en de rest ook niet zo goed trouwens. ) slapen van een raar geluid wat we hoorden. We dachten eerst dat er een autoalarm afging, toen dat de airco een raar geluid maakte en na twee dagen hadden we gehoord dat het krekels waren.
Toen we 's avonds laat nog buiten zaten, hoorde ik het geluid vlak achter mijn stoel vandaan komen en ben ik op onderzoek gegaan. Dit is dus wat het geluid maakte. Een kikker ter grootte van het bovenste kootje van mijn duim.
[ afbeelding ]
Hier nog even het geluid erbij. Elke kikker heeft zijn eigen toonsoort, dus als er een stuk of 50 door elkaar gillen lijkt het net een vals autoalarm. Als je dichterbij komt gaan ze steeds zachter piepen of houden ze op, en als je dan weer verder weg bent gaan ze weer op volle sterkte
.
oi, vliegende kikker geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef k_i_m het volgende:
.
Ik vond het echt zo grappig dat ik toch nog een filmpje van die klootzakken heb weten te vinden! We hadden ook steeds dezelfde kikker in de tuin, dat kon je horen aan de toonsoort.
Ik druk aan het zoeken naar een brulkikker op Youtube, kom ik deze tegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker irritant
Wij hadden vroeger, bij mijn ouders thuis, brulkikkers
Die doen het ook erg goed `s nachts..als een zieke koe
Dat heb ik ook een beetje... Ik weet het niet zo goed wat te zeggen, er gebeurt hier zo veel en zulke heftige dingen en dan kan ik wel ook nog eens sterkte gaan wensen, maar of dat nou wat toevoegd.... Ik denk wel aan jullie, maar soms vind ik het lastig om er goed op te reageren...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:32 schreef beefcake het volgende:
Wat een heftigheid hier![]()
Veel sterkte dames, ik heb verder geen woorden...
jup dat heb k ook idd. dan zit k echt heel stilletjes mee te lezen, maar weet k gewoon geen passende reactie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje... Ik weet het niet zo goed wat te zeggen, er gebeurt hier zo veel en zulke heftige dingen en dan kan ik wel ook nog eens sterkte gaan wensen, maar of dat nou wat toevoegd.... Ik denk wel aan jullie, maar soms vind ik het lastig om er goed op te reageren...
Een webwinkel in stoffenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:
Leuk ET!! Van wat voor bedrijf??
Hoop dat het mailtje snel komt Rewimo!!
iK wil ook in de foto's bij de stof een foto zetten van een stukje gerimpeld.. dan kan je alvast zien hoe het valt als je het rimpelt.. Dat zegt al een hoopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd ETwat leuk! Zelf vind ik het moeilijk om online stofjes te kopen, omdat ik graag wil voelen, maar bij jou ga ik dan gewoon vragen
Gefeliciteerd, wat leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf vandaag ben ik directeur grootaandeelhouder en eigenaar enzo van een echt eigen bedrijfNu spullen gaan inkopen
Jij wil vast wel voor mij voelen hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
iK wil ook in de foto's bij de stof een foto zetten van een stukje gerimpeld.. dan kan je alvast zien hoe het valt als je het rimpelt.. Dat zegt al een hoop![]()
En verder vragen mag altijd idd
Ik voel wel voor jouquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Jij wil vast wel voor mij voelen he
stofjes!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar wat voel je dan precies voor haar?
Ik had het gedaan denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:41 schreef moussy het volgende:
Ik wilde bijná ook terugmailen dat het wel erg slecht betaald![]()
650 bruto van 05:00 tot 08:00 schoonmaken 5 dagen in de week en er is géén CAO.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had het gedaan denk ik
Tussen haakjes, onder aan het mailtje oidWat betaalde het?
Mannen mogen ook, maar die zijn er al.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef YPPY het volgende:
Dames oldbies, kom ons eens even mee verdedigen, Annie doet stout.
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef YPPY het volgende:
Dames oldbies, kom ons eens even mee verdedigen, Annie doet stout.
Gefeliciteerd!quote:
Zal wel in OO zijn dus een linkje heb je niet zoveel aanquote:
Owquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef YPPY het volgende:
Sorry, jij mag niet. Er is een forumpje speciaal voor de eerste fok!users. En daar zit iemand nu OUD belachelijk te maken. Niet dat hij hier ook komt, maar toch vindt hij het hier niet lief. Hoe durft ie?
das meer dan een tientje per uur... kan slechter toch? Dat verdienen callcenters ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef moussy het volgende:
[..]
650 bruto van 05:00 tot 08:00 schoonmaken 5 dagen in de week en er is géén CAO.
Als er een CAO was moest er meer betaald worden, want voor 7 uurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
das meer dan een tientje per uur... kan slechter toch? Dat verdienen callcenters ook
Ik zou het er niet voor doen trouwens
(sprak de persoon die voor 4,50 per uur bruto gastouder speelt)
Damn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Internist heeft gebeld...behalve een grensgeval van bloedarmoede (hoe komt een mens daar aan?) ziet alles er keurig uit. Wachten op het maagonderzoek ging volgens haar te lang duren dus ze gingen kijken of er eerder al een plekje vrij is.
Klein jompeltje want nu weet ik nog niets
tof!! van harte gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf vandaag ben ik directeur grootaandeelhouder en eigenaar enzo van een echt eigen bedrijfNu spullen gaan inkopen
's morgens?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Als er een CAO was moest er meer betaald worden, want voor 7 uur
geregistreerd op: maandag 24 februari 2003 @ 22:30quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef Oxymoron het volgende:
Op 2 nov. 2009 ben ik 6 jaar een Fok-user
Helaas mijn 5-jarig jubileum, gemist!
(ik keek net naar mijn eigen profiel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |