Ik snapte er op een gegeven moment echt geen zak meer van. Omdat elke logica er ook vakkundig werd uitgeramd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ja en daar reageerde jij dan weer stekelig op.
Ik begreep het gelukkig allemaal. Echt alles! Cc vond het wat lastig.
Saxy.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg zo een 'nieuwe' computer. Deze even opschonen van het een ende ander.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde jij dan weer stekelig op.
En TBO keek je ook niet hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! alweer een nieuw topic. Vlij ik mij hier ook even neder in mijn rode kimono.![]()
DAt hele CBML snapte ik geen ruk van. Misschien wel omdat ik niet keek.Kán!
Ja, sorry. Ik zal de volgende Haps noemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Zie je wel, geen plaatsnaam in de TT, en het valt meteen stil.
Ik heb wel een kimono maar die is niet rood.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
Heb jij ook een rode kimono Noek?
Is Kimono niet een plaats in Japan of China P6K?![]()
Je had er dan ook echt een prachtig forum van gemaakt. Daar lag het ook echt niet aan. Echt echt echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja in het begin probeerde ik nog wat van "mijn" forum te maken ja. Mensen die 1x per week keken en dan na drie minuten gingen stofzuigen om vervolgens te roepen dat ze er geen hol van snapten, daar had ik het niet zo op.
Ik bedoel jou niet hoor, jij snapt(e) alles!![]()
Later werd ik zo sarcastisch over die hele sneue vertoning dat ik dáár weer voor op m'n flikker kreeg.(van Pietje
)
Nou ja, half kort. Wel een beetje langing maar wel pittig en ik suck daar ook voor maar het was een jedoe, man! En met zwemmen lieten ze hem met een elastiekje in zwemmen omdat die meer met zijn haar bezig was dan met de schoolslag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Écht?! Kort?!![]()
![]()
T was zo leuk....ik ben een sucker voor boys met lang haar,
![]()
Dat dacht ik, en proud of it.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:17 schreef Noek het volgende:
'Maak ruimte voor de coole boy,' zei hij toen hij binnenkwam.
Ja, maak ruimte voor de tranen. Iedereen aan de kant!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En net z'n moeder... hmm, vind het wel iets voor mams om dat coole boy-zinnetje te onthouden voor als Twente weer een keer verliest.
(als dat nog gebeurt dit seizoen.)
You bet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |