abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:07:43 #51
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73480753
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:11 schreef CANARIS het volgende:

[..]

en...... hoe zit dat in Nederland?
In Nederland niet.
pi_73481582
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef CANARIS het volgende:
Ik sta er altijd weer verbaast naar te kjken hoeveel resentiments Berlusconi in Nederland opwekt, terwijl geen hond weet hoe hij regeert, wat hij doorzet en hoe de dingen in Italie werkelijk liggen.

Julie lopen allemaal de Nederlandse pers achteraan die zoals zo vaak , zo ongeinformeerd als de neten is.
Natuurlijk.
quote:
Dat een meerderheid van de Italianen nog altijd achter hem staat , is een teken aan de wand.
Ja, een teken aan de wand: de meeste Italianen zijn matig tot slecht geïnformeerd over Berlusconi, vooral omdat meneer vrijwel de complete pers in zijn zak heeft.
pi_73482958
Wat me opviel is dat hij vaak in de derde persoon over zichzelf praat. Dat trekje komt vaker bij narcisten voor, eng trekje.
pi_73484677
quote:
[b]Op donderdag 8 oktober 2009 11:39

Ja, een teken aan de wand: de meeste Italianen zijn matig tot slecht geïnformeerd over Berlusconi, vooral omdat meneer vrijwel de complete pers in zijn zak heeft.
Natuurlijk. Jij bent veel beter geinformeerd als die 50+ millioen Italianen.

Arrogante pinkel.
weet je überhaupt waar dat land ligt?
pi_73485437
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef CANARIS het volgende:
Natuurlijk. Jij bent veel beter geinformeerd als die 50+ millioen Italianen.

Arrogante pinkel.
weet je überhaupt waar dat land ligt?
Ik heb er gewoond, kom er nog vaak, heb veel Italiaanse vrienden, volg de Italiaanse politiek al jaren op de voet. Had je nog meer vragen?

Whehehehehe ... schelden via internet als je een discussietje niet kunt winnen ...
pi_73489262
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef veronwacht het volgende:

[..]

Ik heb er gewoond, kom er nog vaak, heb veel Italiaanse vrienden, volg de Italiaanse politiek al jaren op de voet. Had je nog meer vragen?

Whehehehehe ... schelden via internet als je een discussietje niet kunt winnen ...
waar heb je gewoond? Ik geloof er namenlijk geen bal van.
Anders zou je wel anders lullen en niet met de wolven meehuilen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:50:22 #57
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73489359
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef CANARIS het volgende:

[..]

waar heb je gewoond? Ik geloof er namenlijk geen bal van.
Ja, want iedereen die niet inziet dat ome Silvio een goudeerlijk en integer man is die niets dan het beste voorheeft met zijn land, die is een gedesinformeerde meeloper.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:02:28 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73489741
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:50 schreef Frollo het volgende:

Ja, want iedereen die niet inziet dat ome Silvio een goudeerlijk en integer man is die niets dan het beste voorheeft met zijn land, die is een gedesinformeerde meeloper.

Precies. Het is zoals hij zelf ook al aangeeft: 1 groot (links) complot tegen hem. Boehoehoe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_73491693
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:50 schreef Frollo het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd?
Leer lezen vent
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:03:31 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73491785
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:59 schreef CANARIS het volgende:

Heb ik dat ergens gezegd?
Leer lezen vent
Hier bijvoorbeeld beschuldig je iemand met een andere mening dan jij hebt:
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef CANARIS het volgende:
Ik sta er altijd weer verbaast naar te kjken hoeveel resentiments Berlusconi in Nederland opwekt, terwijl geen hond weet hoe hij regeert, wat hij doorzet en hoe de dingen in Italie werkelijk liggen.

Julie lopen allemaal de Nederlandse pers achteraan die zoals zo vaak , zo ongeinformeerd als de neten is.

En hier doe je het nog een keer:
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef CANARIS het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')