abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73456907
Ik werk via een uitzendbureau waar ik op onregelmatige basis klussen voor doe. Dat bevalt op zich wel, maar ik ben toch op zoek naar iets waar ik meer uren per week kan maken. Momenteel ben ik zo'n 30 uur per week beschikbaar om te werken.
Af en toe informeer ik bij het uitzendbureau of ze niet iets voor meer uren hebben, en steevast krijg ik dan te horen dat ze doorlopend op zoek zijn naar callcentermedewerkers voor 12-24 uur per week. Ik wil absoluut geen callcenterwerk doen en dat geef ik ook steeds als antwoord.

De laatste keer dat ik vroeg of ze nog werk hadden, werd mij verteld dat ze mij op non-actief hebben gezet. Omdat ik veel uren beschikbaar ben, maar toch steeds weer die callcenterbaan weiger waarvan ik weet dat ik daarmee de uren kan maken. Ik hoef er nu niet meer op te rekenen dat ze mij nog benaderen voor werk.

Kunnen ze dit zomaar maken?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:29:10 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_73456973
ze zijn gewoon een commercieel bedrijf en zijn helemaal niet verplicht om je te helpen volgens mij
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_73456984
Ja, werk is werk.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73457051
Dan gaan je toch gewoon op zo'n callcenter zitten en cash een paar uren, ze trappen je er vanzelf weer uit als je je targets niet haalt

En verder: in deze economische tijden is werk, werk. Een leuke baan komt wel weer als de economie weer aantrekt.
So we just called him Fred too
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:35:31 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457152
Ja, dat mag. Als jij categorisch callcenter werk weigert en er weinig anders beschikbaar is, dan heeft het geen zin om voor jou nog langer op zoek te gaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 oktober 2009 @ 14:36:31 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73457186
Welkom in de echte wereld.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73457206
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:29 schreef Flurry het volgende:
ze zijn gewoon een commercieel bedrijf en zijn helemaal niet verplicht om je te helpen volgens mij
Volgens mij ook, maar het is toch niet echt netjes dat ze je meteen op non-actief zetten hiervoor?
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja, werk is werk.
Je bent toch niet verplicht om alles aan te nemen wat ze je aanbieden?
pi_73457238
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat mag. Als jij categorisch callcenter werk weigert en er weinig anders beschikbaar is, dan heeft het geen zin om voor jou nog langer op zoek te gaan.
De losse klussen op onregelmatige basis zijn er nog wel steeds, het is toch niet terecht dat ze me die ook niet meer willen aanbieden?
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:38:41 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457251
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Volgens mij ook, maar het is toch niet echt netjes dat ze je meteen op non-actief zetten hiervoor?
[..]

Netjes niet, maar wel begrijpelijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 oktober 2009 @ 14:40:02 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73457289
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Mysterion het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar wanneer jij steeds nee blijft zeggen hebben ze logisch genoeg een keer genoeg daar van.
Zij willen geld verdienen en dat kunnen ze met callcenterwerk.
Wanneer jij weigert daar aan te voldoen dan nemen dat standpunt in.
Zij hebben jou al een paar keer geholpen.
Het moet van 2 kanten komen op een gegeven moment.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:40:08 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457292
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef Mysterion het volgende:

[..]

De losse klussen op onregelmatige basis zijn er nog wel steeds, het is toch niet terecht dat ze me die ook niet meer willen aanbieden?
Maar wat zit je dan steeds te zeiken bij het uzb? Je weet toch dat ze je daarvoor bellen? Als er meer werk beschikbaar was zou je wel vaker/meer gevraagd worden.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:41:52 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_73457345
Gaat het om inbound callcenterwerk of om het ongevraagd lastig vallen van mensen?

Sommige mensen hebben gewoon niet het talent voor dat laatste.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:43:08 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457391
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef APK het volgende:
Gaat het om inbound callcenterwerk of om het ongevraagd lastig vallen van mensen?

Net alsof dat er toe doet in dit topic
pi_73457456
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef APK het volgende:

Het gaat om het zelf telefonisch benaderen van bestaande klanten van een telecombedrijf. Outbound dus.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:50:05 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_73457606
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:

Net alsof dat er toe doet in dit topic
Het uitzendbureau moet geschikte mensen sturen, je gaat toch ook niet een of ander anorexia-meisje de beveiliging van Wilders laten doen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:50:21 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_73457614
Op zich wel raar trouwens.... heel veel mensen willen dat werk niet doen, anders hadden geen mensen nodig. Staan die dan allemaal ook als "non-actief" aangemerkt?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 oktober 2009 @ 14:51:34 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73457639
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef APK het volgende:

[..]

Het uitzendbureau moet geschikte mensen sturen, je gaat toch ook niet een of ander anorexia-meisje de beveiliging van Wilders laten doen.
Een meisje wat op commando iemand onder kotst werkt beter dan een paar gorilla's.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:51:59 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457649
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef APK het volgende:

[..]

TS geeft in de OP aan geen enkel callcenter werkt te willen doen, en dat consequent te weigeren.
Daarom doet het er niet zoveel toe wat voor soort het is
pi_73457660
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef Flurry het volgende:
Op zich wel raar trouwens.... heel veel mensen willen dat werk niet doen, anders hadden geen mensen nodig. Staan die dan allemaal ook als "non-actief" aangemerkt?
Vind ik ook heel raar. Bovendien heb ik al toen ik me bij het uzb inschreef aangegeven niet beschikbaar te zijn voor callcenterwerk, dus ik snap echt niet waarom ze er nu opeens moeilijk over doen.
pi_73457689
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef Mysterion het volgende:
Ik werk via een uitzendbureau waar ik op onregelmatige basis klussen voor doe. Dat bevalt op zich wel, maar ik ben toch op zoek naar iets waar ik meer uren per week kan maken. Momenteel ben ik zo'n 30 uur per week beschikbaar om te werken.
Af en toe informeer ik bij het uitzendbureau of ze niet iets voor meer uren hebben, en steevast krijg ik dan te horen dat ze doorlopend op zoek zijn naar callcentermedewerkers voor 12-24 uur per week. Ik wil absoluut geen callcenterwerk doen en dat geef ik ook steeds als antwoord.

De laatste keer dat ik vroeg of ze nog werk hadden, werd mij verteld dat ze mij op non-actief hebben gezet. Omdat ik veel uren beschikbaar ben, maar toch steeds weer die callcenterbaan weiger waarvan ik weet dat ik daarmee de uren kan maken. Ik hoef er nu niet meer op te rekenen dat ze mij nog benaderen voor werk.

Kunnen ze dit zomaar maken?
Ja tuurlijk. Ze hebben je toch geen baangarantie gegeven bij inschrijving?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:55:24 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_73457739
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:

TS geeft in de OP aan geen enkel callcenter werkt te willen doen, en dat consequent te weigeren.
Daarom doet het er niet zoveel toe wat voor soort het is
Zit wat in.
Ik zit zelf ook te denken om mij in te schrijven bij een uitzendbureau, inbound zou ik geen problemen mee hebben.
Vandaar.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:55:41 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457750
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Vind ik ook heel raar. Bovendien heb ik al toen ik me bij het uzb inschreef aangegeven niet beschikbaar te zijn voor callcenterwerk, dus ik snap echt niet waarom ze er nu opeens moeilijk over doen.
Misschien moet je het aan het uzb zelf vragen.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 14:56:24 #23
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73457772
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef APK het volgende:

[..]

Zit wat in.
Ik zit zelf ook te denken om mij in te schrijven bij een uitzendbureau, inbound zou ik geen problemen mee hebben.
Vandaar.
Hoewel inbound wel moeilijk te vinden is. Was zelf ook aan het zoeken niet al te lang geleden.
pi_73458966
het duurt niet heel lang meer of iedereen staat in het bel mij niet register, kortom veel outbound callcentres zullen wel kapot gaan.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:23:18 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73467840
Wat is non actief bij een uitzendbaan?

Waarschijnlijk heb je slechts een Fase A contract. Dat betekent dat ze uberhaupt al niets aan je verplicht zijn. Ze willen gewoon iets meer voor je zoeken omdat wat ze voor je hebben je niet aanneemt. Logisch, begrijpelijk en normaal.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 01:49:54 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73476374
Ik kan maar één ding zeggen: Huilies ..
Waarom in deze tijden, als je blijkbaar niets anders te doen hebt, callcenterwerk categorisch weigeren (heb je het wel eens gedaan?) en alleen maar voor die "losse klussen" gaan. De Nederlandse werknemers zouden eens wat minder kieskeurig moeten zijn en blij zijn met het werk dat ze aangeboden krijgen. Werk = werk, geld = geld.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:16:49 #27
65960 sanger
pi_73477382
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:49 schreef GSbrder het volgende:
Waarom in deze tijden, als je blijkbaar niets anders te doen hebt, callcenterwerk categorisch weigeren (heb je het wel eens gedaan?) en alleen maar voor die "losse klussen" gaan. De Nederlandse werknemers zouden eens wat minder kieskeurig moeten zijn en blij zijn met het werk dat ze aangeboden krijgen. Werk = werk, geld = geld.
Je moest eens weten hoe moeilijk het is om voor een groenteverwerkend bedrijf nederlandse lopende band medewerkers te vinden bv. Dat werk is niet interessant genoeg, verdient niet genoeg etc.
pi_73483209
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:23 schreef sanger het volgende:
Wat is non actief bij een uitzendbaan?

Waarschijnlijk heb je slechts een Fase A contract. Dat betekent dat ze uberhaupt al niets aan je verplicht zijn. Ze willen gewoon iets meer voor je zoeken omdat wat ze voor je hebben je niet aanneemt. Logisch, begrijpelijk en normaal.
Ik heb al die tijd vrijwel alle losse klussen aangenomen en dat is van beide kanten altijd goed bevallen. Ze weten dat ze aan mij een betrouwbare, flexibel inzetbare werknemer hebben. Dat zien ze nu over het hoofd omdat ik toevallig een callcenterbaan weiger? Ook al zijn ze me niks verplicht, ik vind het toch niet een heel redelijke gang van zaken.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:49 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zelf nooit in een callcenter gewerkt, maar vrijwel iedereen die ik ken die dat heeft gedaan is er na een paar weken mee gestopt omdat ze gek werden van de stress, druk om targets te halen, onvriendelijkheid etc. Een bijbaan is me dat niet waard.
En ik heb gewoon mijn principes, ik neem vrijwel alles aan, maar dingen als callcenterwerk, ledenwerving op straat e.d. ga ik gewoon echt niet doen. Moet ik mijn principes maar overboord gooien omdat geld=geld? In de prostitutie is vast ook veel geld te verdienen, zou ik dat ook maar moeten aannemen?
pi_73483326
quote:
Dit vind ik wel grappig eigenlijk. Jij weigert werk omdat je het niet leuk vindt (of wat voor reden dan ook) en vindt het dan vreemd dat ze je geen moeite voor je willen doen?

Andere situatie: Als een vrouw van Noord-afrikaanse afkomst weigert haar hoofddoek af te doen omdat haar werk dit vereist dan reageert heel Nederland vol onbegrip en zeggen dat ze zich moet aanpassen of anders oprotten naar hun land.. :S

[ Bericht 8% gewijzigd door lekkereloempia op 08-10-2009 12:52:08 ]
pi_73483451
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Mysterion het volgende:

Ik heb zelf nooit in een callcenter gewerkt, maar vrijwel iedereen die ik ken die dat heeft gedaan is er na een paar weken mee gestopt omdat ze gek werden van de stress, druk om targets te halen, onvriendelijkheid etc. Een bijbaan is me dat niet waard.
En ik heb gewoon mijn principes, ik neem vrijwel alles aan, maar dingen als callcenterwerk, ledenwerving op straat e.d. ga ik gewoon echt niet doen. Moet ik mijn principes maar overboord gooien omdat geld=geld? In de prostitutie is vast ook veel geld te verdienen, zou ik dat ook maar moeten aannemen?
Had je maar een vak moeten leren, dan had je nu betere perspectieven gehad en kun je zelf een baan uitzoeken wat je WEL leuk vindt.
En ik vind je erg denigrerend reageren op beroepen zoals callcentermedewerkers of prostitutie. Er zijn mensen die dat werk doen omdat het geld in het laatje brengt, niet omdat ze het leuk vinden...
pi_73484363
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:51 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Had je maar een vak moeten leren, dan had je nu betere perspectieven gehad en kun je zelf een baan uitzoeken wat je WEL leuk vindt.
Eeehhm... Ik studeer nog, m.a.w. ik ben nog bezig met het "leren van een vak".
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:22:38 #32
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73484372
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Mysterion het volgende:
Principes zijn prima, maar dan moet je ook niet gaan janken dat je geen werk kunt krijgen. Ze bieden je werk aan, dus hen valt niets te verwijten. Dat jij je te goed voelt voor het werk is een andere kwestie.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73490621
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Wat zit je dan te miepen en eisen? Je mag van geluk spreken dat je nog een betaalde baan aangeboden krijgt. Die studentjes van tegenwoordig zijn zo verwend
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:33:58 #34
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73490802
quote:

[..]

Kortom, je hebt nog geen recht om eisen te stellen. Je mag al blij zijn dat er werk voor je is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 18:00:42 #35
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73493578
quote:

[..]

Dan moet je al helemaal je grote mond houden, en blij zijn met wat je aangeboden wordt
pi_73493685
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:45 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Het gaat om het zelf telefonisch benaderen van bestaande klanten van een telecombedrijf. Outbound dus.
Ik zou bijna gewoon naar die baan toe gaan. Je wordt vanzelf wegens ongeschiktheid weer op straat gezet en dan heb jij intussen mooi wat geld verdiend

Krijg je zoiets:

"Goedenavond mevrouw, ik bel u namens blahblah voor een mooi telefonieaanbod"
"Geen interesse lul!"
"Daar heb ik alle begrip voor, ik vind mezelf ook wel een beetje een lul dat ik dit doe. Wens ik u nog een prima avond toe! En u kunt zich laten registreren bij [url=http://www.?.nl]www.?.nl[/url] zodat u nooit meer telefonisch wordt lastiggevallen"
"..."
"Tot ziens!"

En weer een tevreden klant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:07:20 #37
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73493782
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou bijna gewoon naar die baan toe gaan. Je wordt vanzelf wegens ongeschiktheid weer op straat gezet en dan heb jij intussen mooi wat geld verdiend

Krijg je zoiets:

"Goedenavond mevrouw, ik bel u namens blahblah voor een mooi telefonieaanbod"
"Geen interesse lul!"
"Daar heb ik alle begrip voor, ik vind mezelf ook wel een beetje een lul dat ik dit doe. Wens ik u nog een prima avond toe! En u kunt zich laten registreren bij [url=http://www.?.nl]www.?.nl[/url] zodat u nooit meer telefonisch wordt lastiggevallen"
"..."
"Tot ziens!"

En weer een tevreden klant
Een beetje als Herman Finkers die bij V&D kussentjes moest verkopen?

Op de meubelafdeling liep de verkoop van kussentjes slecht. Dat kwam omdat
V&D ze slechts in twee kleuren kon leveren, terwijl de Bijenkorf er recht
tegenover, keus had uit maar liefst tien verschillende kleuren.
In plaats van er acht kleuren bij te bestellen zette V&D een verkoopcursus
op touw getiteld Doe en denk Richting Klant.
Allereerst Doe richting klant: 'Goedemiddag.'
Vervolgens Denk richting klant. De klant wil waarschijnlijk iets kopen
dus je vraagt hem: 'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'
Nou, de klant zegt dan bijvoorbeeld: 'Ik zoek een kussentje.'
Jij als verkoper legt hem dan uit dat hij de keus heeft uit maar liefst twee
verschillende kleuren. De koper maakt zijn keus en weer verlaat een tevreden
klant het pand.

De praktijk:
'Verkoopt u kussentjes?'
'Goedemiddag!'
'Ja, goedemiddag. Verkoopt u kussentjes?'
'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'
'Verkoopt u kussentjes?'
'Eh...'
'Ja, verkoopt u nou kussentjes of verkoopt u nou geen kussentjes?'
'Nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.'
'Hoe komt dat dan?'
'Wij hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren, maar de
Bijenkorf heeft tien verschillende kleuren!'
'Is dat hier ver vandaan, de Bijenkorf?'
'Nee hoor, dat is hier recht tegenover.'
En weer verlaat een tevreden klant het pand.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_73494660
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, je moet eerst een verplichte training van 3 weken volgen voordat je 'mag' beginnen.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 18:43:31 #39
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:52:11 #40
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73495282
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, je moet eerst een verplichte training van 3 weken volgen voordat je 'mag' beginnen.
Wat houdt je dasn tegen? 3 weken zeker werk en gewoon niet echt je best doen, zonder dat het te erg opvalt en ze schoppen je eruit. Gewoon zorgen dat duidelijk wordt dat je voor dit werk simpelweg niet geschikt blijkt te zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_73497100
dit topic is net zo kansloos als de TS zelf. We hebben het hier over een ongemotiveerd, verwend en arrogante l*l! Ik ben benieuwd hoe het straks moet als TS ooit voor het echie op de arbeidsmarkt moet presteren. Bij elke functie dat 'niet leuk' is zegt ie gewoon nee tegen, om dan vervolgens een uitkering van onze belastingcenten te krijgen.En Wilders maar zeiken over allochtonen....
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_73497298
Vrijwel iedereen die ik ken had in zijn studententijd als credo 'alles behalve outbound'. Zo extreem raar is dat niet van de TS.

Het uitzendbureau mag dit wel doen, volgens mij, maar ik vind het wel een zeikerige actie. Het meiske moest zeker haar frustraties afreageren omdat ze alsmaar niemand kan vinden voor die 'uitdagende commerciele functie'?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:45:07 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_73497360
Zal ook wel om een callcenter voor DSB gaan ofzo.
pi_73497712
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef ShadyLane het volgende:
Vrijwel iedereen die ik ken had in zijn studententijd als credo 'alles behalve outbound'. Zo extreem raar is dat niet van de TS.

Het uitzendbureau mag dit wel doen, volgens mij, maar ik vind het wel een zeikerige actie. Het meiske moest zeker haar frustraties afreageren omdat ze alsmaar niemand kan vinden voor die 'uitdagende commerciele functie'?
Outbound is altijd k*t vooral als je tijdens etenstijd lastig gevallen wordt, maar werk is werk en als je het structureel weigert en ze je vervolgens op non actief zetten dan moet je ook niet vreemd opkijken. Je bent tenslotte maar een student en geen directeur met stapels diploma's die alles kan eisen.... daar zit het verschil hem in!
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:46:31 #45
65960 sanger
pi_73499658
quote:

Probeer eens een reden te bedenken waarom een uitzendbureau dit niet zou mogen. Andersom, bedenk een reden waarom een uitzendbureau verplicht is voor TS een baantje te blijven zoeken.
pi_73505027
Natuurlijk mag een uitzendbureau dit gewoon doen, een uitzendbureau is gewoon een commerciële instelling die zelf bepaalt welke mensen ze wel of niet aannemen.

Doet er natuurlijk niks aan af dat ik het een beetje een zielige actie vind van het uitzendbureau vind. Jij doet niet precies wat wij willen, dus geven wij jouw ook geen werk meer. Voor mij zou het in ieder geval reden zijn om nooit meer een stap in dat uitzendbureau te doen.
pi_73505483
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Carducci het volgende:
Natuurlijk mag een uitzendbureau dit gewoon doen, een uitzendbureau is gewoon een commerciële instelling die zelf bepaalt welke mensen ze wel of niet aannemen.

Doet er natuurlijk niks aan af dat ik het een beetje een zielige actie vind van het uitzendbureau vind. Jij doet niet precies wat wij willen, dus geven wij jouw ook geen werk meer. Voor mij zou het in ieder geval reden zijn om nooit meer een stap in dat uitzendbureau te doen.
het is niet dat uitzendbureau's niks voor je willen doen, maar in deze tijd bieden ze je aan wat ze hebben. In betere tijden had TS misschien wel een baan naar zijn smaak kunnen krijgen....
pi_73506007
Ik vind het wel een beetje zeikerig. Zeker omdat ze structureel die baan aanbieden, terwijl je altijd al gezegd hebt dat je dat niet wilt doen. Ik zou ook niet in een callcenter willen werken, dat heb ik bij inschrijving bij mij uzb's aangegeven en ze hebben mij het nog nooit aangeboden

Als je trouwens een beetje actief zoekt en niet vertrouwt op je uzb vind je heus wel leuke baantjes hoor. Ik heb vorige week ook actief een middagje rondgekeken op internet naar wat bijbaantjes en ik heb volgende week al 2 sollicitatiegesprekken gepland staan
pi_73507087
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Die verplichte training is betaald.
Daarbij heb je kans dat je 40 uur/week moet werken tijdens die trainingen. En zoveel tijd ben je niet beschikbaar. Probleempje.

Verder, er zijn meer uzb's. Kijk eens bij een andere binnen.
pi_73509874
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef JO3Y het volgende:
dit topic is net zo kansloos als de TS zelf. We hebben het hier over een ongemotiveerd, verwend en arrogante l*l! Ik ben benieuwd hoe het straks moet als TS ooit voor het echie op de arbeidsmarkt moet presteren. Bij elke functie dat 'niet leuk' is zegt ie gewoon nee tegen, om dan vervolgens een uitkering van onze belastingcenten te krijgen.En Wilders maar zeiken over allochtonen....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_73510225
quote:

lol, dit staat dus precies zo in de vacatureomschrijving
pi_73510237
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef JO3Y het volgende:
dit topic is net zo kansloos als de TS zelf. We hebben het hier over een ongemotiveerd, verwend en arrogante l*l!

Fijn dat je je oordeel meteen klaar hebt. Ik heb verder bijna alle beschikbare klussen gedaan voor het uitzendbureau, zelfs als het ging om plees schrobben. Beschuldig mij nou niet van verwendheid en arrogantie. Dat ze me geen werk meer willen aanbieden omdat ik toevallig dat ene niet wil doen, nadat ik bereid was om vrijwel alle vuile klusjes op te knappen vind ik gewoon erg ondankbaar gedrag van het uitzendbureau.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Carducci het volgende:
Inderdaad. Voor hun tien anderen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')