quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon om te laten zien dat het allemaal niet zo moeilijk is...
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil de game ook een keer spelen.
Ik ben 2-1 maar verder gaan verkennen. Net een mooi stalen schild gevonden, en lekker veel hardstones en sharpstones op mijn wapens mee te upgraden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt doorlopen tot aan de bloedplas. Wachten tot de draak vuur blaast en dan achter hem aan rennen. Voor de toren staan wat krijgers die je moet killen en dan kun je onder de toren schuilen voor de draak. Let wel: die draak maakt een rondje en komt weer achter je aan
Je wilt naast Ninja Gaiden nog een onderzetter?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil de game ook een keer spelen.
Die heeft veel statische monsters. Perfecte plek voor snipersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben 2-1 maar verder gaan verkennen. Net een mooi stalen schild gevonden, en lekker veel hardstones en sharpstones op mijn wapens mee te upgraden.
Neem dan minstens 200 pijlen mee. Ik had er precies 200 en het ik had er uiteindelijk 4 overquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:33 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je die draak kan doden door op de eerste wachttoren te gaan staan en hem met iets van 200+ pijlen vol te schieten.
Ik ga dat maar even proberen als ik het spel heb.
Dat klinkt echt al een episch gevecht,....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:17 schreef merino het volgende:
[..]
Neem dan minstens 200 pijlen mee. Ik had er precies 200 en het ik had er uiteindelijk 4 over
Wel veel misgeschoten maar het is nog best lastig die draak goed te raken.
quote:Thanks for shopping with GAME. We have the pleasure of acknowledging receipt of your order.
Order Number(s):
***/P
ORDER NUMBER: ***/P
Qty MediaID Description Price Total
1 343449 Demon's Soul ... 39.99 GBP 39.99 GBP
DELIVERY: 2.95 GBP
TOTAL: 42.94 GBP
quote:
Limited Noot Editionquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een PAL Demon's Souls,.... erg knap van je!
alles aan deze game is episch imoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt al een episch gevecht,....
Oh en mocht je die draak willen mollen.... 1 advies. Zorg dat je eerst even de complete brug overloopt. Die draak molt namelijk op het 2de stuk nog even wat knights en archers voor je. Anders moet je dat allemaal zelf gaan doen (met alle risico's van dien) en wat is er nu beter dan de brug over lopen en allemaal gratis dingetjes oppakken,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt al een episch gevecht,....
Welkom,... velen hier hebben een Asia versie, maar gaan ook voor US. Geloof dat Strolie75 en SuperFruitig actief zijn met jouw versie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef -0mega- het volgende:
1ste Post speciaal voor DS
Ik had het spel ooit gezien maar kwam er in m'n vakantie naar japan pas achter dat ie was uitgekomen.![]()
Ging ook precies 1 dag voordat de US versie uitkwam weer terug naar Nederland en had toen in Japan de Japanse (Niet-engelse) versie gekocht, dikke pech dus en wss zie ik ook niet veel engels-sprekenden meer in DS. :p (Hoewel de meeste menuutjes opvallend genoeg wel engels gebruiken in de ''headline'', en alle voice-acting etc. ook nog engels is)
Voor degenen die nog wel tussen de aziaten zitten en ook geinteresseerd zijn om af en toe Coop te doen, mijn PSN is Alpha-0mega- (Ben op het moment aan het kloten in 1-1 en andere -1 werelden, omdat die verrekte tower knight niet onder de indruk is van mijn muggenprikjes)
Hoop dat het er meer is dan 1 persoon, aangezien de meesten volgens mij toch nu of de US versie erbij hebben genomen, of die nu pas voor de 1ste keer kopen.
Enige spel waar ik nu nog op wacht (op dingen zoals Heavy Rain en Tekken 6 na) is 3D Dot Game Heroes (Ook van From Software, imo hebben die mensen zeer veel goede games gemaakt, zoals Armored Core).
Als het me te vaak naar mijn zin gebeurt gaat gewoon de stekker eruit als ik zin heb om me mateloos te irriteren speel ik wel CoD WaW op veteranquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Yep! En ik hou het hierbij!
Aziatische spelers zijn volgens mij ook wat vriendelijker en behulpzamer. Benieuwd hoe vaak jullie straks vermoord worden in de US versie!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Aziatische spelers zijn volgens mij ook wat vriendelijker en behulpzamer. Benieuwd hoe vaak jullie straks vermoord worden in de US versie!
Ik loop tot nu toe toch de meeste tijd in Soul Form rond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:45 schreef wdn het volgende:
Hoe bedoel je?
1. je moet in human vorm spelen en niet in soul vorm.
2. de eindlevelbaas mag nog niet verslaan zijn.
Voldoende kans om te voorkomen dan iemand ook maar kan invaden.
maar dat weet die Thief niet dus jij wintquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even later flikkerde ik per ongeluk in een liftschaft en was ik alsnog dood.
Klopt. Dat was 10 minuten daarna ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef wdn het volgende:
maar dat weet die Thief niet dus jij wint
Wat is jouw PSN dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |