Ik zit op het moment in Beijing en vertrek morgen naar Shanghai. Daarna zie ik nog wel maar uiteindelijk vertrek ik weer naar huis vanuit Hongkong.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar zit je dan ergens? Oosten?
Je kunt de meeste van die octowizards wel van achter besluipenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Latria Tower even bekeken,.... veel te moeilijk nog merkte ikMaar los daarvan,... die bel,.... die wizard
Die bel is erg he? VOORAL omdat ze ook te horen zijn terwijl ze 1 nivo onder je lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Latria Tower even bekeken,.... veel te moeilijk nog merkte ikMaar los daarvan,... die bel,.... die wizard
Ja! Alleen 1 ander advies: als je ze als Royal NIET in 2x kunt doden begin er maar nog even niet aan. Vuur werkt meen ik het beste maar soul arrow kan wel eens goedkoper zijn (2x9 mp of 2x5 mpquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:19 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Je kunt de meeste van die octowizards wel van achter besluipen
Ehhh,... tja dat moet ik nog leren denk ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik zit op het moment in Beijing en vertrek morgen naar Shanghai. Daarna zie ik nog wel maar uiteindelijk vertrek ik weer naar huis vanuit Hongkong.kan ik daar misschien nog een asia versie op de kop tikken
@Chocobo: anti magic field
Die belquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Die bel is erg he?
Ik liep een keer daar en had 1 van die gasten een keer geraakt en dacht van. Hmmm die is te lastig (hij zat net om een hoekje) en dus dacht ik van: toch maar eerst het level verder doorlopen en kijken wat er nog meer is.
Vind ik een sleutel en dacht: hmm die zal van die deur daarachter zijn. Dus ik loop een stukje terug is die klojo me het hele fucking eind gevolgd en draaide precies toen ik een trap op wilde lopen zelf op dat punt de hoek om. Ik had net genoeg tijd om te denken "wtf" en toen stond ik weer bij de portal
Ik werd er gestressed van. Vooral als je nog niet weet waar ze precies allemaal zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die bel
Daar ga ik over dromen,... opzekers!
Waar haal je evac ook alweer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik werd er gestressed van. Vooral als je nog niet weet waar ze precies allemaal zitten.
Ben pas een lvl 13 Royal en ik denk dat ik nog een 7 levels in magie wil voor ik daar binnen storm
Maar ik moet ook nog even faith omhoog hebben (moet minimaal 1 slot erbij).
Dus daarom wilde ik evac zodat ik 2-2 kan doorlopen en weg kan als mijn MP op is (terug naar nexus en dan weer doorlopen kost minder tijd en levert meer op dan blijven staan en regennen).
20.000 souls. Nexus. In het stuk achter waar storage d00d zit.quote:
Ik maak me daar allemaal niet te druk om. Dat is iets voor een 2e playthrough.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Dat world en character tendency vind ik wel ver gaan hoor. Zoveel keer dood gaan hier,... 2 items gebruiken daar,... kleuren zwart/'wit. WTFTevens heb ik ook nog nergens sleutels gevonden van deuren en of sloten,... komt wel, maar alles zit goed verstopt
Ben dus niet de enige die er zo lang over doet de eerste keerquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef wdn het volgende:
Dat is zo ongeveer hoe mijn eerste keer ook ging MythikNu zit ik op 5 uur met 1-1, 1-2, 2-1 gedaan....
Dat hele WT en CT gebeuren maakt het juist extra tofquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Dat world en character tendency vind ik wel ver gaan hoor. Zoveel keer dood gaan hier,... 2 items gebruiken daar,... kleuren zwart/'wit. WTFTevens heb ik ook nog nergens sleutels gevonden van deuren en of sloten,... komt wel, maar alles zit goed verstopt
Maar als je de thief ring hebt kan je gewoon gerust het hoekje om rennen, even wachten en dan weer opnieuw schietenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef wdn het volgende:
Ja! Alleen 1 ander advies: als je ze als Royal NIET in 2x kunt doden begin er maar nog even niet aan. Vuur werkt meen ik het beste maar soul arrow kan wel eens goedkoper zijn (2x9 mp of 2x5 mp) zolang het niet instakill is.
Damn Gijs, je bent net zo ver als ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Chocobo het volgende:
Heb zin om er vanavond weer eens verder mee te gaan. Ga 4-1 proberen. Heb 1-1, 1-2 en 2-1 gedaan,... is de 4-1 (Iets met Storm?) de juiste keuze? Vond die ridders in het begin erg vervelend!
Na het doorlopen van 1-1 kun je alle werelden in principe spelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je alle levels meteen al spelen (een beetje zoals MegaMan)? Hoe werkt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |