neen , ik heb met hem gesproken verteld dat ik de waardering nogal aan de magere kant vond en dat ik niet van plan was om de komende overuren periodes te gaan doen voor dezelfde waardering (nul) . Toen vroeg die hoe ik dat opgelost zag , ik zeg etentje en een bonus in december . punt 1 etentje werd direct geroggeld.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Toch leuk.
Mogen ze hier ook wel eens doen ofzo.
Ja najah dit is hier dus ook voor het eerst en wrs het laatst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Toch leuk.
Mogen ze hier ook wel eens doen ofzo.
Wat mij betreft wel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
Pegels komen in januari met onderhandelingen A.
http://www.fiveup.nl/ProductDetailsNew.aspx?ProductId=MB990N-A ken deze doorgaan als mini note ?
Niet echt maxi ofzo dus ja, dan moet het wel mini zijn!!!quote:
Is goed Tal, koop maar. Kun je die wrakke laptops van van de week terugsturen. zeg maar dat ik het goed vond.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook!
En dan niet een netbookje. NEE EEN MAC WILLIK
Pieterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Is goed Tal, koop maar. Kun je die wrakke laptops van van de week terugsturen. zeg maar dat ik het goed vond.
Mag ik kiezen?quote:
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Joene het volgende:
ZULLEN We die anders ff door een bushok tiefen ?
Die krijg je ook niet zomaar J.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef Jarno het volgende:
ZIjn daar medicijnen tegen dan? :.
Woei!quote:
Is goed! Gaan we regelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Woei!
Doe dan maar een pilsje met D. en jou bij iets van een Solo achtig leuk concert dingskie ofzo!
Als Anna mee mag!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Is goed! Gaan we regelen.
Solo, Abaladeer, Little Boots liggen in het verschiet. Ik zal D. eens vragen of daar iets aan vast te knopen is.
Oh, 1 nov is er ook een K3 concert in Eindhoven waar D. heen gaat, interesse?
Straks ook niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef 3MinuteHero het volgende:
Wij gaan nog steeds met groten regelmaat naar kleine zaaltjes-concerten. Het Paard in Den Haag, Club-Watt in Rotterdam, of de oude Luxor, etc.
Nog wel 3, nog wel.
Whehe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef 3MinuteHero het volgende:
Wij gaan nog steeds met groten regelmaat naar kleine zaaltjes-concerten. Het Paard in Den Haag, Club-Watt in Rotterdam, of de oude Luxor, etc.
Nog wel 3, nog wel.
Geen kus voor mij dus. Duidelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:58 schreef Pieter. het volgende:
En weer -out-
J. ik heb een date-request bij D. gedropt. Komen we dus nog op terug.
De rest:![]()
![]()
Homo's benne toch nooit homo(whehe)gaar J!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:04 schreef Joene het volgende:
Ben je nou opeens Homo met Pieter ipv JK!
Hallo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Joene het volgende:
ik weet het niet J ik ben geen Homo dus .
hallo arbeidsloospersoon !quote:
Smelten hier de toetsen ook ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef Tally het volgende:
Die update Snow Leopard he duurt dat altijd zo lang
Geen idee ik heb clean installs gedaan thuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef Tally het volgende:
Die update Snow Leopard he duurt dat altijd zo lang
Dat is dat dingquote:
O okequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee ik heb clean installs gedaan thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |