Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
Volgens mij heeft iemand brazilie, zijn die ook geen 5?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.
ach zoveel vind ik hiet niet uitmaken aangezien ik maar met 2-1 van je verloorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?
okquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?
Tenzij iemand erom moet huilen?
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dames en heren,
De game face werkt weer, teminste bij mij!
ik moet zeggen,, het lijkt best goed
Volgens mij heb je geen PS3 cam nodig hiervoor, maar kun je ook gewoon via een pc cam of foto uploaden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?
Yes, ik heb het gevonden. Ik ga eens even kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
je moet naar eafootballworld.com gaan en dan game face,
de rest volgt van zelf.
via pc naar ps3 kan dus!
ik zag het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mash_ bij mij liggen de EA-servers eruit. Ik krijg geen verbinding meer. Is dat bij jou ook zo?
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef Apekoek het volgende:
yo peepz, ik wil nu ff een potje ballen in de leauge, iemand aanwezig? ik ben frankwlf.
en verder even over de dikke teams met meer dan 4 sterren, speel maar verder, maar toch vind ik het wel laf dat veel mensen alsnog zo nodig een te sterk team kiezen, en dat vind ik ook van 4,5 sterren.
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoen
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef mash_ het volgende:
ik ga zo proberen er uit tegaan en dan er opnieuw in. kijken of dat kan.. zo niet dan ga ik er wel uit en kom ik er met een ander account er in
als je klaar bent... wij moeten ook nog 1 potje doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
je hield het goed tegen! nog nooit zo veel moeten uitgooiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komen
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitanders blijf ik zo wel door spelen.
snap trouwens niet dat arsenal geen 5 sterren heeft. als je hun punten bij elkaar optelt heb je meer punten dan braziel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |