True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef GieJay het volgende:
Aston Villa - Sevilla 1-0
Aston Villa - Sevilla 3-3
Ging wel redelijk gelijk op.. Mega kansen gemist de eerste pot maar gelukkig de 0 kunnen houden. 2e pot was erg jammer van die 3-3, moet is ophouden met rookie mistakes
Ik miste je uitnodiging net..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktGoed dat je me hebt toegevoegd, wil nog wel een keer revanche
ja zonde welquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Beetje dood dit topic? Ik zit klaar voor een potjeWie wil?
Si ben er nuquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zonde welheb je 5 min/ dan kom ik er aan
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Masegate het volgende:
[..]
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.
Is je eigen internet wel oké?
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.
Ok, dan ligt het dus inderdaad aan hun slome routers (of misschien aan hun slecht ingestelde routers).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.
Jep, helaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Zo, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep, helaasHet 2e potje spande er overigens wel om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |