Schaam je je voor je geheime vriendin?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liep ik daar door de gangen op mijn werk, zie ik voor me mijn secretaresse lopen samen met een groepje lekkere vrouwelijke collega's...
Ze draait zich om en schreeuwt: "Hey daar heb je TS, mijn vriendje! "
Waarna het hele kliekje meisjes zich om draait en moet lachen!
Klacht: SSB wordt gep0wned door secretaresse
Sub-klacht: de secretaresse is eigenlijk een afdelings secretaresse
Extra sub-klacht: de afdelings secretaresse is niet lekker
TS wordt IRL aangesprokenquote:
quote:
Want? Zelfs oudere vrouwen vinden je blijkbaar zo suf dat het zelfs lachwekkend is als een oude lelijke vrouw roept dat je d'r vriendje bent?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel als je de leeftijd en uiterlijk van de betreffende secretaresse ziet
volgende keer beterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu ik mijn eigen topic terug lees kan ik me voorstellen dat dit topic, na het lezen van de TT, toch voor een flinke anti-climax zorgtexcuses
Pics + hyvesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel als je de leeftijd en uiterlijk van de betreffende secretaresse ziet
aanvaard, mits je dat probleem dan ook daadwerkelijk oplost.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu ik mijn eigen topic terug lees kan ik me voorstellen dat dit topic, na het lezen van de TT, toch voor een flinke anti-climax zorgtexcuses
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |