Dan zijn we het daar alvast over eensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zoals et een eckte eckte student (OHNEE HBO'ERS IZJN NATUURLEK GEEN STUDENTEN![]()
~!~1`1`!
) beaamt is ook deze vandaag weer een lekker dagje vrij
Zo zou je denken.
Ware et niet dat sinds ik wakker ben ik alleen nog maar een stortvloed aan regen heb gezien ik denk er zelfs bijna over om een ark te gaan bouwenEn nou zou ik dus opzich wel even iets sportiefs ofzeeuw (fitnesseuehhh
) willen gaan doen alleen fo show dat ik nu niet mn huis uit kom
![]()
Klacht: Regen< zon
![]()
Ik dacht laat ik al die autisten die elke dag 20 uur aan hun studie bezig zijn maar lekker voor zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar alvast over eens
Ach je hebt vandaag toch vrij, dus tijd zat daarvoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik denk er zelfs bijna over om een ark te gaan bouwen
Met de paraplu op de fietsquote:
Dat is opzich wel goed idee, ware et niet dat et enige waar ik nu wil zwemmen ws mn badkuip isquote:
Met al dat fap-materiaal wat er nog op het internet te zien is hebben wij gewoon geen tijd om buiten onze deur te stappenquote:
NOU VANDAAG DUS WAARSCHIJNLIJK LEKKER NIET WHAHAHAHquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef S.Seagal het volgende:
Zal ik je even blij maken.![]()
Na drie uur is het droog en dan kan je gaan fitnessen.
Bij jou schijnt altijd de zonquote:
True.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Met al dat fap-materiaal wat er nog op het internet te zien is hebben wij gewoon geen tijd om buiten onze deur te stappen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Stap in de waggel en rij naar het zuiden.
Ik zie die lemming toch nog nieth elemaal voor mequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Trannellius het volgende:
Overigens, 50% kans dat er een eprsoon zo lollig gaat zijn een Neger op je vrije dag lemming te maken.
Oke als jij dat denktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zoals et een eckte eckte student (OHNEE HBO'ERS IZJN NATUURLEK GEEN STUDENTEN![]()
~!~1`1`!
) beaamt is ook deze vandaag weer een lekker dagje vrij
Zo zou je denken.
Ware et niet dat sinds ik wakker ben ik alleen nog maar een stortvloed aan regen heb gezien ik denk er zelfs bijna over om een ark te gaan bouwenEn nou zou ik dus opzich wel even iets sportiefs ofzeeuw (fitnesseuehhh
) willen gaan doen alleen fo show dat ik nu niet mn huis uit kom
![]()
Klacht: Regen< zon
![]()
Ohja want fitness is natuurlijk onsportiefquote:
Zwemmen = sportiefquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want fitness is natuurlijk onsportief_!
Je zegt zelf dat et al goed is. En je kan ook cardio gaan doen enzo dat is vast wel gezondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zwemmen = sportief
Fitness = sportief proberen te zijn
Hoe je het ook went of keert, fitness is goed en zeker niet ongezond, maar om het nou sportief te gaan noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |