Ik ben anders wel degene die heeft aangetoond dat een topicreeks over het liefdesleven van een fokker succes kan hebben in KLB.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik Fok! was had ik direct een camera ploeg naar je toegestuurd Tran!
Dien ik dit als afwijzing van mijn leven op te vatten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar maar, je hebt ons je persoonlijke leven ingesleurd! Het is niet dat ik me ingeschreven heb of om deelname gevraagd heb.
Niet meteen persee onmiddelijk hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dien ik dit als afwijzing van mijn leven op te vatten?
Vond je dan die topicreeks over mijn date-avonturen niet leuk dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet meteen persee onmiddelijk hoor.
Daarom, dat verdient respect !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben anders wel degene die heeft aangetoond dat een topicreeks over het liefdesleven van een fokker succes kan hebben in KLB.
Je zou eht anders best wat vaker mogen uiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daarom, dat verdient respect !![]()
Mijn respect heb je al hoor
Jij bent precies zo'n vent als ik eergisteren in mijn treintopic omschreef.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef jagga het volgende:
je vind dus dat je niet genoeg aandacht krijgt ?
Je maakt dagelijks vertyfte poeptopics aan, en verwacht daar erkenning voor te krijgen?
Dus je maakt wederom een kuttopic, om aan te geven dat een stel fokkers jouw hersenscheten te weinig aandacht geven, waardoor jij je ondergewaardeerd voelt?
Tering, triestheid ten top. En in plaats van het zoeken bij jezelf, geef je ons, de fokkers, de schuld.
Ik stel voor dat je wat kwaliteit produceert ipv kwantiteit, meneer combinatie van dagdag en emimich nr2.
P.S. Ik hoop vurig dat jouw pc jouw gezeik ook zat is, en spontaan ontbrand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |