Ik ben anders wel degene die heeft aangetoond dat een topicreeks over het liefdesleven van een fokker succes kan hebben in KLB.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik Fok! was had ik direct een camera ploeg naar je toegestuurd Tran!
Dien ik dit als afwijzing van mijn leven op te vatten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar maar, je hebt ons je persoonlijke leven ingesleurd! Het is niet dat ik me ingeschreven heb of om deelname gevraagd heb.
Niet meteen persee onmiddelijk hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dien ik dit als afwijzing van mijn leven op te vatten?
Vond je dan die topicreeks over mijn date-avonturen niet leuk dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet meteen persee onmiddelijk hoor.
Daarom, dat verdient respect !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben anders wel degene die heeft aangetoond dat een topicreeks over het liefdesleven van een fokker succes kan hebben in KLB.
Je zou eht anders best wat vaker mogen uiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daarom, dat verdient respect !![]()
Mijn respect heb je al hoor
Jij bent precies zo'n vent als ik eergisteren in mijn treintopic omschreef.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef jagga het volgende:
je vind dus dat je niet genoeg aandacht krijgt ?
Je maakt dagelijks vertyfte poeptopics aan, en verwacht daar erkenning voor te krijgen?
Dus je maakt wederom een kuttopic, om aan te geven dat een stel fokkers jouw hersenscheten te weinig aandacht geven, waardoor jij je ondergewaardeerd voelt?
Tering, triestheid ten top. En in plaats van het zoeken bij jezelf, geef je ons, de fokkers, de schuld.
Ik stel voor dat je wat kwaliteit produceert ipv kwantiteit, meneer combinatie van dagdag en emimich nr2.
P.S. Ik hoop vurig dat jouw pc jouw gezeik ook zat is, en spontaan ontbrand.
Wat is je huis adres ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je zou eht anders best wat vaker mogen uiten.
Je hebt gelijk, jij irriteert mij. Mateloos.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij bent precies zo'n vent als ik eergisteren in mijn treintopic omschreef.
Krop je woede niet op, maar zeg het gewoon op het moment dat ik je irriteer. Dan kan ik mijzelf verbeteren voor jou. Als je nooit wate rover zegt kan ik toch niet weten dat mijn topics niet goed zouden zijn?
Kijk, ik wil mijzelf best veranderen, maar jijzelf kunt er ook wat aan doen. Bijvoorbeeld wanneer je ziet dat een topic door mij is geopend er niet op te klikken. Apart idee he? Maar het zou best kunnen werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij irriteert mij. Mateloos.
Ik heb dit echter wel vaker aangegeven in een van jouw vele, vele vele vele schijttopics. Jij schenkt er echter weinig tot geen aandacht aan.
Ik gooit het er maar op dat je niet beter weet, zo gewoon bent of iets in die richting. Hebben meer users last van.
Of de fok knokploeg om zijn pc af te pakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik Fok! was had ik direct een camera ploeg naar je toegestuurd Tran!
Door het raam zekerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is je huis adres ?
Dan stuur ik je een grote steen waar op ik heb gezet "Trannellius, je bent een kei ! "
Shit, ben ik al binnen, kom je met dit superadvies!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kijk, ik wil mijzelf best veranderen, maar jijzelf kunt er ook wat aan doen. Bijvoorbeeld wanneer je ziet dat een topic door mij is geopend er niet op te klikken. Apart idee he? Maar het zou best kunnen werken.
Of een groot geschapen jongeheer langs sturen met een anale traktatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is je huis adres ?
Dan stuur ik je een grote steen waar op ik heb gezet "Trannellius, je bent een kei ! "
Nee joh, op een mooi zijden kussen ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Door het raam zeker
of misinterpreteer ik je opmerkingen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Of een groot geschapen jongeheer langs sturen met een anale traktatie.
Met de boodschap "ik vind jouw inbreng ook altijd geweldig'.
Ik wil wel eens weten hoe een religieus persoon leeftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Biels het volgende:
Verder is uiteraard Koningdavid ook een ideale kandidaat om sunchaser op bezoek te krijgen.
Bedankt he, ik ben allergisch voor gevogelte.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Aestivate het volgende:
TS maakt vaak goede topics. Ik heb via PM een veer in zijn reet gestoken.
Wat koningdavid jou nou weer misdaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Biels het volgende:
Verder is uiteraard Koningdavid ook een ideale kandidaat om sunchaser op bezoek te krijgen.
Ik zoek nog een assistent om mijn fanmail te beantwoordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Biels het volgende:
Doe geen moeite, je krijgt toch niks terug.
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Biels het volgende:
Doe geen moeite, je krijgt toch niks terug.
Ik bedoel, om de enveloppen te schrijven. Ik beantwoord alles natuurlijk wel persoonlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zoek nog een assistent om mijn fanmail te beantwoorden
Krijg ik er dan wel een volgescheten slip bij ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik bedoel, om de enveloppen te schrijven. Ik beantwoord alles natuurlijk wel persoonlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |