Gemakkelijk, goed voor je zelf (lichaamshouding)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Slenger het volgende:
Ik moet voor mijn ICT opleiding een voorschrift schrijven over het losdraaien van een computer case.
Maar nu kom ik het woord ergonomische voorschriften wtf is dat voor woord.
Klacht : Moeilijke woorden op mbo niveau 2
Technisch gezien zijn het twee (2) woorden, namelijk "ergonomische" en "voorschriften". Maar dat maakt voor je topic niet zoveel uit, daar komt toch wel een slotje op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Slenger het volgende:
Maar nu kom ik het woord ergonomische voorschriften wtf is dat voor woord.
Echte mannen zetten het moederbord op een plankjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:41 schreef Salatrel het volgende:
echte mannen plakken hun case dicht met ducttape. hoef je ook niet te schroeven en is dat voorschrift ook niet nodig.
Ik haalde altijd mijn vingers open aan die kut I/O plaatjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef gniffie het volgende:
Dat je je nek niet openschijdt aan het hoekje van je case
Echte mannen hebben iemand die het moederbord voor hen installeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Echte mannen zetten het moederbord op een plankje
En dan per schroef aangeven naar welke kant je die moet draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:57 schreef Repeat het volgende:
Een voorschrift schrijven over het openen van een kast~~~~~~~~~~¥•
Precies, ga eens wat nuttigs doen TS. Zet een pc in elkaar ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:57 schreef Repeat het volgende:
Een voorschrift schrijven over het openen van een kast~~~~~~~~~~¥•
Totale tijdverspillingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan per schroef aangeven naar welke kant je die moet draaien.
righty loosy, lefty tighty toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:59 schreef jeroen25 het volgende:
En dan per schroef aangeven naar welke kant je die moet draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |