ik was al aan het wachten tot iemand deze opmerking ging postenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ik had al gedacht dat jij dit topic zou openen.
Ik ging er al vanuit dat iemand erop zou replyen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik was al aan het wachten tot iemand deze opmerking ging posten
Prima, doe ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Oldenzaal het volgende:
Jammer, ik gokte dat dit topic over je kantoorleven zou gaan.
Ik had 50 % kans!!
Volgende topic weer over kantoor? Anders raak ik in de war!
Krijg je nu 'straf' van je coach?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu is onze coach boos op ons omdat hij nu mag wassen.
Alsof een weldenkend persoon het uberhaupt met mij oneens zou kunnen zijnquote:
Bestaan die mensenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alsof een weldenkend persoon het uberhaupt met mij oneens zou kunnen zijn
quote:Wasdrogers Neckermann
Bestel nu bij Neckermann een prach- tige wasdroger! Bekijk het aanbod
www.neck.nl/wasdrogers
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kreeg een reclame voor een middel tegen zweetvoeten
dan krijg je kleurverschillen omdat de een wast met robijn en de ander met dreft en de moeder van trannelius met Aldi huismerkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:16 schreef El_Psycho het volgende:
Waarom wast niet gewoon ieder z'n eigen rotzooi?
Kleurverschillen! Da horror!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan krijg je kleurverschillen omdat de een wast met robijn en de ander met dreft en de moeder van trannelius met Aldi huismerk
In de sloot achter het huis met zo'n wasbord ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan krijg je kleurverschillen omdat de een wast met robijn en de ander met dreft en de moeder van trannelius met Aldi huismerk
Ik vind eht oprecht ook telurstellend dat ik nog nooit ben geinterviewd op fok.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ik hou ervan hoe Trannellius zijn privéleven op Fok! dumpt, net een echtelevenzeep dit
zit daar verschil in dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kleurverschillen! Da horror!. Zijn het voetballers of mooiboois?
Oh god, er zit echt een (redelijk) logische gedachte achter....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaja ik ben scherp vandaag... just in case meneer zaagmans niet op komt dagen.. dan sta ik standby om de week doormidden te zagenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:22 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Oh god, er zit echt een (redelijk) logische gedachte achter....
Open er een topic over!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind eht oprecht ook telurstellend dat ik nog nooit ben geinterviewd op fok.
HAHA JA WANT DIT IS WEL EEN HELE GOEDE GRAP ZEG TJONGE!!11!1!1!einz!1!1!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:12 schreef DiabloSam het volgende:
Eindelijk iemand die het topic opent, wilde het wel doen, maar ik ging ervanuit dat iemand anders het wel zou doen...
Heb ik zo'n hekel aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef Gwywen het volgende:
Eindelijk een topic waarin ik dit plaatje kan posten.![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb ik zo'n hekel aan![]()
![]()
Mensen die nog 1 velletje wc papier laten hangen zodat ze kunnen zeggen 'ja hij was toch nog niet op'![]()
Zal ik er een topic over openen?
Ik speel daarin omdat ik 12+ jaar lang niet gevoetbald heb. Maar mijn ambitie ligt toch wel wat hoger, dus trainenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Trainen? Een coach? Je speelde toch in de 6e reserve klasse?
Trainen staat waarschijnlijk gewoon gelijk aan zuipen, en die coach is iemand die ook mee wil zuipen maar niet wil voetballenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Trainen? Een coach? Je speelde toch in de 6e reserve klasse?
Misschien heb ik een verkeerd beeld maar ik krijg bij de 6e klasse altijd een idee van gasten die er helemaal niks van kunnen en eigenlijk alleen komen om te zuipen. Zonder motivatie en mentaliteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik speel daarin omdat ik 12+ jaar lang niet gevoetbald heb. Maar mijn ambitie ligt toch wel wat hoger, dus trainen
Oh, die hebben we ook in het team zitten. Maar ik wil daadwerkelijk beter worden en echt wat aan mijn conditie doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien heb ik een verkeerd beeld maar ik krijg bij de 6e klasse altijd een idee van gasten die er helemaal niks van kunnen en eigenlijk alleen komen om te zuipen. Zonder motivatie en mentaliteit.
ga nordic walken met de buurvrouw met pittig kort kapsel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Trannellius het volgende:
Maar ik wil daadwerkelijk beter worden en echt wat aan mijn conditie doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |