Mogguh MaJoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:09 schreef MaJo het volgende:
Gaarheid![]()
maar wel fijn wakker worden met arcade fire![]()
Meuning! Kom je nog een keer naar de uitzending?quote:
Staat zeker nog op de planning.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meuning! Kom je nog een keer naar de uitzending?
Leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat zeker nog op de planning.![]()
Maar wanneer durf/kan ik nu niet zeggen.
Blijven jullie pendelen tussen A'dam en H'sum?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk
je hebt nog 4xde laatste uitzending is weer in hilversum, misschien is dat handiger voor je?
De laatste uitzending is het theater helaas niet beschikbaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijven jullie pendelen tussen A'dam en H'sum?![]()
En? Wat zijn de plannen na de laatste uitzending? Mag je blijven?
De laatste uitzending is de 29ste?
Tuurlijk mogen jullie door. Vanavond >200.000 kijkers en volgende week nog meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste uitzending is het theater helaas niet beschikbaaren wat er daarna gebeurd is nog onzeker. Eerst maar afwachten of we door mogen gaan...
Dat is wel het idee jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen jullie door. Vanavond >200.000 kijkers en volgende week nog meer.
Dat is dan maar een korte overbruggingsperiode. In de tussenliggende maanden ga je gewoon verslag doen van de voorbereidingen van Serious Request en in januari weer fris aan de bak met dit programma.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel het idee jamaar als we terugkomen is dat pas in januari
En een saffie.quote:
quote:De 24-jarige man uit Winsum die stiekem de billen en slipjes van jonge vrouwen fotografeerde en filmde wordt niet strafrechterlijk vervolgd. Juridisch is er geen sprake van aanranding, aldus politie Groningen het Openbaar Ministerie. De man gaat dus vrijuit.
De politie pakte de man in juli op. In totaal deden drie vrouwen aangifte. Ze kwamen uit Hoogezand, Zuidhorn en Groningen. Zij herkenden zichzelf in de foto's en filmpjes die op internet werden gepubliceerd door de man. De man filmde de vrouwen soms onder de rok. Justitie zei toen nog dat dit aanranding is.
Ik denk dat ik morgen dan toch mijn camera maar mee ga nemen naar de uni. Toch niet strafbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef Etcetera het volgende:
En de billenfotograaf waar half FOK! jacht op scheen te maken gaat vrijuit:
[..]
internet is toch zo ondertussen wel "lokaal" voor jou?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Je plaatje doet het niet
En mijn netwerk doet weer eens raarIk heb schijnbaar alleen lokaal netwerk, maar ik zit toch echt nog steeds op internet
Dat zal de reden zijn, hier werkt het primaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Je plaatje doet het niet
En mijn netwerk doet weer eens raar
Kan wel eens kloppen, heb de modem/router gereset en nu werkt het primaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn, hier werkt het prima
Mwoahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook al zo'n harde werker.
Welterusten.
Lama, het is buiten je hometown.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Etcie, je hometown staat in de fik!
Binnenbrand bij een autobedrijf bedoel je.quote:
Ach ja, fik is fik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ah, maar da's een andere brand dan ik bedoeldeDa's in Valthermond, die van mij is op de Van Boekerenweg het zegt mij ook niet zoveel hoor
quote:
Ik vermoed dat m'n buurman er weer eens heen is, doet hij nogal vaakquote:
Dan staat ie er wel warmpjes bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vermoed dat m'n buurman er weer eens heen is, doet hij nogal vaak
Bij mijn weekendje in Duitsland waren er wel enkele Duitsers bij die hun lach niet in konden houden toen mijn collega zei dat de bbq lekker fiktequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mijn weekendje in Duitsland waren er wel enkele Duitsers bij die hun lach niet in konden houden toen mijn collega zei dat de bbq lekker fikte
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
Crisis hierMijn gast wil niet komen als een andere gast komt
Verschrikkelijk kinderachtig vind ik dat altijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd wie het zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |